Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies onkin miljonääri

Vierailija
26.11.2019 |

Huh..

Itse olen pienipalkkaisessa työssä, 40 vuotias eronnut nainen.. en tiedä jatkaako tapailua, alkoi ahdistaa tämä, että meidän tulotaso on niin erilainen.. miehessä ei toistaiseksi ole mitään vikaa eikä hän itse ole tuonut varallisuuttaan esille, mutta huomaahan sen ja sitten kun googletin, niin totuus paljastui. Tunnen itseni niin surkeaksi ja vaatimattomaksi mutta hän kyllä vaikuttaa kiinnostuneemmalta kuin minä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ongelma, jos nyt edes on sellainen. Mitäs jos vain olisit oma itsesi (us-ko-mat-to-man uusi ja hieno ja uusi ajatus!) ja ennen kaikkea, olisit utelias versio itsestäsi. Katsoisit uteliaana millainen tyyppi on, ystävälisesti tutkisit joka puolelta ja kyselisit, juttelisit vaivihkaa. Saisit selville millainen tyyppi on, mitä oikeasti tunnet jne.

Ehkä myös kertoisit googlailustasi, silloin hänellä puolestaan olisi mahdollisuus arvioida oletko hänelle sopiva vaikka teillä onkin varallisuuseroja.

Olen itse ollut umpirakastunut ja seukkaillut naisen kanssa joka tienasi kolme tai neljä kertaa enemmän kuin minä. Hyvin meni, suhde loppui kun sairastuin ja tulin impotenssiksi, minun aloitteestani siis.

Vierailija
22/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava ongelma, jos nyt edes on sellainen. Mitäs jos vain olisit oma itsesi (us-ko-mat-to-man uusi ja hieno ja uusi ajatus!) ja ennen kaikkea, olisit utelias versio itsestäsi. Katsoisit uteliaana millainen tyyppi on, ystävälisesti tutkisit joka puolelta ja kyselisit, juttelisit vaivihkaa. Saisit selville millainen tyyppi on, mitä oikeasti tunnet jne.

Ehkä myös kertoisit googlailustasi, silloin hänellä puolestaan olisi mahdollisuus arvioida oletko hänelle sopiva vaikka teillä onkin varallisuuseroja.

Olen itse ollut umpirakastunut ja seukkaillut naisen kanssa joka tienasi kolme tai neljä kertaa enemmän kuin minä. Hyvin meni, suhde loppui kun sairastuin ja tulin impotenssiksi, minun aloitteestani siis.

Miehen vastaus kiitos. Olen siis todellakin ollut oma itseni, puhunut asuntolainasta ja muista vastuista, ja hän on ollut kovin ymmärtäväinen.

Nyt kun tiedän, että hän onkin todella varakas, niin se alkoi ahdistaa.

Tuskin tulen kertomaan googlailustani, mutta ehkä tuon hienovaraisesti esille tuloeromme.

Tai toki täytyy nyt katsoa mihin tämä kehittyy ja millä mielellä mies itse on. Tämä vain asetti vähän paineita itselleni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin ahdistua jos tuollainen paljastuisi. Varmaan menisin helpoimman kautta ja toteaisin että mene etsimään parempi kun sellaisenkin saisit.

Mistä lähtien naisen paremmuuden mittarina on ollut varakkuus tai suuret tulot? Auervaaroja on aika havassa.

Ei mistään mutten todennäköisesti silti voisi välttyä alemmuuden tunteelta tuossa tilanteessa. Miljonäärit ovat varmaan aika kysyttyjä ja varmasti saisivat minua paremman kumppanin niin halutessaan.

Jos miljonääri on yhtään henkisesti terve, hän ei halua niitä naisia, jotka ottaisivat hänet miljoonien takia.

Miljonääriys ei muuten sinänsä ole ihan kamalan paljon. Omakotitalo Helsingissä, loma-asunto, autot ja sijoitusasunto. Siinä on normaalia keskiluokan elämää (mieheni ja minun vanhemmillani on molemmilla vähintään tuon verran varallisuutta) ja ollaan jo miljoonaomaisuudessa.

Nyt ollaan ongelman ytimessä.

Vierailija
24/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin ahdistua jos tuollainen paljastuisi. Varmaan menisin helpoimman kautta ja toteaisin että mene etsimään parempi kun sellaisenkin saisit.

Mistä lähtien naisen paremmuuden mittarina on ollut varakkuus tai suuret tulot? Auervaaroja on aika havassa.

Ei mistään mutten todennäköisesti silti voisi välttyä alemmuuden tunteelta tuossa tilanteessa. Miljonäärit ovat varmaan aika kysyttyjä ja varmasti saisivat minua paremman kumppanin niin halutessaan.

Missä mielessä paremman?

Minullakin on niin paljon omaisuutta, hyvä palkka ja pääomatuloja, ettei naisen varallisuudella tai palkalla ole merkitystä. Ja meitä on Suomessakin varmaan 100.000.

No, hyvä kysymys. Ehkä kaikin tavoin paremman. Tiedän että jokaiselle paras tarkoittaa eri asiaa ja on ainakin teoriassa ihan mahdollista että jollekin olisin sellainen. Kuitenkin vaikea uskoa, jos toisella on lähes rajaton määrä vaihtoehtoja.

Vierailija
25/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän on innostuneempi kuin minä. Tietää koulutustasoni ja sitä kautta palkkani. Pitää minua kauniina.

Hän on ihan tavallisen näköinen mukava mies. Olemme tapailleet, mutta emme harrastaneet seksiä. Tapaamispaikat olen valinnut niin, ettei lompakkoa ole vielä tarvinnut esitellä.

Harmittaa kun tuli googletettua, olisi ollut helpompaa tutustua jos en olisi tiennyt hänen taustaansa.

T. Ap.

On nämä suomalaiset akat uskomattomia otuksia, ei vttu ! Tekemällä tehdään ja keksimällä keksitään ongelmia ja draamaa kaikesta mahdollisesta, ja varsinkin sieltä missä sitä ei ole alun alkaenkaan. Kuin helvetissä se elämä pystyy olemaan noin hiton vaikeaa ? Aivan vttu käsittämätöntä !

Vierailija
26/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on innostuneempi kuin minä. Tietää koulutustasoni ja sitä kautta palkkani. Pitää minua kauniina.

Hän on ihan tavallisen näköinen mukava mies. Olemme tapailleet, mutta emme harrastaneet seksiä. Tapaamispaikat olen valinnut niin, ettei lompakkoa ole vielä tarvinnut esitellä.

Harmittaa kun tuli googletettua, olisi ollut helpompaa tutustua jos en olisi tiennyt hänen taustaansa.

T. Ap.

On nämä suomalaiset akat uskomattomia otuksia, ei vttu ! Tekemällä tehdään ja keksimällä keksitään ongelmia ja draamaa kaikesta mahdollisesta, ja varsinkin sieltä missä sitä ei ole alun alkaenkaan. Kuin helvetissä se elämä pystyy olemaan noin hiton vaikeaa ? Aivan vttu käsittämätöntä !

Luulen että suurimmalle osalle naisista tuo ei ole mikään ongelma vaan jopa positiivinen asia. Ehkä miljonäärin kannattaisi valita sellainen nainen.

Vierailija
27/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole sekoittanut toiseen samannimiseen tyyppiin? Eli älä nyt ainakaan kysymättä jätä tuosta syystä.

Miljonäärejä on sitäpaitsi monenlaisia. Esim veljeni elää ihan tavallista elämää ja ehkä jopa köyhemmän oloisesti kuin moni keskituloinen. Ostaa kaupasta punalappuisia ruokia. Tavallinen auto ja tavalliset vaatteet jne. Toki on sijoituksia mutta ei ne näy arkielämässä juuri missään (paitsi tietysti joutuu käyttämään aikaa sijoitusten hoitoon ym). Kaikki omaisuus yhteistä vaimonsa kanssa. Alkupääoma oli veljelläni yksin mutta yhdessä vaimonsa kanssa ovat tehneet kovin töitä ja se on moninkertaistunut miljooniksi. Ja koko perheellä sama elintaso. Eikä miljoonat vaikuta arjen elämään.

Miljonääri joka ostaa punalaputettuja tuotteita? No onhan se aina fiksua, mutta voisi jättää ne niille jotka niitä oikeasti tarvitsee kun varaa olisi ostaa ihan normihintaisia tuotteita. Ahne on ahne.

Justiinsa. Se että on hinta tietoinen ei tee vielä kenestäkään ahnetta. Ja se että, ymmärtää rahan arvon ja kuinka sitä käytetään tai ollaan käyttämättä, on varmasti aika pirun isolta osalta syy siihen että on miljonääri. Se että naiset eivät osaa käyttää rahaa, eivät osaa sitä tienata eikä kouluttautua sellaisille aloille mistä sitä saa, ei anna mitään oikeutta alkaa nimittelemään taloudellisesti viisaita ahneiksi. 

Vierailija
28/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
29/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mielessä paremman?

Minullakin on niin paljon omaisuutta, hyvä palkka ja pääomatuloja, ettei naisen varallisuudella tai palkalla ole merkitystä. Ja meitä on Suomessakin varmaan 100.000.

No, hyvä kysymys. Ehkä kaikin tavoin paremman. Tiedän että jokaiselle paras tarkoittaa eri asiaa ja on ainakin teoriassa ihan mahdollista että jollekin olisin sellainen. Kuitenkin vaikea uskoa, jos toisella on lähes rajaton määrä vaihtoehtoja.

Raha ei (valitettavasti) tuo rajattomia mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla. Etenkään, jos etsii jotain muuta kuin ostettua "rakkautta".

Vierailija
30/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vastaava tilanne. Kun asia tuli puheeksi sanoin heti, että haluan elää tasavertaisena omilla tuloillani eikä minua mitenkään haittaa, vaikka hän on varakas. Hän voi omistaa ja sijoittaa niin paljon kun haluaa. Minulla on kaikkea, ruokaa, vaatteita, puhdas koti, työtä ja ystäviä. En ole velkaantunut vaikka en rikaskaan. Suhde on kestänyt. Hän käy paljon matkoilla. Joskus olen mukana, mutta maksan oman matkani. Näin minusta ei tule koskaan orjaa, vaan olen vapaa.

Vierailija
31/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pidän varallisuuteni piilossa ettei tule vääriä käsityksiä, jos naiset tietää että on mania alkaa kysely että mennääkö etelään tehdäänkö sitä ja tätä, no kyllä tililtä voi nostaa mania mutta se on paha saada sinne takaisin.  kyllä sieltä lainata voi mutta mistä ne rahat löytyy sit takasin?

sitä naiset ei umarra tai  ei ole ymmärtävinaan, eihän meillä mitään olisi jos myö ei säästettäs

Vierailija
32/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap.

Tämä! 😂

Vierailija
33/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mielessä paremman?

Raha ei (valitettavasti) tuo rajattomia mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla. Etenkään, jos etsii jotain muuta kuin ostettua "rakkautta".

No joo, ei ehkä rajattomia mahdollisuuksia mutta lähes. Me pois rajautuvat taidamme olla aika pienessä vähemmistössä.

Vierailija
34/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap.

No jos et olet kovin kiinnostunut, niin älä vaan varallisuuden vuoksi kiinnostu. Yritä selvittää onko mies tarpeeksi kiinnostava. Suhtautuminen rahaa miljonääreillä on usein omituista, ovat usein tosi pihiä sakkia. Tunnen monta. Mutta tärkeintä on oletteko yhteensopivat muuten, ei noilla miljoonilla ole välttämättä mitään hyvää eikä huonoa vaikutusta.

Vierailija
35/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan IKINÄ anna sen tarjota sulle mitään, ja lahjoihin absoluuttinen maksimi euromäärä mikä on kummallekin täysin sama, eikä mitään ekstralahjoja miehen puolelta vaan aina täysin 50-50. Tosin näin kannattaa tehdä kaikkien miesten kanssa. Ja kannattaa muistaa että mies varmaan haluaa tehdä asioita mihin sulla ei ole varaa, mut saa tehdä yksin. Äläkä IKINÄ muuta sen kanssa yhteen.

Vierailija
36/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mielessä paremman?

No joo, ei ehkä rajattomia mahdollisuuksia mutta lähes. Me pois rajautuvat taidamme olla aika pienessä vähemmistössä.

Minä väitän, että moni varakas on parisuhteessa muiden avujensa kuin rahojensa ansiosta. Vaikka moni avu, mikä auttaa vaurastumaan, auttaa myös parisuhdemarkkinoilla.

Väitätkö, että pienituloisten naisen on vaikeampaa pariutua kuin suurituloisten? Tilastot Helsingin koulutettujen ja maaseudun kouluttamattomampien naisten välillä kertovat päinvastaista.

Vierailija
37/79 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu... tosin oikeasti koin että tässä on nyt se oikea ja vaikka olis pienipalkkainen, ottaisin silti.

Kuitenkin jossain vaiheessa alkoi häiritsemään just se ero vaikk hän ei sitä varmaan miettinyt. En tiedä, ehkä kyse oli kumminkin enemmän siitä, että pelkäsin muiden ennakkoluuloja. Ja jotenkin vaan hävetti oma tulotaso.

Edelleen koen että on se oikea..... :/ mut ny olen kaikenlisäksi työtön, en kehtaa edes kertoa ett meni työpaikka. Nyt se näyttäis vieläki pahemmalta erolta muille.

Mut hän kyl ymmärtää, mitä on olla työtön. On ollut muakin huonommassa asemassa.

Sanoisin, että kannattaa miettiä että miksi itse antaa sen asian häiritä? Mitä väliä muiden mielipiteillä? Tarvitseeko sun todistella kellekään mitään?

Vierailija
38/79 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koko kysymys, jos et kerran ole kiinnostunut miehestä, vaan hän on kiinnostuneempi sinusta? Jos mies ei kiinnosta, niin mitä väliä miljoonilla on? Varsinkin, jos miljoonat ovat vielä mielestäsi miinusta. Miehellekin on varmasti parempi joku, jolle raha ei ole ongelma eikä edes pääasia, vaan on tottunut rahaan elämässään ja ymmärtää, mitä se merkitsee. Maailman tyhmin asia on vääntää rahasta, jos sitä kerran on.

Kuten jo sanottiin, niin miljoonaomaisuus on ihan tavallinen pk-seudulla. Että mä inhoan noita verotietojen julkistuksia, tulot ovat yksityisasia eivätkä kuulu kenellekään.

Vierailija
39/79 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tyhmä. Jätä se.

Vierailija
40/79 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole sekoittanut toiseen samannimiseen tyyppiin? Eli älä nyt ainakaan kysymättä jätä tuosta syystä.

Miljonäärejä on sitäpaitsi monenlaisia. Esim veljeni elää ihan tavallista elämää ja ehkä jopa köyhemmän oloisesti kuin moni keskituloinen. Ostaa kaupasta punalappuisia ruokia. Tavallinen auto ja tavalliset vaatteet jne. Toki on sijoituksia mutta ei ne näy arkielämässä juuri missään (paitsi tietysti joutuu käyttämään aikaa sijoitusten hoitoon ym). Kaikki omaisuus yhteistä vaimonsa kanssa. Alkupääoma oli veljelläni yksin mutta yhdessä vaimonsa kanssa ovat tehneet kovin töitä ja se on moninkertaistunut miljooniksi. Ja koko perheellä sama elintaso. Eikä miljoonat vaikuta arjen elämään.

No ihan varmasti taloudellinen turva vaikuttaa arjen elämään.