Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä suuruisen netto palkkaan olisit tyytyväinen?

Vierailija
25.11.2019 |

Mikä olisi sellainen palkkasumma nettona, joka vastasi koulutustasi ja työpanostasi ja johon olisit tyytyväinen? Saatko sellaista palkkaa?

Minä olisin tyytyväinen 2500 euron nettopalkkaan. Nyt tilille tulee 1950 e/kk. Se on liian vähän yliopistokoulutukseen ja työn vaativuuteen nähden. Töitä on huonosti tarjolla/edellyttäisi muuttoa, joten joudun tyytymään nykyiseen tilanteeseen.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä n. 5500 ja olen ihan tyytyväinen. Etenkin kun työ on turhanpäiväistä pönöttämistä. 

Turhanpäiväiset pönötystehtävät kannattaisi lakkauttaa.

Vierailija
42/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako yliopistosta noin huonoa palkkaa. Mä sain 17v kun menin tehtaalle töihin juuri saman verran kuin ap ja kouluina vain peruskoulu kun heitettiin ammattikoulusta ulos kun en suostunut opettelemaan ruotsin kieltä. Tässä näkee että kouluja on ihan turha käydä. Etenkin jos siellä pakotetaan opettelemaan homohuohotus kieliä.

En ole töissä yliopistossa. Minulla on yliopistokoulutus ja olen koulutusta vastaavassa työssä. Jos olisin nuorena ymmärtänyt, että tulen saamaan näin surkeasta palkkaa, en olisi tälle alalle kouluttautunut. Olen todella turhautunut ja vihaan työtäni. Ei olisi kannattanut.

Ap.

No daa tarkotin tottakai että yliopistokoulutuksella saa noin huonoa palkkaa enkä että olet yliopistossa töissä. Tuo työ kuitenkin on vissii tuolilla istumista toimistossa? Mulla oli tuolilla istumista tehtaassa.

Asiakaspalvelu/myyntityötä mikä vaatii erityisosaamista ja oman alan lainsäädännön tuntemista. Virheistä rankaistaan, mutta palkintoja ei tule. Erittäin stressaava työ, stressaavassa ympäristössä. Ei mitään istumista toimistossa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 € / päivä.

t. kommunisti

Arvostan kommunistia, joka ei nosta peruspäivärahaa eikä muitakaan tukia vaan tulee toimeen tuolla 9€:n kulukorvauksella.

Vierailija
44/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aiemmin nettona 2200€ ja sitten korotuksen 2600€ nettona. Tuo jälkimmäinen oli ihan mukava summa. Nyt yrittäjänä kuukaudesta riippuen noin 4500-6000€ nettona ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
45/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 e. Sitten en tarvitsisi asumistukea ja voisin elää mukavasti.

Vierailija
46/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä työstä ehkä joku 2800-3000e.

Koulutustani ja mielenkiintoani vastaavasta työstä 2300-2500e, olisin tyytyväinen matalampaan palkkaan jos saisin tehdä työtä jota kohtaan minulla olisi jotain ambitioita.

Vierailija
47/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 kuussa riittäisi hyvään elämään pk-seudulla, muualla jopa vähemmän.

Miten niin muualla vähemmän? Pk-seudulla on muuta maata halvempi sähkö ja julkinen liikenne (joka myös toimii) ja lisäksi muutenkin palkat isommat. Enemmän asiakaskuntaa, enemmän liikkeitä, enemmän kilpailua ja siten myös liikkeissä halvemmat hinnat.

Vierailija
48/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1500 riittäisi hyvin kun olisi mukava työ ja mukava työyhteisö, nämä näen palkkaa huomattavasti tärkeämpinä.

Saan 1550 ja pähkäilen koulutusta, kun ikää jo on reilusti yli nelkyt. Jos vuokran (asun yksin) saisin pienemmäksi parilla sadalla en varmaan miettisi muita töitä. Leppoisaa, stressitöntä työtä itsessään. Eli tuolla pärjää aika rennosti nuuka yksineläjä kun asumiskulut ovat maltilliset. Autoa sun muuta en tarvitse.

Vierailija
49/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500 € nettona.

Vierailija
50/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saan 1800 käteen. 2800 olis aivan mahtavaa, mutta 2300 riittäisi hyvin.

Vierailija
51/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aika vaatimattomia toiveita. Ihmiset eivät ilmeisesti pahemmin halua esim matkustella, säästää, tai miettiä varhaista eläkkeelle jääntiä, jos haaveena on alle keskipalkan jäävät summat? Itse saan noin 5000e netto (ei suomessa), ja vaikka olen ihan tyytyväinen, niin kyllä yritän seuraavasta työstä saada vielä hieman enemmän...

Vierailija
52/70 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000e olisi jo tosi hyvä. Nyt jää käteen n.1400

Vierailija
53/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 000 eur/kk netto

Eikä pienintäkään toivoa koskaan saada noin paljon.

Vierailija
54/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako yliopistosta noin huonoa palkkaa. Mä sain 17v kun menin tehtaalle töihin juuri saman verran kuin ap ja kouluina vain peruskoulu kun heitettiin ammattikoulusta ulos kun en suostunut opettelemaan ruotsin kieltä. Tässä näkee että kouluja on ihan turha käydä. Etenkin jos siellä pakotetaan opettelemaan homohuohotus kieliä.

Tässä taas esimerkki siitä miksi joillain naisilla on ennakkoluuloja duunareita kohtaan... Onneksi kaikki eivät ole tällaisia.

Vierailija
55/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nettona 2900€ ja 3500€ olisi sopiva.

Vierailija
56/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto noin 2200 e/kk, ei riitä kyllä mihinkään. Ehkä joku 3000 e/kk olis hyvä?

Vierailija
57/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa aika vaatimattomia toiveita. Ihmiset eivät ilmeisesti pahemmin halua esim matkustella, säästää, tai miettiä varhaista eläkkeelle jääntiä, jos haaveena on alle keskipalkan jäävät summat? Itse saan noin 5000e netto (ei suomessa), ja vaikka olen ihan tyytyväinen, niin kyllä yritän seuraavasta työstä saada vielä hieman enemmän...

Mitä sitten. Olen perinyt sen verran rahaa että se helpottaa. Jatkuva matkustelu on turhaa saastuttamista eikä kiinnosta miettiä eläkkeelle jäämisiä. Riittää että on varaa johonkin kivaan ja perusasioihin. Jos ei ole realistista saada 5 t. kuussa niin mitä sellaista toivomaan. Mitään et saa mukaasi täältä.

Vierailija
58/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätyöstä väh. 2000 €.

Vierailija
59/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, paljonko tienaa, niin aina haluaa enemmän. Tulojen kasvaessa kun tuppaa menotkin kasvamaan, ja kuun lopussa on yleensä tili lähellä nollaa.

Vierailija
60/70 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on tässä ketjussa ihan realistisia palkkanettoja Suomessa. Toki minäkin haluaisin vaikka 10t€ käteen kuussa, mutta Suomessa kun ei tuollaisia palkkoja tavallinen ihminen saa.

Itse olen tyytyväinen 2200€ nettoon, hyvänä kuukautena sen verran tienaankin ja heti jää säästöön 300€. Se reilu 1800€ minkä saan yleensä riittää juuri ja juuri elämiseen mutta ei sillä arkeen mitään vaihtelua saa ja aikamoista kituuttamista on, työssäkäynti ei todellakaan motivoi. Jos asuisin yksin eikä elätettäviä olisi, niin mulle riittäisi 1600€ netto. Sillä jo perheetön matkustelisi ja elelisi muutenkin mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan