Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovi avautuu taas

Vierailija
26.11.2019 |

Täti yrittää todistella, kuinka vientiä riittää. No, osaa nuorista miehistä aina mammat kiinnostavat.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006320334.html

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänellä ole työpaikkaa, vai miksi koko ajan näistä hihih s*ksijutuista nykyään joka lehteen avautumassa?

Vierailija
62/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle nr 61 .   nuorena miehenä jokaisen piti käydä milffiä testaamassa, ja sen ikäiset naiset hyvin helpolla kaatuu kun nuorimies menee vähän kehumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi minä :) t. nro 61

Vierailija
64/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,50-vuotias nainen on todella haastava saada petipuuhiin..

Vierailija
65/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto - maine kasvaa 😁

Vierailija
66/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä 50-vuotiaasta naisesta (ei kyllä Annekaan taida olla vielä 50). Jos on susiruma, niin takuulla kaatuu. Jos taas kauniimpi, niin ehkä kaatuu ehkä ei. Kauniista 40 + naisesta kiinnostuvat kyllä omankin ikäiset miehet, jos nyt ei ole mikään Veijo B.

67/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika surullista luettavaa oikeasti. Olen Annea pari vuotta nuorempi, itse asiassa täsmälleen yhtä pitkä ja muutenkin on vähän samaa näköä, vaaleita ollaan ja hoikkia, pitkät hiukset.

Kummallinen totuus on se, että tässä iässä herättää kiinnostusta nuorten miesten parissa. Olen koittanut miettiä, mistä se johtuu. Tämän ikäinen nainen on kai turvallinen, ystävällinen, äidillinenkin ehkä.  Ei ehkä niin pelottava kuin nuorempi. Jos vielä tarjoaa seksiä ilman mitään sitoumuksia, niin varmasti sopii nuorille miehille. Itse en siis semmoista harrasta ollenkaan, mutta olen huomannut, että vientiä näyttäisi olevan ainakin seksiin.

Minulle olisi kyllä tosi iso kynnys ryhtyä mihinkään reilusti nuorempien kanssa (no ei kyllä muidenkaan, kun olen naimisissa), 24-vuotias on minun silmissäni melkein lapsukainen vielä. Tuntuu siksi tosi oudolta nuo Annen touhut, ja tuo, että asialla vielä kehuskelee aiheuttaa melkoista myötähäpeää ikätoverissa. Luuleeko Anne, että hän on jotenkin spesiaali? Tämä kiinnostus vanhempiin naisiin on enemmän jotenkin trendi, josta tällaiset nätit taviksetkin saisivat osansa, jos semmoiseen lähtisivät.

Mulla on ihan samat ajatukset.

Oikeasti tasokas nainen ei suostu nuorten poikien seksileluksi eikä varsinkaan kehuskele sillä.

Jotkut w-rokkimutsit tekevät tuollaista. Annesta en olisi uskonut.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
68/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika surullista luettavaa oikeasti. Olen Annea pari vuotta nuorempi, itse asiassa täsmälleen yhtä pitkä ja muutenkin on vähän samaa näköä, vaaleita ollaan ja hoikkia, pitkät hiukset.

Kummallinen totuus on se, että tässä iässä herättää kiinnostusta nuorten miesten parissa. Olen koittanut miettiä, mistä se johtuu. Tämän ikäinen nainen on kai turvallinen, ystävällinen, äidillinenkin ehkä.  Ei ehkä niin pelottava kuin nuorempi. Jos vielä tarjoaa seksiä ilman mitään sitoumuksia, niin varmasti sopii nuorille miehille. Itse en siis semmoista harrasta ollenkaan, mutta olen huomannut, että vientiä näyttäisi olevan ainakin seksiin.

Minulle olisi kyllä tosi iso kynnys ryhtyä mihinkään reilusti nuorempien kanssa (no ei kyllä muidenkaan, kun olen naimisissa), 24-vuotias on minun silmissäni melkein lapsukainen vielä. Tuntuu siksi tosi oudolta nuo Annen touhut, ja tuo, että asialla vielä kehuskelee aiheuttaa melkoista myötähäpeää ikätoverissa. Luuleeko Anne, että hän on jotenkin spesiaali? Tämä kiinnostus vanhempiin naisiin on enemmän jotenkin trendi, josta tällaiset nätit taviksetkin saisivat osansa, jos semmoiseen lähtisivät.

Mulla on ihan samat ajatukset.

Oikeasti tasokas nainen ei suostu nuorten poikien seksileluksi eikä varsinkaan kehuskele sillä.

Jotkut w-rokkimutsit tekevät tuollaista. Annesta en olisi uskonut.

Kuulostaa nuo pojat ennemminkin Annen leluilta.

Vierailija
69/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen poika asuu sen luona eikä isänsä?

Vierailija
70/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tuo Veitolan ohjelma, siinä Anne tykittää nuo jutut ihan pokkana. Esittelee vielä Marialle puhelimestaan jonkun tuntemattoman tyypin lähettämän dickpickin.

Vierailija
71/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tasokaana miehenä minuun ei tee positiivista vaikutusta nainen joka keulii jollain satunnaissuhde"menestyksellä". Ehkä en tosin olisikaan hänen kohderyhmäänsä, sillä tykkään kilteistä muijista enkä ole itsekään mikään ympäriinsä sekstailija. Mutta kukin toki tyylillään.

Vierailija
72/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne on ihan ikäisensä näköinen, tanakoitunut viittäkymppiä lähestyvä tätsy.

Kuinka vaikeaa onkaan kauniiden naisten vanheneminen - tässä se nähdään.

Entäs kun se lopullinen rupsahdus tulee, millä lihaksilla hän sitten aikoo päteä julkisuudessa?

Muuten, miksi hän vielä edes on julkisuudessa? 

Vierailija
73/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan mainostaa sitä kirjaansa. Tuskin on mikään Joulun bestseller...

Onkohan koko Anne ihan konkurssin partaalla? Tuskin menee kosmetiikkabisneksellä hyvin kun puhuu mieluummin poikkiksista kuin työstään.

Minua yököttää ja ahdistaa. Säälittää myös.

Vierailija
74/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa myötähäpeä..

N26

Vierailija
75/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse paljon huomiota ilman somea jopa. Ei se niin ihmeellistä ole. Oma pää ei ole mennyt sekaisin. Ihmettelen kyllä todella tätä pissistä.

N 48

Vierailija
76/142 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on niin WT!

Huomaa, että vain elämän kova koulu käytynä.

Vierailija
77/142 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan mainostaa sitä kirjaansa. Tuskin on mikään Joulun bestseller...

Onkohan koko Anne ihan konkurssin partaalla? Tuskin menee kosmetiikkabisneksellä hyvin kun puhuu mieluummin poikkiksista kuin työstään.

Minua yököttää ja ahdistaa. Säälittää myös.

Mulla kans tulee joku ahdistus näistä tyypeistä. Eniten siksi, että en oikeasti tajua, että miksi ihmeessä antavat tämmöisiä haastatteluja. Ei kai tällainen seksielämästä höpöttäminen ole kenenkään työ. ikä on sivuseikka. Kenen tahansa, miehen tai naisen, osalta en vaan halua päivästä toiseen lukea tällaista. Näiltä ei pääse turvaan, jos on tapana iltapäivälehtiä kännykällä selata. Ei nämä omaan elämään vaikuta, mutta onhan meidän yhteiskunnassa jotain pielessä.

Vierailija
78/142 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi. Tajunnut, että tehokasta peliaikaa on enää muutama vuosi maksimissaan. Surullista toki, että siitä on pitänyt tehdä kaiken kansan huvi.

Vierailija
79/142 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Anne on kaunis, ja lisäksi vielä kivalta vaikuttava tyyppi.

Vierailija
80/142 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa ihan rauhassa panna niitä 24-vee urheilijoita, siinä ei ole mitään väärää, mutta kun Annella on tuon ikäinen poika niin asiasta kannattaisi kyllä olla ihan hissukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän