Jatkaisitteko suhdetta?
melko tuore suhde
mies lyttäsi
*vitun sarjaloukkaantuja
*paska äiti
*koti läävä
* ei jätä kissaa tänne koska en hoida hyvin eläimiä.
-> tossa vaiheessa suutuin ja sanoin takasin että paremmin kuin sinä
-> mies totesi niin siks sun miehet onkin lähteneet kun hoidat eläimet paremmin kuin miehen.
Kaiken tuon paskan suolti koska loukkaannuin ja vetäydyin pois miehen sylistä.
Nimittäin kun sanoin että häpeän vatsaani (raskausarpia ja löysää nahkaa, ei läskiä bmi 20). Mies sano että juokset muutaman kerran enemmän postilaatikolle ja takas (omk talo).
Eikä omasta mielestään näe sanomassaan mitään ongelmaa
Kommentit (16)
Voi luoja minkälaisia olette molemmat. Perus wt-tappelua.
Varmasta tuosta tyypistä ei enää voi kasvattaa salonkikelpoista. Taitaa pitää sinua ihan kynnysmattoa alempana. Kaikkea rumaa ei kannata kuunnella tuossa vaiheessa. Hyvä neuvo: älä alennu miehelle käsipyyhkeeksi. Ota heti avain pois, muuten voi tottua sinun hoitoosi.
Anteeksi, ymmärryksessäni lienee jotain vikaa, mutta minulle jäi nyt hieman epäselväksi, että miksi ihmeessä tuommoisen inhotuksen kanssa tulisi jatkaa suhdetta? Miksi kukaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka kohtelee puolisoaan noin rumasti?
Todella mahtava idea ryhtyä miettimään ulkonäköään toisen sylissä. Mielellään vielä pohdintaa suolen toiminnasta, hampaan juurihoidosta ja voiko toinen tutkia päänahassa olevan luomen onkohan se ärtynyt. Miksei myös samalla vilkaista onko säärikarvojen ajeluaika. Ja sitten toinen möläyttää jonkun vitsin, joka ei ole hyvä, mutta menee samalla tasolla kuin roikkuvia vatsanahkojaan pohtiva.
Jättäkää toisenne. Oikeasti!
Ap, muuttakaa erilleen ja yrittäkää molemmat kasvaa aikuisiksi.
No jos mä olen epävarma itsestäni , vatsan osalta , niin sekö antaa syyn ruveta haukkuu?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja minkälaisia olette molemmat. Perus wt-tappelua.
Anteeksi mutta missä välissä minä tappelin?
🤔😅.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ymmärryksessäni lienee jotain vikaa, mutta minulle jäi nyt hieman epäselväksi, että miksi ihmeessä tuommoisen inhotuksen kanssa tulisi jatkaa suhdetta? Miksi kukaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka kohtelee puolisoaan noin rumasti?
Eihän kyseessä ole edes puoliso vaan tuore suhde! Eiköhän tutustuminen ole nyt tehnyt tehtävänsä eli paljastanut, että tuon parin ei kannata jatkaa yhdessä.
Minultakin pääsee joskus tuollaisia sammakoita suusta ja sitten nainen loukkaantuu ihan valtavasti ja itse olen ymmälläni, että sanoinko nyt oikeasti noin pahasti. Onkohan tuo joku sairaus, filtteri puuttuu?
Et sä nyt oikeesti voi tuota kysyä... Tai no. Äh.
Vierailija kirjoitti:
Minultakin pääsee joskus tuollaisia sammakoita suusta ja sitten nainen loukkaantuu ihan valtavasti ja itse olen ymmälläni, että sanoinko nyt oikeasti noin pahasti. Onkohan tuo joku sairaus, filtteri puuttuu?
Normaali aikuinen ihminen ei kyllä tolleen lyttää toista, eriasia jos toinen oikeasti loukkaa ja vaikka pettää. Mutta huvikseen kumppanin satuttaminen on kyllä käsittämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen ihminen ei kyllä tolleen lyttää toista, eriasia jos toinen oikeasti loukkaa ja vaikka pettää. Mutta huvikseen kumppanin satuttaminen on kyllä käsittämätöntä
En huvikseni sano tuollaisia, mutta riitatilanteessa saatan sanoa mielipiteeni jostain naisen tavasta tai muusta ja en ihan oikeasti ymmärrä että se mitä sanon olisi niin loukkaavaa kuin mitä reaktiot antaisivat ymmärtää.
No arvaat varmaan itsekkin ettei välitä sinusta tuon taivaallista. Miksi edes olette yhdessä. Nyt kuule kaiva ne itsetunnon hituset mitkä sinulla ehkä vielä on jäljellä ja sano äijälle että lähtee menemään.
Ainakun joku valittaa olevansa ruma ja lihava, suosittelen lenkille tai tappamaan itsensä:)
Kukaan tollasta paskaa jaksa kuunnella varsinkin jos oot ainut jonka mielestä oot ruma ja lihava
Kysytkö sä tosissasi tätä? Mietipä nyt ihan itse kannattaako jatkaa?