Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pettäminen voi tulla yllätyksenä?

Vierailija
25.11.2019 |

Miten voi olla ettei puoliso aavistanut mitään. Itse uskon että merkkejä on ollut mutta niitä ei haluta nähdä. Pelottaa ja halutaan sulkea silmät kaikelta.

Mutta ei se yllätyksenä voi tulla! Merkkejä varmasti on ollut.

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt näitä ylimielisiä naisia jotka ovat kehuneet parisuhdettaan, perhettään ja kotiaan kuinka upeasti heillä menee...ja kappas! Mies on jäänyt kiinni pettämisestä! Sitä onkin pudottu korkealta ja kovaa!

Vierailija
22/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt näitä ylimielisiä naisia jotka ovat kehuneet parisuhdettaan, perhettään ja kotiaan kuinka upeasti heillä menee...ja kappas! Mies on jäänyt kiinni pettämisestä! Sitä onkin pudottu korkealta ja kovaa!

No mitä sitten? Avioeroa kehiin, omaisuus jakoon ja uutta putkeen. Ei elämä yhteen mieheen pääty. Vaikutat sangen kateelliselta.

Vierailija
24/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomaisin pettämisen kyllä heti, niin hyvin vaistoan asioita.

Vierailija
25/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Avioeroa kehiin, omaisuus jakoon ja uutta putkeen. Ei elämä yhteen mieheen pääty. Vaikutat sangen kateelliselta.

Ei tuossa kohtaa mitään erota. Sitten pidetään huojuvia kulisseja yllä ja hymyillään tyhjää vaimon hymyä.

Vierailija
26/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia merkkejä tässä:

Mies yli kolmekymppinen suhteen alkaessa, minä parikymppinen. Mies halusi yhteen kanssani, hyvää seksiä ja usein. Mies huomioi minua aina ihanasti! Komea, hyväkuntoinen mies, toki sai huomiota muilta naisilta, mutta vastasi aina heille äärimmäisen asiallisesti. Olimme onnellisia ja vietimme kaiken ajan mitä miehen töiltä suinkin jäi yhdessä (miehen harrastuksia lukuunottamatta). Saimme yllätyslapsen, ja tilanne stressasi miestä, sortui pettämään ollessaan poissa kotoa muutaman päivän työmatkalla. Missä ne merkit olivat?? Haluaisin edelleen tietää!

Vierailija
27/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, niitä jotka takuulla huomais. Kun mies on niin kunnollinen.

Vierailija
28/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa kohtaa mitään erota. Sitten pidetään huojuvia kulisseja yllä ja hymyillään tyhjää vaimon hymyä.

Itse erosin ja sain vielä hyvät rahat päälle. Nyt uudessa ja huomattavasti paremmassa suhteessa. Meilläkin on kaunis koti.

Vierailija
29/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia merkkejä tässä:

Mies yli kolmekymppinen suhteen alkaessa, minä parikymppinen. Mies halusi yhteen kanssani, hyvää seksiä ja usein. Mies huomioi minua aina ihanasti! Komea, hyväkuntoinen mies, toki sai huomiota muilta naisilta, mutta vastasi aina heille äärimmäisen asiallisesti. Olimme onnellisia ja vietimme kaiken ajan mitä miehen töiltä suinkin jäi yhdessä (miehen harrastuksia lukuunottamatta). Saimme yllätyslapsen, ja tilanne stressasi miestä, sortui pettämään ollessaan poissa kotoa muutaman päivän työmatkalla. Missä ne merkit olivat?? Haluaisin edelleen tietää!

Merkki oli tietysti se, että sinä raskauduit. Olisihan sinun nyt pitänyt tajuta, että seuraus siitä on pettäminen tyhmyliini, ihan oma vika. (ei ironiaa vähääkään.)

Vierailija
30/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti sitä joku uskoo, että on onnistunut valitsemaan puolisokseen suoraselkäisen ihmisen. Suhteessa ei ole pakko olla, pois voisi lähteä pettämättäkin. 

Itselleni tuli yllätyksenä. Ikävää, että se ei sopinut maailmankuvaasi. Enkä edelleenkään pidä asiaa omana syynäni. Minä luotin puolisooni, hän kertoi olevansa stressaantunut työasioista. En koe, että minussa oli tässä kohtaa vika, kun en häntä epäillyt.

Miten puolisosi kertoisi saman asian? Sanoisiko hän sinun olleen hyvä ja huolehtivainen puoliso, paras ystävä, tuki ja turva vaikeimmissakin hetkissä, empaattinen ja sympaattinen ihminen sekä tietenkin sängyn puolella rakastava?

Jos voi noin huonosti parisuhteessa, pitää ymmärtää erota. Mutta ei, ei miehet. Niillä ei ole munaa tehdä päätöksiä.

Ja sitten palstamiehet itkee, miten 80 % eroista tapahtuu naisen aloitteesta. No jonku täytyy olla se suhteen selkärankainen, eikös?

Vierailija
31/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun täällä ollaan kerrankin näin liikuttavan yksimielisiä siitä, että naiset ovat uskollisia ja uskossaan liiankin hyväuskoisia. Miehet ovat niitä pettäviä sikoja. :)

Onhan tämä aina tiedetty.

Vierailija
32/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nyt vaan käytöksestä huomaa! Netti on täynnä näitä "merkit että puolisosi pettää"-ohjeita. Osuu ja uppoaa varmaan monet kohdat!

Vierailija
33/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuoden jälkeen mies petti, en vaan tajunnut, en mitenkään. Ehkä itselläni ei ollut kokemusta pitkistä parisuhteista niin en ymmärtänyt merkkejä. Jälkeenpäin tajusin että mies puhui paljon ja ihaillen tästä työkaverista. Oli miestä parikymmentä vuotta nuorempi. Suhdehan heillä oli.

Vierailija
34/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen nyt vaan käytöksestä huomaa! Netti on täynnä näitä "merkit että puolisosi pettää"-ohjeita. Osuu ja uppoaa varmaan monet kohdat!

No meillä ei huomannut. Mies oli ihan samanlainen minua kohtaan, seksi oli hyvää, ulkonäöstään ja kunnostaan on huolehtinut aina, kännykkä oli työkännykkä eikä tullut yhtään mitään erityistä käytöstä senkään kanssa.

Vierailija
35/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei huomannut. Mies oli ihan samanlainen minua kohtaan, seksi oli hyvää, ulkonäöstään ja kunnostaan on huolehtinut aina, kännykkä oli työkännykkä eikä tullut yhtään mitään erityistä käytöstä senkään kanssa.

Olen siis tuo jonka mies petti lastensaannin jälkeen (seksin määrä ei muuttunut)

Vierailija
36/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kuuluu olla ensisijaisesti äiti jos siksi kerran alkaa, eikä silloin voi olla kokoaikainen miehen viihdyttäjä. Hyvä mies pysyy menossa mukana jos on uskollista sorttia. Jos on heikko houkutuksille niin menköön menojaan.

Vierailija
37/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua ollessaan vakavan depressiivinen. En olis koskaan voinut uskoa että se itkuinen, epävarma, peseytymistäkin välttelevä ahdistunut möykky panee toista naista selkäni takana.

Vierailija
38/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samoja nettiohjeita ne pettäjätkin lukee, että osaavat olla tekemättä niin.

T: 7 vuotta salasuhde, eikä jääty kiinni

Vierailija
39/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin kuuluu olla ensisijaisesti äiti jos siksi kerran alkaa, eikä silloin voi olla kokoaikainen miehen viihdyttäjä. Hyvä mies pysyy menossa mukana jos on uskollista sorttia. Jos on heikko houkutuksille niin menköön menojaan.

Ei. Ihmisen kuuluu olla ensisijaisesti _ihminen_ - ei mikään rooli, ei edes äidinrooli. Kuvottava ajatusmalli.

Vierailija
40/195 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei mainosta olevansa pettäjiä.