Tykkääkö täällä jokainen palstalla oleva nainen raamikkaista, äijämäisistä ja harteikkaista miehistä?
Plussaa parrasta. Oikeastiko? Voisiko joku linkittää kuvan tällaisesta äijämäisestä ihannemiehestä?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinat ovat karvaisia, ei seksikkäät miehet. Kunhan ei ole partaa, eikä mitään rintakarvaryijyä ja selkäkarvoja, eikä sairaalloisen lihava, niin se ja sama minulle.
Onkohan tämä ikäkysymys? En minäkään parikymppisenä tykännyt karvaisista miehistä, mutta näin päälle kolmekymppisenä tuntuisi hassulta että karvaton mies kiihottaisi (ellei olisi muuten täydellinen tyyppi)
Tuskin. Mua lähes nelikymppisenä ällöttää karvat edelleenkin.
No mä tykkään kyllä. Iso ukko parralla on hot!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
En, tykkään feminiinisistä pikku pojuista. Sellainen olisi ihana, jota saisi alistaa ja kiduttaa oikein kunnolla :3 Se olisi myös suurin mahdollinen kunnian osoitus, että joku ALISTUISI MINULLE.
Sellainen Jason Momoa -tyyppinen järkäle vetoaa kyllä minuun. Myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
e-pillereitä käyttävät eivät, mutta muut kyllä.
Saisinko perustelut väitteelle?
Ehkäisypillerillä on todettu olevan merkittäviä vaikutuksia parinvalintaan. Ehkäisypillerien vaikutuksia tutkinut Turun yliopiston evoluutiotutkija Markus Rantala kertoo Uudelle Suomelle, millaisia ongelmia ehkäisypillerit voivat aiheuttaa.
- Kaikki mikä muuttaa naisen hormonitasoa, sotkee parinvalintaa. Ehkäisypillerit vaikuttavat siihen, miten naiset valikovat parin ja miltä nainen näyttää. Se muuttaa koko systeemin, Rantala sanoo.
1. Parinvalinta sekoittuu - mielenkiinto lopahtaa
Normaalisti naiset suosivat Rantalan mukaan hajun perusteella sellaisia miehiä, jotka eroavat geneettisesti naisesta itsestään. Mekanismi estää pariutumasta lähisukulaisen kanssa ja jälkeläiset saavat mahdollisimman suuren geneettisen variaation.
- Tutkimusryhmäni tutkimuksissa on osoitettu että sisäsiittoisuus heikentää immunipuolustuskykyä ja puoleensavetävyyttä. Sisäsiittoisuus saa myös normaalisti peittyvät geneettiset taudit ilmenemään jälkeläisissä ja aiheuttaa älyllistä jälkeenjääneisyyttä, Rantala kertoo.
Kun nainen syö ehkäisypillereitä, hän suosiikin Rantalan mukaan miehiä, jotka tuoksuvat samalta kuin nainen itse.
– Sehän ei itsessään ole ongelma, vaan ongelmia tulee tutkimusten mukaan siinä vaiheessa kun nainen lopettaa pillereiden käytön. Yhtäkkiä mielenkiinto kumppania kohtaan saattaa lopahtaa, Rantala kertoo.
Ongelmia Rantalan mukaan aiheuttaa se, että ehkäisypillerit muuttavat naisen hormonitoiminnan muistuttamaan raskaana olevan naisen hormonitoimintaa.
Osan pillereistä teho perustuu siihen, että niissä on estrogeeninmatkijoita, jotka saavat aivot luulemaan, että veressä on “hirveä määrä” estrogeeniä. Tällöin keho laskee oman estrogeenintuotantonsa alas, mikä estää ovulaatiota tapahtumasta.
2. Naisellisuus vaarassa kadota
Ehkäisypillerien lisäksi ja etenkin niiden kanssa käytettynä alkoholi vaikuttaa Rantalan mukaan naisen estrogeenitasoon ja sitä kautta seksuaalikäyttäytymiseen.
- Alkoholi estää testosteronin hajoamisen maksassa, mikä saa naisen testosteronitason nousemaan ja naiset käyttäytyvät miehekkäämmin ja haluavat seksiä. Se johtuu hormonien vaikutuksesta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/e-pilleri-voi-hamata-naista-seurauksen…
Vierailija kirjoitti:
En, tykkään feminiinisistä pikku pojuista. Sellainen olisi ihana, jota saisi alistaa ja kiduttaa oikein kunnolla :3 Se olisi myös suurin mahdollinen kunnian osoitus, että joku ALISTUISI MINULLE.
Tuollaiset käy hyvin aggressioiden purkamiseen. Niitä voi lykkiä persiiseen sträpillä.
Vierailija kirjoitti:
Ai kyllä tämä! Olispa.
Ei ole minun ihanne tuollainen mies. Toisaalta ei toinen ääripääkään.
Vierailija kirjoitti:
Alle 185 cm ei ole mies. Miehen pitää olla paljon pidempi vielä, kun naisella on korkokengät jalassa. Pituus on siis se ykkösjuttu. Sitten tietenkin lihakset ja komeat kasvonpiirteet ovat aina plussaa. Pitää olla mies, jonka seurassa on turvallista olla ja jonka voi luottaa puolustavan, jos joku alkaa ahdistelemaan. Hintelä ja pieni mies ei tuohon pysty, joten semmoista ei ikinä.
Suosittelisin itsepuolustuskursseja. Todennäköisesti ne ahdistelijat eivät nimittäin hyökkää päälle juuri silloin, kun miehen seurassa kulkee, vaan silloin, kun liikkuu yksin.
Kakkahattutäti kirjoitti:
No ei hän kyllä mikään järkäle ole. Naisten kiinnostuneisuus kyllä ymmärrettävää
mies51v
Joo ei tarvii olla ku VAAN semmonen Henry Cavill parran kera, niin kyllä kiitos! 😍
Olen 40+ enkä tykkää yhtään karvoista, rinta tai muistakaan. Vähän saa toki olla. En syö pillereitä. Onneksi näiltä leveysasteilta löytyy vähäkarvaisiakin.
Minä pidän lyhyistä, hoikista ja parrakkaista miehiestä. Yleensä kukaan täällä ei usko.
Vierailija kirjoitti:
No ei hän kyllä mikään järkäle ole. Naisten kiinnostuneisuus kyllä ymmärrettävää
mies51v
193cm ei ole järkäle? Aika isot vaatimukset sinulla!
Hoikat pojat on söpöjä, J. Statham, J. Momoa jne. Ei tarvi olla raamikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinat ovat karvaisia, ei seksikkäät miehet. Kunhan ei ole partaa, eikä mitään rintakarvaryijyä ja selkäkarvoja, eikä sairaalloisen lihava, niin se ja sama minulle.
Onkohan tämä ikäkysymys? En minäkään parikymppisenä tykännyt karvaisista miehistä, mutta näin päälle kolmekymppisenä tuntuisi hassulta että karvaton mies kiihottaisi (ellei olisi muuten täydellinen tyyppi)
Ei ole ikäkysymys, vaan makuasia. En ole koskaan viehättynyt karvaisista miehistä ja ikää on kohta viisikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
193cm ei ole järkäle? Aika isot vaatimukset sinulla!
En minä mitään vaadi kun en miehistä tykkää, mutta kun...
"Jason Momoa's Height is 6'4″, and his weight is 214 lbs. For Conan, he was able to get up to 235 pounds."
Vihjeenä, 220lbs on 100kg
mies51v