Anne Kukkohovi avautuu taas
Täti yrittää todistella, kuinka vientiä riittää. No, osaa nuorista miehistä aina mammat kiinnostavat.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006320334.html
Kommentit (142)
Naiset taas mielipuuhassaan. Kyllä te jaksattekin ivata ja repiä toisia naisia kappaleiksi, erityisesti ulkonäkö on mässäilyn kohde. Mikäköhän siinä tuottaa niin suurta mielihyvää?
Erityisherkkä. Highly sensitive person.
Anne on mielestäni hyvin kaunis nainen ja olen häntä aina katsonut sillä silmällä. Silti jos tänään minulla olisi haku päällä unohtaisin hänet näiden tarinoiden perusteella. Ei kukaan mies halua kuulla kumppaninsa retostelua aiemmasta menekistään, päin vastoin. Anne asettaa myös sulhaskanditaateille melkoisia paineita. Harva 5-kymppinen (ryhmä johon Anne itse kuuluu) mies pystyy fyysisesti kilpailemaan 2-kymppisen ammattiurheilijoiden kanssa. lopulta Anne kyllä löytää, etsimänsä 55 vuotiaan varakkaan miehen, joka mielessään miettii kelpaamistaan miehenä eikä elättäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas mielipuuhassaan. Kyllä te jaksattekin ivata ja repiä toisia naisia kappaleiksi, erityisesti ulkonäkö on mässäilyn kohde. Mikäköhän siinä tuottaa niin suurta mielihyvää?
Älä puhu psskaa ja tee kaikesta sukupuolikysymystä. Kato mitä miehet heittää toisistaan ja naisista jossain Yliksellä. Kyllä kaikki haukkuu kaikkia:).
Noin ylevän ihmisen ei uskoisi käyvän näin tyhjänpäiväiväisessä ketjussa.
Voi Anne. Järkyttävän noloa noi seksiretostelut. Classy nainen pitää suunsa supussa seksihurjasteluistaan. Korkeintaan sitten vasta vanhana muorina kuolinvuoteellaan tunnustaa että tulihan sitä nuorta kollia kaadettua. Mieleen tulee että hänellä joku kamala eron jälkeinen kriisi menossa eikä ole kauhean tasapainoinen juuri nyt. Parin vuoden päästä tajuaa miten noloja juttuja kertonut julkisesti.
Annella alkaa varmaan olla puute niin kova että päättelee saannin paranevan kun julistaa lehdissä ettei ole helppo vaan varma.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Kukapa ei nykyään olisi.
Miksi täällä ollaan niin ilkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin irvokas vaikutelma tulee kun miltei 50 v nainen paneskelee 24 v kanssa ja teinipoika on viereisessä huoneessa. On toki Anne hyvännäköinen nainen, mutta hänenä pitäisin suuni kiinni ihan oikeasti. Tai etsisin kolmekymppisen.. Toi on vähän liikaa
Mutta onhan meillä tasavallan huipulla pari jonka ikäero on 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin irvokas vaikutelma tulee kun miltei 50 v nainen paneskelee 24 v kanssa ja teinipoika on viereisessä huoneessa. On toki Anne hyvännäköinen nainen, mutta hänenä pitäisin suuni kiinni ihan oikeasti. Tai etsisin kolmekymppisen.. Toi on vähän liikaa
Nyt meni Ojalan laskuoppi hukkaan. Jos tarkoitat presidenttiparia niin Saulin ikä on nyt 71v ja Jennin 42v. Eli eroa 29v.
Vrt Danny ikä 77v ja Erika 26v. Eroa 51v !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni Ojalan laskuoppi hukkaan. Jos tarkoitat presidenttiparia niin Saulin ikä on nyt 71v ja Jennin 42v. Eli eroa 29v.
Vrt Danny ikä 77v ja Erika 26v. Eroa 51v !!
Entäs Metusalem ja sen eukko ikäeroa yli 800 vuotta.
Hänhän nimenomaan haastattelussa sanoi, ettei vie miehiä kotiinsa, jossa asuu poikansa kanssa. Täällä asiat kummasti vääristyy.
Kyllä on 50- vuotiaan VAPAAN naisen seksielmä vieläkin kauhistelun aihe nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meillekin millä pariskunnalla on tuo 36v ikäero ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vrt Danny ikä 77v ja Erika 26v. Eroa 51v !!Entäs Metusalem ja sen eukko ikäeroa yli 800 vuotta.
Käyhän tuo ero satuolennoille.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän nimenomaan haastattelussa sanoi, ettei vie miehiä kotiinsa, jossa asuu poikansa kanssa. Täällä asiat kummasti vääristyy.
Kyllä on 50- vuotiaan VAPAAN naisen seksielmä vieläkin kauhistelun aihe nykypäivänä.
Tässä suora lainaus tuosta Ilta-sanomien jutusta:
"Nainen on asettanut omalle sinkkuelämälleen myös tiettyjä sääntöjä. Yksi niistä on, että miehet eivät saa jäädä yöksi hänen kotiinsa yhteisten tapaamisten jälkeen. Anne asuu Helsingin Eirassa yhdessä teini-ikäisen poikansa Miskan kanssa.
– Sitten kun sen sanoo suoraan, etten halua muuta kuin pitää hauskaa. Että mä en vaadi sulta yhtään mitään ja toivon, että lähet ulos myöskin suhteellisen nopeasti. Että en halua, että jäät yöksi esimerkiksi.
– Täällähän ei voi olla, koska Miska on mun luona koko ajan. Kerran on ollut ja silloinkin olen pyytänyt, että mene tekemään läksyjä toimistolle, edes tunniksi, Anne nauraa."
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi "avautuu".
Jatkuvastihan se on sakset auki ja kehumassa sillä lehdissä.
Jos olisi minun tuttuni, kyllä tulis myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani erityisherkät kyllä varovat kaikenlaista " julkista avautumista".
Ei oikein sovi erityisherkälle tulla kertomaan intiimejä juttujaan kaikelle kansalle. Toimivat täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Voi Anne. Järkyttävän noloa noi seksiretostelut. Classy nainen pitää suunsa supussa seksihurjasteluistaan. Korkeintaan sitten vasta vanhana muorina kuolinvuoteellaan tunnustaa että tulihan sitä nuorta kollia kaadettua. Mieleen tulee että hänellä joku kamala eron jälkeinen kriisi menossa eikä ole kauhean tasapainoinen juuri nyt. Parin vuoden päästä tajuaa miten noloja juttuja kertonut julkisesti.
Minullakin oli erottuani hurja elämänvaihe, kävimme tyttöjen kanssa viihteellä ja minut yllätti miten kova vienti minulla oli. Olin pitänyt itseäni jo ”vanhana” vaikka olin viisikymppinen. Muutama kolli tuli ”kaadettua”, kukaan ei jäänyt kertajutuksi, viimeisen kanssa tapailimme kaksi vuotta. Muutama ehto minulla oli, miehen piti olla todella mukava ja komea ja julkisesti en kotikapungissani halunnut liikkua aikuisen lapseni takia, joka oli samaa ikäluokkaa kuin nämä kollit. Reissasimme hotellilomilla ja luottamustoimeni kokousmatkoilla ja hauskaa oli.
Asiasta tietää vain kaksi ihmistä ja nyt te palstalaiset.
Hyvää seksiä ja mukavaa yhdessäoloa, mutta yhdenkään kanssa en olisi jaksanut arkea. Eipä silti, arkeeni en suostu ottamaan yhtäkään miestä, en edes tätä nykyistä, joka on suunnilleen samaa ikäluokkaa.
Oma tupa, oma lupa!
Tämä on aika surullista luettavaa oikeasti. Olen Annea pari vuotta nuorempi, itse asiassa täsmälleen yhtä pitkä ja muutenkin on vähän samaa näköä, vaaleita ollaan ja hoikkia, pitkät hiukset.
Kummallinen totuus on se, että tässä iässä herättää kiinnostusta nuorten miesten parissa. Olen koittanut miettiä, mistä se johtuu. Tämän ikäinen nainen on kai turvallinen, ystävällinen, äidillinenkin ehkä. Ei ehkä niin pelottava kuin nuorempi. Jos vielä tarjoaa seksiä ilman mitään sitoumuksia, niin varmasti sopii nuorille miehille. Itse en siis semmoista harrasta ollenkaan, mutta olen huomannut, että vientiä näyttäisi olevan ainakin seksiin.
Minulle olisi kyllä tosi iso kynnys ryhtyä mihinkään reilusti nuorempien kanssa (no ei kyllä muidenkaan, kun olen naimisissa), 24-vuotias on minun silmissäni melkein lapsukainen vielä. Tuntuu siksi tosi oudolta nuo Annen touhut, ja tuo, että asialla vielä kehuskelee aiheuttaa melkoista myötähäpeää ikätoverissa. Luuleeko Anne, että hän on jotenkin spesiaali? Tämä kiinnostus vanhempiin naisiin on enemmän jotenkin trendi, josta tällaiset nätit taviksetkin saisivat osansa, jos semmoiseen lähtisivät.
Outoa on, ettei hänen tuttavapiirinsä/perheensä puutu tähän julkiseen avautumiseen.