Haluan alkaa palstahulluksi. Mitä neuvoja annatte?
Tunnistettava nimimerkki pitää tietenkin keksiä, samoin huomiotaherättävä toistuva jankutuksen aihe. Mitä muuta?
Kommentit (55)
Voit myös lähestyä palstahulluutta toiselta kantilta, eli kehität fiktiivisen universumin, josta kirjoittelet niitä viestejä. Esimerkkinä hässäkkää ravintelissa -tyyppi, eli nk. suhinakatamiehen vaimo tai Eenin ja Eenan äiti.
Huh, onpa herättelevä ketju. Nyt mietin vaan että kuinkakohan moneksi eri palstahulluksi mua luullaan, ja mitä mun teemat on.
Haha :D hyviä palstahulluja ei koskaan ole liikaa
Vierailija kirjoitti:
Liity vihervassareihin ihan ensimmäiseksi ja sitten vain julistat niiden jargonia, taattua hulluutta
Täsä näet esimerkin siitä, miten tämä perzu- hullu toimii, eli lähes joka ketjun suoltaa tätä omaa poliittista järvinkään
Tämä perzu- hullu ei valitettavasti ole troll* vaan ihan oikea persu, mikä tekee sen, että on tosi rasittava. Ei kannata olla rasittava, rasittavia ei jaksa kukaan, kuten ei jankkaajiakaan
Persuhullu kylläkin on vassari, joka liittää persut jokaiseen asiaan, huonosta säästä alkaen.
Miten niin " alkaa"? Etkös sinä jo ole?
Kunnon palstahullu ei ainoastaan tee aloituksia omasta aiheestaan, vaan tuo sitä esille myös muissa ketjuissa, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään.
Mäpäs keksin itelleni! Ootan että vaihtarit alkaa ja sit sotken ne ongelmat ihan kaikkeen.
Kerro naisista epämiellyttäviä totuuksia ja faktoja, niin saat välittömästi huomiota osaksesi.
Naiset kun eivät kestä totuutta
Tee toistuvasti aloituksia jostain ei-niin-tunnetusta julkkiksesta (mieluiten sellaisesta joka ei muita niin viehätä) ja kirjoita kainosti siitä, kuinka "en minä homo ole, mutta siinä on kyllä miesten mies".
Suomi24-palstalla olen jotain tämän kaltaista joskus nähnyt...
Vastaa kaikille alkusanoilla "kulta pieni", sitten perään jotain itseäsi nostavaa skeidaa ja toista alentavaa. Tällainen kyllä on jo, mutta ei taida kauhean usein palstailla.
Ei hyvää päivää teitä uusavuttomia. Ettekö nyt parenpia keksi..
Ap taisi löytää nichensä. Tänään ja eilen palstalle on nimittäin tullut jatkuvalla syötöllä tasaiseen tahtiin Roxette-aiheisia aloituksia :D
Onko sinulla joku vielä ruotimatta? Kaikki syöpäsairaat, eronneet, karanneet, onnelliset odottajat? Vieläkö?