Tapailemani mies onkin miljonääri
Huh..
Itse olen pienipalkkaisessa työssä, 40 vuotias eronnut nainen.. en tiedä jatkaako tapailua, alkoi ahdistaa tämä, että meidän tulotaso on niin erilainen.. miehessä ei toistaiseksi ole mitään vikaa eikä hän itse ole tuonut varallisuuttaan esille, mutta huomaahan sen ja sitten kun googletin, niin totuus paljastui. Tunnen itseni niin surkeaksi ja vaatimattomaksi mutta hän kyllä vaikuttaa kiinnostuneemmalta kuin minä.
Kommentit (79)
Tuntuu olevan aihe tänään tapetilla, vaikka verotiedot julkaistiin jo joku viikko takaperin.
Naiset varmaan sanosivat, ettei asialla ole mitään merkitystä, jos on kuitenkin sama koulutustaso ja miehet sanoisivat, ettei asialla ole mitään merkitystä, jos olet nätti ja halukas.
Vierailija kirjoitti:
Juokse. Juokse. Juoksejuoksejuokse. Tosta ei seuraa mitään hyvää.
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Tollasen kanssa koko elämä on pelkkää nillitystä ja valitusta siitä kun muijalla ei ole varaa muuhun kuin ärräkahviin ja pizzaan kahdesti kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Haluan sen miehen itse.
Oletko varma ettet ole sekoittanut toiseen samannimiseen tyyppiin? Eli älä nyt ainakaan kysymättä jätä tuosta syystä.
Miljonäärejä on sitäpaitsi monenlaisia. Esim veljeni elää ihan tavallista elämää ja ehkä jopa köyhemmän oloisesti kuin moni keskituloinen. Ostaa kaupasta punalappuisia ruokia. Tavallinen auto ja tavalliset vaatteet jne. Toki on sijoituksia mutta ei ne näy arkielämässä juuri missään (paitsi tietysti joutuu käyttämään aikaa sijoitusten hoitoon ym). Kaikki omaisuus yhteistä vaimonsa kanssa. Alkupääoma oli veljelläni yksin mutta yhdessä vaimonsa kanssa ovat tehneet kovin töitä ja se on moninkertaistunut miljooniksi. Ja koko perheellä sama elintaso. Eikä miljoonat vaikuta arjen elämään.
Tiedän yhden jolle kävi kans noin. Ihan mukava tyyppi rahoista huolimatta. Viihtyvät lähinnä mökillä niin ei oikeen mistään huomaa, että ovat eri tuloluokissa.
Yleensä joulun alla kuitenkin matkustavat ympäri maailmaa nauttimassa joulutunnelmista kun mies on kovin jouluihminen, uskoisin hänen maksavan matkat, siinä onkin ainut missä raha näkyy.
Ei ihmistä kannata tuomita hyvistä sijoituksista.
Naisethan ovat niin voimaantuneita, omillaan toimeentulevia ja palstamammoistakin 99% tienaa enemmän kuin miehensä. Mikä tässä nyt on ongelma?
Ai niin, se naisen euro vedetään esiin silloin kun pitää uhriutua
No hän on innostuneempi kuin minä. Tietää koulutustasoni ja sitä kautta palkkani. Pitää minua kauniina.
Hän on ihan tavallisen näköinen mukava mies. Olemme tapailleet, mutta emme harrastaneet seksiä. Tapaamispaikat olen valinnut niin, ettei lompakkoa ole vielä tarvinnut esitellä.
Harmittaa kun tuli googletettua, olisi ollut helpompaa tutustua jos en olisi tiennyt hänen taustaansa.
T. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat niin voimaantuneita, omillaan toimeentulevia ja palstamammoistakin 99% tienaa enemmän kuin miehensä. Mikä tässä nyt on ongelma?
Olen pahoillani siitä, ettet ole naisten mielestä viehättävä tai kiinnostava.
Onneksi voit purkaa katkeruuttasi täällä.
Saattaisin ahdistua jos tuollainen paljastuisi. Varmaan menisin helpoimman kautta ja toteaisin että mene etsimään parempi kun sellaisenkin saisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä, ettet ole naisten mielestä viehättävä tai kiinnostava.
Onneksi voit purkaa katkeruuttasi täällä.
Kun oikeita argumentteja ei ole, niin mennään henkilöön. Laiskaa ja erittäin naistyypillistä toksista feminismin tuottamaa kommentointia
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin ahdistua jos tuollainen paljastuisi. Varmaan menisin helpoimman kautta ja toteaisin että mene etsimään parempi kun sellaisenkin saisit.
Mistä lähtien naisen paremmuuden mittarina on ollut varakkuus tai suuret tulot? Auervaaroja on aika havassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettet ole sekoittanut toiseen samannimiseen tyyppiin? Eli älä nyt ainakaan kysymättä jätä tuosta syystä.
Miljonäärejä on sitäpaitsi monenlaisia. Esim veljeni elää ihan tavallista elämää ja ehkä jopa köyhemmän oloisesti kuin moni keskituloinen. Ostaa kaupasta punalappuisia ruokia. Tavallinen auto ja tavalliset vaatteet jne. Toki on sijoituksia mutta ei ne näy arkielämässä juuri missään (paitsi tietysti joutuu käyttämään aikaa sijoitusten hoitoon ym). Kaikki omaisuus yhteistä vaimonsa kanssa. Alkupääoma oli veljelläni yksin mutta yhdessä vaimonsa kanssa ovat tehneet kovin töitä ja se on moninkertaistunut miljooniksi. Ja koko perheellä sama elintaso. Eikä miljoonat vaikuta arjen elämään.
Miljonääri joka ostaa punalaputettuja tuotteita? No onhan se aina fiksua, mutta voisi jättää ne niille jotka niitä oikeasti tarvitsee kun varaa olisi ostaa ihan normihintaisia tuotteita. Ahne on ahne.
Kunhan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien naisen paremmuuden mittarina on ollut varakkuus tai suuret tulot? Auervaaroja on aika havassa.
Ei mistään mutten todennäköisesti silti voisi välttyä alemmuuden tunteelta tuossa tilanteessa. Miljonäärit ovat varmaan aika kysyttyjä ja varmasti saisivat minua paremman kumppanin niin halutessaan.
Jos miljoonat ovat kiinni yrityksessä, ei ihminen ole käytännössä sen rikkaampi kuin muutkaan. Ja ei miljonääri välttämättä ole materialisti. Joten katsoisin rauhassa. Rahalla leveilijät kannattaa kiertää, mutta kun siitä nyt ei ollut kyse, ei minusta asiaa kannata miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään mutten todennäköisesti silti voisi välttyä alemmuuden tunteelta tuossa tilanteessa. Miljonäärit ovat varmaan aika kysyttyjä ja varmasti saisivat minua paremman kumppanin niin halutessaan.
Missä mielessä paremman?
Minullakin on niin paljon omaisuutta, hyvä palkka ja pääomatuloja, ettei naisen varallisuudella tai palkalla ole merkitystä. Ja meitä on Suomessakin varmaan 100.000.
Mitä se haittaa? Omalla miehelläni on varallisuutta n. 2milj. Mutta hän ei nosta firmasta paljoa palkkaa ulos ehkä 60 000e vuodessa palkkaa ja pääomatulot päälle. Asuntoja on 8. Käyttää verosuunnittelijaa.
Elämme ihan normaalisti. Toki talo on melko kallis ja varmaan vaihdetaan vielä kalliimpaan. On varaa matkustaa mihin vaan jne. Syödään terveellisesti eikä osteta mitään ylimääräistä ikinä.
Miestäni ei haittaa että olen itse pienituloinen. Hän aikoo tehdä vielä lisää töitä ja tienata lisää että meillä koko perheellä olisi hyvä olla ja tulevaisuus turvattu.
Jos miehessä ei ole muuta vikaa niin anna palaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miljonääri on yhtään henkisesti terve, hän ei halua niitä naisia, jotka ottaisivat hänet miljoonien takia.
Miljonääriys ei muuten sinänsä ole ihan kamalan paljon. Omakotitalo Helsingissä, loma-asunto, autot ja sijoitusasunto. Siinä on normaalia keskiluokan elämää (mieheni ja minun vanhemmillani on molemmilla vähintään tuon verran varallisuutta) ja ollaan jo miljoonaomaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa? Omalla miehelläni on varallisuutta n. 2milj. Mutta hän ei nosta firmasta paljoa palkkaa ulos ehkä 60 000e vuodessa palkkaa ja pääomatulot päälle. Asuntoja on 8. Käyttää verosuunnittelijaa.
Elämme ihan normaalisti. Toki talo on melko kallis ja varmaan vaihdetaan vielä kalliimpaan. On varaa matkustaa mihin vaan jne. Syödään terveellisesti eikä osteta mitään ylimääräistä ikinä.
Miestäni ei haittaa että olen itse pienituloinen. Hän aikoo tehdä vielä lisää töitä ja tienata lisää että meillä koko perheellä olisi hyvä olla ja tulevaisuus turvattu.
Jos miehessä ei ole muuta vikaa niin anna palaa vaan.
Käyttää verosuunnittelijaa... niin varmaan. Pyöriikö jopa panaman kautta 8 luukun vuokratulot?