Kuvaile elokuvaa yhdellä lauseella!
Kuvaile elokuvaa yhdellä lauseella! Sitten arvotaan mikä elokuva kyseessä. Aloitan seuraavassa kommentissa :)
Kommentit (752)
Amerikkalainen musta mies ja saksalainen valkoinen ex-hammaslääkäri teeskentelevät olevansa orjapainifaneja.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen musta mies ja saksalainen valkoinen ex-hammaslääkäri teeskentelevät olevansa orjapainifaneja.
Django -Unchained
Pitkät ja pätkät kiipeilevät korkealla ja matalalla, takaa-ajajia paeten, kunnes yksi paistuu, tehden lopun onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopottelu auttaa tätä mestaria pääsemään omalle maksimitasolleen.
lisävinkkinä leffan nimi on melkein kokonaan tuossa sanoina
Drunken Master
juu, tai siis legend of the drunken master
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Django -Unchained
Juups!
Kirjailija lähtee etsimään siskoaan ja törmää karismaattiseen renttuun ja arvokiveen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija lähtee etsimään siskoaan ja törmää karismaattiseen renttuun ja arvokiveen.
Vihreän timantin metsästys
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, esiintymistä jännittävä laulaja pakenee lapsuudenkotiin, mutta lopulta hänet raahataan yleisön eteen ja hän yllättyy siitä, että ihmiset edelleen tykkäävät hänestä.
Badding
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, esiintymistä jännittävä laulaja pakenee lapsuudenkotiin, mutta lopulta hänet raahataan yleisön eteen ja hän yllättyy siitä, että ihmiset edelleen tykkäävät hänestä.
Badding
Jep 👍
Vierailija kirjoitti:
Mies ajaa autolla ja soittelee puheluita
Cosmopolis?
Vierailija kirjoitti:
Sodan riehuessa näennäiset viholliset bondaavat luokkajaon murtumisen äärellä.
Eikö kukaan? Mä olin suht ylpeä tästä kuvauksesta :D Kyseessä on todellinen elokuvahistorian merkkiteos, joidenkin mielestä kaikkien aikojen parhaan ohjaajan luomus.
Mies jättää ison tipin tulevalle vaimolleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan? Mä olin suht ylpeä tästä kuvauksesta :D Kyseessä on todellinen elokuvahistorian merkkiteos, joidenkin mielestä kaikkien aikojen parhaan ohjaajan luomus.
Mietin tätä mutten saa aivan mieleeni mihin se voisi viitata.
Vierailija kirjoitti:
Mies aikoo syödä kaksi perunaa ja säästää loput kolme talveksi.
Ei mielestäni kuvaa mitenkään koko elokuvaa, mutta mies vailla menneisyyttä on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luokkajako vähän hämää mutta sanotaan hyvät pahat ja rumat
Vierailija kirjoitti:
Kiusattua tyttöä alkaa v-tuttaa oikein huolella.
Carrie
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts ei sovi yhtään tähän rooliin ja on muutenkin ärsyttävä isoinen suineen. Richard Gere olisi ansainnut kuumemman vastanäyttelijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts ei sovi yhtään tähän rooliin ja on muutenkin ärsyttävä isoinen suineen. Richard Gere olisi ansainnut kuumemman vastanäyttelijän.
Ei ole Pretty woman...
Drunken Master