Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
21/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Siis mikä ala? En ymmärtänyt.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Tässä on sinulle, sinisilmä, hyvä ketju. Aasian viennin miehet kertovat itse, että ”palveluista ei kieltäydytä” koska kuuluvat ”kauppatapaan”. Minusta on uskomatonta, että vaimot eivät kotona tajua mitä psykoja passaavat.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3594131/insinoori-ja-kiire

Vierailija
22/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka merkki oli kun suihkun pää oli jätetty ihan törkeän alas, siis suihkuun mennessäni se törrötti ihan naamani edessä, eri korkeudella kuin ikinä ennen. Toisena merkkinä asunnosta alkoi löytyä pitkiä mustia hiuksia - itse olen platinablondi. Sitten miehen viestit menivät sisällönpiilotuksen taakse ja kännykkä tuli mukaan siis aivan kaikkialle. Viimeiseksi niitiksi eksä alkoi hirveän mustasukkaiseksi minusta, alkoi epäillä ja syytellä pettämisestä ja ratsasi puhelimeni, facebookini ja sähkopostini kysymättä.

Eron jälkeen mies muutti suoraan pitkä- ja mustahiuksisen maatuskamallisen (150cm) naisen luokse eikä ikinä myöntänyt pettämistään. Nainen, entinen yhteinen tuttumme, esti minut facebookissa, kuten eksäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.

Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.

Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.

Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?

Tässä on sinulle, sinisilmä, hyvä ketju. Aasian viennin miehet kertovat itse, että ”palveluista ei kieltäydytä” koska kuuluvat ”kauppatapaan”. Minusta on uskomatonta, että vaimot eivät kotona tajua mitä psykoja passaavat.

Luepa tämäkin:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3601577/myyntimies-mynttinen-lahtee-ens…

Vierailija
24/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukupuolitaudin...ja toisenkin, puoliso piti itseään täysin viattomana.

Vierailija
25/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa tämäkin:

Ja me kaikki niin uskotaan.

Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, vierestä seuranneena allekirjoitan näiden setien tohuamiset täysin.

Vierailija
26/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sehän on vaan pano.” ”Sulla on nuttura tiukalla.” ”Et ole normaali!”

Tuttua? Juokse!

Vierailija
27/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi tulla yhteisen harrastuksen tiimoilta tapaamisia, joihin minä en yhtäkkiä ollutkaan tervetullut. Työpäivät venyivät ja paukkuivat. Yhteisen tietokoneen sivuhistoria viimeistään paljasti intuitioni oikeaksi, kun totesin miehen käyneen ihailemassa erään harrastusporukan naisen kaikki Facebook-kuvat läpi. 

Samalla kävi ilmi, että harrastusporukassa, jossa kuvittelin minullakin olleen ihan hyviäkin ystäviä, näiden kahden vehtailu oli ollut jo hyvän aikaa tiedossa. Siinä tuli siivottua ukon lisäksi muutama selkäänpuukottava ämmä elämästä.

Aikuisen miehen yllättäen alkanut Fb-fanitus on aika selvä merkki. Kaikki kuvat selailtu läpi, ensimmäisenä peukuttamassa etc.

Vierailija
28/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa tämäkin:

Ja me kaikki niin uskotaan.

Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, vierestä seuranneena allekirjoitan näiden setien tohuamiset täysin.

Myytti vientimyyjistä ja automaattinen oletus ’vientimyyjä=petturisika’ näyttää elävän vahvana… :-/

En toivoisi että tuota ’insinoori ja kiire’ linkataan muihin keskusteluihin,

ihan siitä syystä että se värittää vähän turhan mustan kuvan ammatin edustajista.

Älkää nyt ymmärtäkö väärin, en suinkaan yritä kääntää mustaa valkoiseksi tässä.

On kai melko selvää, että mikäli verrataan esim. leipureita ja vientimyyjiä, tässä jälkimmäisessä

ammattiryhmässä pettämistä tapahtuu enemmän, puitteet ja mahdollisuudet tuolle touhulle kun ovat

ihan eri sfääreissä leipureihin nähden.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että pettäminen ja maksullisissa naisissa ravaaminen olisi joku ”Normi”

tässä porukassa.

Keksimässäni hahmossa oli sen verran faktaa fiktion seassa, että olen itse toiminut alalla yli 20 vuotta, ja melko paljon maailmaa nähnyt.

Oman kokemukseni mukaan nämä porsastelut ja tarinat niistä on todella vahvasti liioiteltuja, todellisuudessa tuota ilmenee hämmästyttävän vähän siihen nähden kuinka helppoa se olisi, varsinkin Aasian maissa.

Kehtaan väittää että vientimyyjää huomattavasti suurempi riski on harvoin ulkomaille pääsevä, lomareissullaan pikku hutikassa seikkaileva turisti-mies.

Ammatikseen ulkomailla kulkeva ei jaksa moisesta innostua (pääsääntö), poislukien tietty se hyvin pieni marginaali.

Kerroin jo tuossa toisessa linkatussa ketjussa totuuden luomastani nimimerkistä, eli sitä nyt ei ole tarpeen toistaa tässä keskustelussa.

Hahmon edustama ”arvomaailma” oli siis todellakin kuvitteellinen ja keksitty, olen pahoillani jos tuo satu

vahvisti jonkun negatiivista mielikuvaa. :(

Vierailija
29/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiseksi niitiksi eksä alkoi hirveän mustasukkaiseksi minusta, alkoi epäillä ja syytellä pettämisestä ja ratsasi puhelimeni, facebookini ja sähkopostini kysymättä.

Eron jälkeen mies muutti suoraan pitkä- ja mustahiuksisen maatuskamallisen (150cm) naisen luokse eikä ikinä myöntänyt pettämistään. Nainen, entinen yhteinen tuttumme, esti minut facebookissa, kuten eksäkin.

Sama! En tiedä, tutkiko mies somejani, mutta vainoharhainen pettämisen epäily alkoi aivan puskista. Kaiveli pyykkikorista likaisia pikkareitani ja kyseli, onko niissä spermaa. 

Ikinä ei tunnustanut, että olisi pettänyt sen naisen kanssa. Kummasti alkoivat seurustella saman tien, kun heitin äijän pihalle. Paras oli, kun itse löysin eron jälkeen uuden miehen ja tieto sutinasta kantautui eksäni korviin: "No etpä sä pitkään oottanut". Siihen puheluun päättyi meidän yhteydenpitomme. Pettämisen vielä jotenkin sulatin, mutta että piti alkaa vittuilemaan elämässä eteenpäin pääsemisestä...

- se, jonka ukko petti harrastuskaverin kanssa

Vierailija
30/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti kännykän olohuoneeseen ja vein sen miehelle työhuoneeseen kun piippasi, näin kuvan kun toinen viesti tuli heti perään. Kysyin suoraan ja sain suoran vastauksen. Eroa ei onneksi tarvinnut vaan saatiin asiat sovittua.

Vierailija
31/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta se selvisi, katsoin siis kaikki viestit. Ei tunnustanut, kun suoraan kysyin asiasta. Epäilys oli toki ollut jo jonkin aikaa.

Vierailija
32/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsareissa oli spermajäämiä kun laitoin niitä pesuun.

Vierailija
33/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kampilla ja mies itse oli toissa. Ovikello soi, menin avaaman ja oven takana oli 19-vuotias hento tytto, jolla siis oli suhde mun miesystavan kanssa. (Han myonsi asian, ei tiennyt minun olemassaolostani vaan mies oli sanonut olevansa sinkku.) Olin itse tuolloin 28 ja mies oli 32. 

Lahdin miehen kampilta, menin suoraan hanen tyopaikalleen (Sokoksen talossa sijaitseva "nimelta mainitsematon" ruokakauppa) ja kerroin tytolta terveisia. Juttu paattyi mun puolelta siihen, mies vinkui viela seuraavat puoli vuotta takaisin. 

Vierailija
34/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mies petti jonkun kännipanon kanssa kun lapsi oli vuoden. Baarireissu venähti ja aamulla soitin, että onko kaikki hyvin kun ei ollut kotona vielä. Kertoi olevansa kaverillaan saunomassa. Kuului sieltä vielä kyseisen kaverin puheäänikin taustalla, joten uskoin ja hän sanoi tulevansa pian kotiin. No ei alkanut kuulumaan ja soitin taas ja sanoi, että kohta tulee. Meni taas muutama tunti ja sitten ei enää saanutkaan yhteyttä puhelimeen. Myöhemmin illalla sitten soitti tuhannen kännissä etsivänsä pyöräänsä kaupungilta ja kysyin että miten en saanut yhteyttä häneen aiemmin ja hän kertoi akun loppuneen ja lipsautti siinä että latasin puhelimen yhdellä muij... tutulla. Eli oli ollut tämän naisen seurassa koko yön ja päivän ja oli ollut niin raju yö kun leikitty kuristusseksileikkejä. Lähdettiin lapsen kanssa saman tien, onneksi oli miehen kämppä niin ei jäänyt niitä sotkuja hoidettavaksi.

Vierailija
35/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sivusuhde soitti minulle. Olisi halunnut mieheni eroavan minusta ja päätti, että jos ei miestä saa en sitten minäkään. Tavoite oli kai rikkoa avioliittomme. 

Olen aika boheemi luonne, joten enemmän olin miehelle hapan mitä meni ottamaan niin tavallisen nössönaisen. Olisi ollut edes kaunis ja rikas, niin olisi mistä olla mustasukkainen ja kateellinen. Joten jäti asian siihen. Enemmän säälitti se nainen, jota mies oli pyöritellyt useamman vuoden ja hakenut jonkinlaista muusaa minunlaisen pirttihirmun vastapainoksi.

Ehkei sinun miehelle ole niitä rikkaita ja kauniita naisia tosta vaan "otettavaksi":D ja jos olis niin eiköhän olis miehes jäänyt sille tielleen eivätkä olis paljon perääs soitelleet.

Vierailija
36/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen mies petti jonkun kännipanon kanssa kun lapsi oli vuoden. Baarireissu venähti ja aamulla soitin, että onko kaikki hyvin kun ei ollut kotona vielä. Kertoi olevansa kaverillaan saunomassa. Kuului sieltä vielä kyseisen kaverin puheäänikin taustalla, joten uskoin ja hän sanoi tulevansa pian kotiin. No ei alkanut kuulumaan ja soitin taas ja sanoi, että kohta tulee. Meni taas muutama tunti ja sitten ei enää saanutkaan yhteyttä puhelimeen. Myöhemmin illalla sitten soitti tuhannen kännissä etsivänsä pyöräänsä kaupungilta ja kysyin että miten en saanut yhteyttä häneen aiemmin ja hän kertoi akun loppuneen ja lipsautti siinä että latasin puhelimen yhdellä muij... tutulla. Eli oli ollut tämän naisen seurassa koko yön ja päivän ja oli ollut niin raju yö kun leikitty kuristusseksileikkejä. Lähdettiin lapsen kanssa saman tien, onneksi oli miehen kämppä niin ei jäänyt niitä sotkuja hoidettavaksi.

Minulle kävi vähän samalla tavalla exäni kanssa. Muutaman kerran suhteen loppuvaiheilla kavereidensa kanssa biletykset venyi aamuun saakka ja tuli kuitenkin aina kotiin. Minäkin joskus kävin hänet hakemassa yhden kaverinsa luota ihan sisältä asti ja miehet siellä tuhannen tuubassa örvelsivät ja nukkuivat... En siis epäillyt tuolloin mitään pettämistä eikä sellaista varmaan ollutkaan.

Sitten oli se viimeinen niitti, kun taas venyi, mutta en saanut puhelimeen yhteyttä eikä viestit menneet perille ja kello oli pitkälti yli puolenpäivän. Silloin ajattelin, että a) oli putkassa b) oli sattunut jotain c) toinen nainen.

Joskus illalla sitten saapui kotiin suihkunraikkaana ja kysyin heti kenen kanssa oli... Alkuun koitti sepittää niitä ryyppykavereidensa nimiä, mutta en uskonut, koska ainakin tiesin, että yksi mainitsemansa kaveri ei edes ollut missään juhlimassa koko viikonloppuna. Sitten myönsi, että oli yhden naisen luona. Tuo nainen oli vieläpä tuttu minullekin ja joskus vähän koin jopa mustasukkaisuutta hänestä. Aavistukseni osui oikeaan ja mies oli tuon kanssa paneskellut useasti suhteemme aikana. Siihen päättyi se 4 vuoden suhde.

Vierailija
37/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnusti itse, ilman että hiillostin. Oli pannut naispuoleista kaveriaan.

Selvisimme kriisistä ja olemme edelleen yhdessä. Tapahtumasta kohta 2v. Oma mustasukkaisuuteni on yllättäen vähentynyt.

Vierailija
38/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?

Vierailija
39/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ilmenee hyvin tänne kirjoittelevien syvälle juurtuneet asenteet ja katkerat, harhaiset luulot.

Kun joku keksii sepitteellisen hahmon ja tarinan, joka on suurimmaksi osaksi valheellinen, siihen uskotaan vaikka

tarina on epäuskottava, koska siihen halutaan uskoa, johtuen omista luutuneista asenteista.

Ja vaikka tarinankertoja lopulta itse paljastaa vedättäneensä, alkuperäisiin tarinoihin uskotaan silti.

Nämä vientimyyjien ja nimimerkki mynttisen ympärillä pyörivät kommentit edustaa tyypillistä vahvistusharhaksi kutsuttua ilmiötä, informaatiotulvasta poimitaan selektiivisesti vain ne osat, jotka tukee omaa mielikuvaa.

Ylä- & alapeukkujen määrä eri kommenteissa todistaa tämän.

Vierailija
40/1332 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?

Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.