Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö täällä jokainen palstalla oleva nainen raamikkaista, äijämäisistä ja harteikkaista miehistä?

Vierailija
25.11.2019 |

Plussaa parrasta. Oikeastiko? Voisiko joku linkittää kuvan tällaisesta äijämäisestä ihannemiehestä?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma unelmani on Peter Steele, vaikka onkin jo valitettavasti kuollut.

Vierailija
62/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter oli aika hassun muotoinen, kun treenas vaan ykäroppaa ja jalat oli parimetriset tikut:D Siitä oli puhetta elämänkerrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nirso, mulle kelpaa hämmentävän monenlaiset vartalot. Mutta parhaita on vähän nälkiintyneen ja fyysistä työtä tekevän oloiset, lyhyehköt, laihahkot, mittasuhteiltaan keskiverrot miehet. 

Mulla myös on täsmälleen näin. .

Ja valtavan suuri ei parralle ja salimöhkäleille. Toisaalta, kun rakastuu, maku voi muuttua ainakin väliaikaisesti: minulla on ollut sekä partainen että salimöhkäleen näköinen miesystävä. .

Vierailija
64/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peter oli aika hassun muotoinen, kun treenas vaan ykäroppaa ja jalat oli parimetriset tikut:D Siitä oli puhetta elämänkerrassa.

*Ylä

Vierailija
65/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei oo tuollaisia ollu eikä myöskään tulossa. Kasvot silmät hiukset ja aivokoppa on ne kiinnostavat, no huumorintaju, eikä pituuskaan haittaisi. Ei mielellään ihan luuranko mutta ei kyllä kauhean isokaan.

Vierailija
66/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ei tykkää. Ilmeisesti kaikki miehet tykkää.

Mistä sinä sen tiedät? Kyllä meidän ystäväpiirissä ihannemies on nimenomaan raamikas ja harteikas mies. Sänki erittäin iso plussa, kyllä miehellä pitää (tummaa) karvaa olla sopivasti naamassa ja rinnassa. Sellainen pienikokoinen karvaton poika ei iske kyllä yhtään.

N32

Vierailija
67/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tykkääkö kaikki mutta mä ainakin tykkään. Viikset iso plus.

Vierailija
68/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

e-pillereitä käyttävät eivät, mutta muut kyllä.

Saisinko perustelut väitteelle?

Ehkäisypillerillä on todettu olevan merkittäviä vaikutuksia parinvalintaan. Ehkäisypillerien vaikutuksia tutkinut Turun yliopiston evoluutiotutkija Markus Rantala kertoo Uudelle Suomelle, millaisia ongelmia ehkäisypillerit voivat aiheuttaa.

- Kaikki mikä muuttaa naisen hormonitasoa, sotkee parinvalintaa. Ehkäisypillerit vaikuttavat siihen, miten naiset valikovat parin ja miltä nainen näyttää. Se muuttaa koko systeemin, Rantala sanoo.

1. Parinvalinta sekoittuu - mielenkiinto lopahtaa

Normaalisti naiset suosivat Rantalan mukaan hajun perusteella sellaisia miehiä, jotka eroavat geneettisesti naisesta itsestään. Mekanismi estää pariutumasta lähisukulaisen kanssa ja jälkeläiset saavat mahdollisimman suuren geneettisen variaation.

- Tutkimusryhmäni tutkimuksissa on osoitettu että sisäsiittoisuus heikentää immunipuolustuskykyä ja puoleensavetävyyttä. Sisäsiittoisuus saa myös normaalisti peittyvät geneettiset taudit ilmenemään jälkeläisissä ja aiheuttaa älyllistä jälkeenjääneisyyttä, Rantala kertoo.

Kun nainen syö ehkäisypillereitä, hän suosiikin Rantalan mukaan miehiä, jotka tuoksuvat samalta kuin nainen itse.

– Sehän ei itsessään ole ongelma, vaan ongelmia tulee tutkimusten mukaan siinä vaiheessa kun nainen lopettaa pillereiden käytön. Yhtäkkiä mielenkiinto kumppania kohtaan saattaa lopahtaa, Rantala kertoo.

Ongelmia Rantalan mukaan aiheuttaa se, että ehkäisypillerit muuttavat naisen hormonitoiminnan muistuttamaan raskaana olevan naisen hormonitoimintaa.

Osan pillereistä teho perustuu siihen, että niissä on estrogeeninmatkijoita, jotka saavat aivot luulemaan, että veressä on “hirveä määrä” estrogeeniä. Tällöin keho laskee oman estrogeenintuotantonsa alas, mikä estää ovulaatiota tapahtumasta.

2. Naisellisuus vaarassa kadota

Ehkäisypillerien lisäksi ja etenkin niiden kanssa käytettynä alkoholi vaikuttaa Rantalan mukaan naisen estrogeenitasoon ja sitä kautta seksuaalikäyttäytymiseen.

- Alkoholi estää testosteronin hajoamisen maksassa, mikä saa naisen testosteronitason nousemaan ja naiset käyttäytyvät miehekkäämmin ja haluavat seksiä. Se johtuu hormonien vaikutuksesta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/e-pilleri-voi-hamata-naista-seurauksen…

Ja tämä kiinnostuksen lopahtamisen mahdollisuushan on siis päätelty pelkästään sen perusteella, että naiset ovat nuuhkineet heille täysin tuntemattomien miesten likaisia paitoja ja antaneet pisteitä sen mukaan, miten seksikkäältä ne haisevat. Ei mitään muuta. Ei ole esimerkiksi havaittu mitään vaikutuksia tosimaailmassa.

Että jos miehenne likainen paita haiseekin teistä pillerien lopettamisen jälkeen enää vitosen seksikkäälle eikä kasin seksikkäälle, niin luonnollisesti tuollainen voi johtaa eroon. Täysin aiheellinen pelko.

Vierailija
69/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momoamainen vartalotyyppi vetoaa. En pidä laihoista ja pienen näköisistä miehistä ja pahin turn off kukkakeppivartalon lisäksi on karvattomuus.

Vierailija
70/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androgyyni ruipelo pitää olla.

Pyöreät rillit ja mielellään Stig -mallin swigut päälle.

Nam!

Minttu, 18

Vierailija
71/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Momoamainen vartalotyyppi vetoaa. En pidä laihoista ja pienen näköisistä miehistä ja pahin turn off kukkakeppivartalon lisäksi on karvattomuus.

Ihan samaa mieltä. Olisin itse voinut kirjoittaa tuon myös.

Vierailija
72/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä Momoakiimaa. Varmaan näyttävän näköinen heppu jos kävelee vastaan, mutta ottaisin mieluummin tuon laihemman ja pienemmän veljen ilman partaa. Parta pilaa miehen. Täytyy kyllä myöntää että teoriassa I like my coffee with milk. Ruskea iho eri rotujen piirteillä, uuh. Persut älkää alapeukuttako, kunhan mainitsin.

Vierailija
73/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki tykkää. Kaikilla oma makunsa.

Vierailija
74/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
75/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 185 cm ei ole mies. Miehen pitää olla paljon pidempi vielä, kun naisella on korkokengät jalassa. Pituus on siis se ykkösjuttu. Sitten tietenkin lihakset ja komeat kasvonpiirteet ovat aina plussaa. Pitää olla mies, jonka seurassa on turvallista olla ja jonka voi luottaa puolustavan, jos joku alkaa ahdistelemaan. Hintelä ja pieni mies ei tuohon pysty, joten semmoista ei ikinä.

No esim. Bruce Lee ei taatusti ollut yli 185cm pitkä, mutta enpä lähtisi matsia ottamaan (vaikka olisi elossakin)  :)

Vierailija
76/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momoa-tyyppinen ei vetoa pätkääkään. Sen sijaan Shaun Evans -tyyppinen kolahtaa hyvinkin paljon.

Vierailija
77/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niinhän se oli mutta silti mielestäni vaikuttava näky, naamakin oli kuin kirveellä veistetty. Mutta mitkään kiiltokuvapojut eivät ole minuun koskaan vedonneet.

Vierailija
78/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän miehekkäistä, pitkistä, möreä-äänisistä ja parrakkaista. Rintakarvat plussaa, uuh. Olen itse hoikka ja naisellinen.

Sellaset insinöörinörtit ovat mulle lähestulkoon näkymättömiä. En vaan kiinnitä mitään huomiota niihin, ellei nyt ole poikkeuksellisen hauska tyyppi kyseessä.

Itse olen huomannut että tälläisen insinöörinörtin kanssa pariutuu lähes poikkeuksetta äärifeministinen räyhäävä matami joka lähes poikkeuksetta alistaa miehen kynnysmatokseen.

Vakka kantensa valitsee :)

Vierailija
79/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä Momoakiimaa. Varmaan näyttävän näköinen heppu jos kävelee vastaan, mutta ottaisin mieluummin tuon laihemman ja pienemmän veljen ilman partaa. Parta pilaa miehen. Täytyy kyllä myöntää että teoriassa I like my coffee with milk. Ruskea iho eri rotujen piirteillä, uuh. Persut älkää alapeukuttako, kunhan mainitsin.

Ei alapeukuteta. Päästään vain teistä eroon värittämällä teidät:.// Liberaali politiikka suomessa on vetänyt perässään kelvottomia yksilöitä

Vierailija
80/140 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän miehekkäistä, pitkistä, möreä-äänisistä ja parrakkaista. Rintakarvat plussaa, uuh. Olen itse hoikka ja naisellinen.

Sellaset insinöörinörtit ovat mulle lähestulkoon näkymättömiä. En vaan kiinnitä mitään huomiota niihin, ellei nyt ole poikkeuksellisen hauska tyyppi kyseessä.

Itse olen huomannut että tälläisen insinöörinörtin kanssa pariutuu lähes poikkeuksetta äärifeministinen räyhäävä matami joka lähes poikkeuksetta alistaa miehen kynnysmatokseen.

Vakka kantensa valitsee :)

Tuossa on kyllä perää kun alan miettimään.

mies51v