Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänsärkytapetit

Vierailija
26.11.2019 |

Hiljan kävin hakemassa tori.fi-ostoksen talosta jonka tapettivalinnat olivat aika... no voisi kai sanoa räväköitä. Todella tummia ja/tai monivärisiä kuoseja, kukkaa ja kuviota. Joka seinään pistetty ja joka huoneessa (minkä näin) erilaista.

Toisaalta ihan hienoja, mutta eikö tuollaisiin kyllästy tyyliin puolessa vuodessa? Tuntuu että itse ainakin kyllästyisin. Paljon helpompi saada sisustukseen väriä jos sellaista kaipaa, tekstiilejä vaihtamalla kuin laittamalla tuollaisia suurella työllä vaihdettavissa olevaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että tässä on kysymys lääkkeistä. Ajattelin että väärä otsikko lipsahtanut.

Vierailija
2/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseuttina en osaa auttaa tapettiasiassa. Päänsärkytableteista olisin tiennyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa sentin joka kerta kun joku kertoo että isot pinnat kannattaa pitää neutraaleina ja väriä voi tuoda koristetyynyillä. Olisin rikas.

Vierailija
4/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa sentin joka kerta kun joku kertoo että isot pinnat kannattaa pitää neutraaleina ja väriä voi tuoda koristetyynyillä. Olisin rikas.

Niinkö? No varmaan siksi kun se taitaa aika monen kohdalla olla mieluisampi ja helpommin toteuttavissa oleva vaihtoehto. Ap

Vierailija
5/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ehdotus: Koristele sinä kotisi, kuten haluat ja anna muiden tehdä samoin.

Vierailija
6/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin raidallisista ja revontulikuvioisista seuraa migreeni.

Vierailija
7/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissusa ja tavan kaupassa oli vain Bayerin Aspirin-tabletteja.

Yleiseen flunssakolotukseen hankin paketin.

Ja yllätyin - on tehokas!

En ole aspiriinia/disperiniä syönyt kuin n. 30 v sitten.

Tapetit olkoot sellaiset kuin asukas/asukkaat tykkää. Muiden mielipiteellä ei ole väliä.

Vierailija
8/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? No varmaan siksi kun se taitaa aika monen kohdalla olla mieluisampi ja helpommin toteuttavissa oleva vaihtoehto. Ap

Eikö nämä aika monet ymmärrä tätä asiaa itse, vai miksi tämä mullistava idea täytyy esittää säännöllisesti, milloin minkäkin "asiantuntijan" toimesta?

Vierailija
9/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Mä oon laitellut kotiin joihinkin huoneisiin valkoisia seiniä, ja niihin oon kyllästynyt. Värillisiin ja tapetoituihin ei. Joten aion jatkaa kotini sisustamista tapeteilla ja värillisillä seinillä. 

Vierailija
10/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on asiansa.

Vierailija
11/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä aika monet ymmärrä tätä asiaa itse, vai miksi tämä mullistava idea täytyy esittää säännöllisesti, milloin minkäkin "asiantuntijan" toimesta?

Varmaan ymmärtää? En ymmärrä tosin sitä miksi sinun viestisi sävy on noin töykeä? Ap

Vierailija
12/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ehdotus: Koristele sinä kotisi, kuten haluat ja anna muiden tehdä samoin.

Eihän tässä ollut kysymys kieltämisestä! Tottakai saa laittaa kuten haluaa. Ajattelin josko olisi syntynyt keskustelua siitä millaisen sisustuksen kukakin kokee ajattomaksi, tai sellaiseksi ettei siihen kyllästy tai helposti muunneltavissa olevaksi. Ap

Vierailija
13/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita edes psykedeelisiä värejä ja kuvioita, vaan monet suuret kuviot ja muun sisustuksen kanssa riitelevät värit riittävät. Samoin se, mille seinälle tämä tehostetapetti laitetaan. Monille tehosteseinä on vain itsetarkoitus, kun se on niin hieno, että ei ajatella, minne se sopii ja minne ei. Makuuhuoneeseen voisi sängyn päädyn taakse laittaa tehostetapettia, minusta ei edes koko seinää. Olohuoneessa sohvan takainen seinä olisi hyvä valinta. Äskettäin näin myytävästä asunnosta kuvia ja tehosteseinällä oli voimakas kuviointi eikä se suinkaan ollut sohvan takana, vaan päinvastaisella seinällä, missä tapetin kuviot ja värit riitelivat somasti taulujen kuvioiden ja värien kanssa.

Eri asia on sitten, pitääkö tuollainen tehosteseinä ylipäänsä asuntoon laittaa. Pienikin asunto näyttää valoisammalta ja tilavammalta, kun tapetit ovat vaaleat ja hillityt.

Vierailija
14/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ymmärtää? En ymmärrä tosin sitä miksi sinun viestisi sävy on noin töykeä? Ap

Sä teit just vauvapalstalle aloituksen jossa haukut jonkun ventovieraan kirppismyyjän kodin, ja mä olen sun mielestä se joka on töykeä? LOL

Vierailija
15/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä teit just vauvapalstalle aloituksen jossa haukut jonkun ventovieraan kirppismyyjän kodin, ja mä olen sun mielestä se joka on töykeä? LOL

Haukuinko? Missä kohtaa? Ap