Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
41/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin kuulin puhelun joka ei jättänyt arvailuja.

Vierailija
42/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsareissa oli spermajäämiä kun laitoin niitä pesuun.

Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?

Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.

Mistä päättelit niidne johtuvan pettämisestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ilmenee hyvin tänne kirjoittelevien syvälle juurtuneet asenteet ja katkerat, harhaiset luulot.

Kun joku keksii sepitteellisen hahmon ja tarinan, joka on suurimmaksi osaksi valheellinen, siihen uskotaan vaikka

tarina on epäuskottava, koska siihen halutaan uskoa, johtuen omista luutuneista asenteista.

Ja vaikka tarinankertoja lopulta itse paljastaa vedättäneensä, alkuperäisiin tarinoihin uskotaan silti.

Nämä vientimyyjien ja nimimerkki mynttisen ympärillä pyörivät kommentit edustaa tyypillistä vahvistusharhaksi kutsuttua ilmiötä, informaatiotulvasta poimitaan selektiivisesti vain ne osat, jotka tukee omaa mielikuvaa.

Ylä- & alapeukkujen määrä eri kommenteissa todistaa tämän.

Mistäpä päin Suomea selitellään? Saako arvata? :)

Vierailija
44/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen miespuolinen kaveri lipsautti minulle vähän liikaa yhdestä poikain mökkireissusta. Piti siis olla ihan vain jätkien kalastusreissu kaverin mökillä. Jostain kumman syystä sinne oli jostain tupsahtanut silloisen mieheni entinen tyttöystävä kavereineen. Ja kyllä siellä oltiin seksiä harrastettu. Samaisella mökkireissulla yksi toinenkin varattu mies oli paneskellut yhden tähän samaan porukkaan kuuluvan naikkosen kanssa.

Joo, no tuolloin oltiin kaikki vähän päälle parikymppisiä ja meno sen mukaista, joten eipä se niin kovin kirpaissut kuitenkaan. Nykyisin on upea aviomies ja elämä muutenkin vähän erilaista.

Vierailija
45/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?

Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.

Niitä "limajälkiä" voi tulla myös vaikka käteen vedon jälkeen tai ihan muuten vaan. Ei kai se nyt kerro mistään pettämisestä. Siinä vaiheessa kyllä, jos olisi kyse naisen alkkareista ja siellä ihan selkeä spermatahra.

Vierailija
46/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.

Vierailija
47/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ilmenee hyvin tänne kirjoittelevien syvälle juurtuneet asenteet ja katkerat, harhaiset luulot.

Kun joku keksii sepitteellisen hahmon ja tarinan, joka on suurimmaksi osaksi valheellinen, siihen uskotaan vaikka

tarina on epäuskottava, koska siihen halutaan uskoa, johtuen omista luutuneista asenteista.

Ja vaikka tarinankertoja lopulta itse paljastaa vedättäneensä, alkuperäisiin tarinoihin uskotaan silti.

Nämä vientimyyjien ja nimimerkki mynttisen ympärillä pyörivät kommentit edustaa tyypillistä vahvistusharhaksi kutsuttua ilmiötä, informaatiotulvasta poimitaan selektiivisesti vain ne osat, jotka tukee omaa mielikuvaa.

Ylä- & alapeukkujen määrä eri kommenteissa todistaa tämän.

Mistäpä päin Suomea selitellään? Saako arvata? :)

Saa arvata.

Onko paikkakunnalla jotain väliä?

Vierailija
48/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.

Minun Amex-laskuuni ei rouvalla ole asiaa! (Ja ihan vaan kuriositeettina mainitsin tuon _Amexin_ - ei tietenkään mitään name droppingia tai muuta narsistista itsekehua.)

Vierailija
49/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin vahingossa suoraan tilanteeseen. Olihan se kaikin puolin noloa. Minulle, miehelleni ja sille nuorelle pojalle. Siis mieheni oli nuorehkon miehen kanssa puuhissa, kun tulin yllättäen kotiin.

Vierailija
50/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun Amex-laskuuni ei rouvalla ole asiaa! (Ja ihan vaan kuriositeettina mainitsin tuon _Amexin_ - ei tietenkään mitään name droppingia tai muuta narsistista itsekehua.)

No eipä :D :D :D minkä värinen kuriositeetti sinulla on? ;)

Vierailija
51/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katsomaan miesten viestittelyt. Kai ne voi näyttää jos ei ole salattavaa?

En jaksa paljastella heitä puolisoille koska saisin itse kurat niskaani, vaikka minua on myös huijattu kun nämä sankarit ovat piilottaneet sormuksensa tai muuten valehdelleet statuksensa.

Jos vain jonkun viestittelyt on poistettu, kertoo myös aika paljon.

Vierailija
52/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin olohuoneen lattialta taitellun paperinpalan.Normaalisti ois roskiin lentänyt,mutta päätin katsoa mitä se sisältää,kun jotenkin tuntui,että on kuin mua varten siihen aseteltu.Paljastui hostellin kuitiksi,missä miehen allekirjoitus alla.Siinäpä oli selvittelyä ukolla.

Vierailija
53/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mies lähetti sähköpostin, että kai tiedät mitä on tapahtunut. Kaiken huipuksi tuo nainen kuvitteli tunteiden olevan molemminpuolisia, mies taas piti tekoa elämänsä suurimpana erehdyksenä ja katui syvästi. 

Olin lähinnä todella yllättynyt ja suunnattoman pettynyt, koska juttu oli mielestäni niin "halpa" ja nainen oli mielestäni fyysisesti vastenmielinen. En tänä päivänäkään käsitä, että mies on voinut koskea häneen. Alkoi ällöttää pitkäksi aikaa koko mies enkä voi vieläkään sanoa unohtaneeni asiaa. Sekin oli yllätys, että en ollut ollenkaan mustasukkainen. Olin sitä mieltä, että mies voi ottaa tavaransa ja lähteä. Meni hyvin pitkän aikaa, että suhde oli katkolla henkisesti, pari vuotta.

En ollut juurikaan vihainen, vaan lähinnä kyse oli, että en näe enää miestä samalla tavalla. Ison työn mies siinä on tehnyt, että tässä edelleen ollaan ja minä itsekin olen tehnyt. Jollain tasolla kunnioitus ja arvostus kyllä meni siinä lopullisesti, valitettavasti. Olen nähnyt mieheni niin hienona ihmisenä ja miehenä, että tuo rikkoi sen kuvan pitkäksi aikaa. 

Vierailija
54/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös masturbaation seurauksena alushousuihin voi ilmaantua noita mainitsemiasi tahroja.

Vierailija
55/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestit exän puhelimesta. Käytän samaa vastaisuudessakin, jos alan epäillä jotain eikä minulle kerrota asioista, kun niitä kysyn. Nykyinen mieheni on kuitenkin pystynyt siihen, ettei ole käynyt mielessäkään katsoa hänen puhelintaan.

Vierailija
56/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ne "limajäljet" viestittävät pettämisestä? On ihan normaalia, että miehen elin ihan tahattomastikin jäykistelee päivän aikana ja mm. nukkuessa. Ei siihen aina eroottista latausta liity. Kyllä sitä miehilläkin muutama tippa spermaa voi housuihin lirahtaa ilman mitään pettämiskeissejä.

M50

Vierailija
57/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Siis mikä ala? En ymmärtänyt.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Kyllä! Messuilla ja muilla matkoilla monilla on vakipanot. Yleensä messut järjestetään vuosittain samassa kaupungissa. Moni hotellikin tarjoaa seuralaista tai maksulliset päivystävät kadulla.

Vierailija
58/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Kyllä! Messuilla ja muilla matkoilla monilla on vakipanot. Yleensä messut järjestetään vuosittain samassa kaupungissa. Moni hotellikin tarjoaa seuralaista tai maksulliset päivystävät kadulla.

Ei ole vakipanoja - tämä ihmisyyden ydinjäte ei harrasta mitään, missä on sana ”vaki”. Messuilla (ulkomailla) vongataan edustajatyttösiä ja hyvinvointipalvelujen tarjoajia. Skumppaa, pientä supliikkia, siitä se lähtee.

Vierailija
59/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Sinulla taitaa olla päivittäin suttaantuneet kalsarit kun noin säikähdit. Voi ihmistä.

Vierailija
60/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Messuilla tulee kuule helposti ”tuttavuuksia”, jotka hyvästellään ”lämpimästi halaten” ja ”luvaten tavata taas seuraavana vuonna”.

Ihan Normaalia! Sulla on nuttura tiukalla! Olet sairas! Pienet piirit! Olet tasoton ja kuvottava!