OP:n korttiuudistus ja postilakko.... Kortti lakkaa toimimasta kesken Aasian reissun; kiva.
Uusi kortti ei ehdi tulla postilakon takia. Vanha kortti on laitettu sulkeutumaan vuoden vaihteessa, eikä sitä voi enää mitenkään estää. Nyt pitää sitten SOITTAA! Vietnamin syrjäseuduilta pankkiin, että avaavat kortin uudelleen...
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän monta asiakaspalvelijaa on varattu nykyisten tilalle, että tuo vuodenvaihteen puhelusuma saadaan hoidettua? Tämä korttiongelma voi olla tuhansilla ihmisillä.
No ei varmaan yhtään jos tämä on asiakaspalvelun taso heillä. Laitetaan varmaan loputkin asikaspalvelijat lomalle varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti OP aspan Twitter tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Jos uusi kortti on postitettu 22.10.2019 jälkeen, sulkeutuu vanha kortti vasta 14.1.2020.
Aika jännä, ettei pankin työntekijä ole kuullut tästä päiväysasiasta mitään! Minulle sanottiin tänään, että neljä viikkoa uuden kortin lähettämisestä menee kiinni.
Tottakai muistan. Onneksi on mies, jolla kortit toimii. Saa siis nostettua sitä käteistä mulle, jos oma kortti sulkeutuu.
Kovin erilaista tietoa noiden vanhojen korttien voimassaolosta tuntuu olevan liikkeellä. Itse en asiaa ole vielä viitsinyt pankista kysellä, mutta jossain vaiheessa kai on selvitettävä, kauanko vanha korttini vielä toimii. Luultavasti en siis kuitenkaan saa asiaa aikaiseksi ja huomaan siinä kaupan kassalla korttini toimimattomaksi. 😂