Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino, jonka olet huomannut heikentävän terveydentilaasi?

Vierailija
26.11.2019 |

Kerro myös pituutesi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja vasta 90 kilon yläpuolella alkoi voinnissa tuntua. Sitä ennen olin ns. iloinen ja kehopositiivinen pullukka, joka ihmettelin että mitä ne puheet jaksamisen jne vähenemisestä muka on. Minä jaksoin erittäin hyvin, ei ollut mitään kipuja, veriarvot hyvät jne. Stressaavassa elämäntilanteessa paino alkoi kuitenkin siitä vakio 85-90 kg painostani nousta vielä lisää ja se 90 kg oli raja, jonka jälkeen alkoi tulla kaikenlaista kolotusta ja vaivaa. Selkään sattui, kun iso maha väänsi selkärankaa huonoon asentoon. Isot tissit (90 H) aiheuttivat niska- ja hartiakipuja. Kengännauhoja oli vaikea solmia ja takapuolta pyyhkiä. 100 kg jälkeen meni jo niin hankalaksi arki että pakko oli aloittaa laihdutus.

Vierailija
22/23 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 158cm. Alle 45kg väsyttää ja uuvuttaa ihan jo tavallinen päivittäinen elämä, kuten siivoaminen ja kaupassa käyminen. 40kg ja alle ei tullut enää kuukautisia. Enimmillään olen painanut 61kg ja sillä ei ollut mitään fyysisiä vaikutuksia omaan jaksamiseen, lähinnä oma peilikuva ahdisti. Molemmissa ääripäissä veriarvot olleet kuitenkin viiterajojen sisällä, paitsi hemoglobiini joka on luontaisesti alhainen ilman lisärautaa.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vointini ja terveyteni on selvästi paremmat lihavana. BMI 24-28 voin hyvin. BMI 20-24 olen kroonisesti stressaantunut, iloton, ärtyisä, itkuinen, pidän itseäni rumana, olen haluton enkä nauti seksistä, nukun huonosti, joudun syömään rautalisää koko ajan, vatsa on koko ajan kovana tai löysänä ja mulla on tuurilla 1 tunti keskittymiskykyistä aikaa päivässä ja silloinkin vain jos en ole paineen alla.

Ainoat mitkä läskinä on huonommin on pukeutumisen vaikeus, se että nivelet kestää raskasta urheilua huonommin ja se että muut katsoo nenäänsä pitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän