Tykkääkö täällä jokainen palstalla oleva nainen raamikkaista, äijämäisistä ja harteikkaista miehistä?
Plussaa parrasta. Oikeastiko? Voisiko joku linkittää kuvan tällaisesta äijämäisestä ihannemiehestä?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee sellainenkin. Ja myös pienikokoinen ja siro. Molempia on ollut, luonne sen ratkaisee.
Miksi et sitoudu yhteen mieheen?
Koska normaalimaailmassa suhteessa on muitakin merkityksellisiä asioita kuin ulkonäkö ja raha ja myös miehet päättävät suhteiden jatkuvuudesta! Kokeile joskus muutakin elämää kuin palstaülinaa ja ülilautaa niin tiedät.
Ei varmasti tykkää. Minä kyllä tykkään. Leveä selkä, iskämaha, paksut kädet ja jalat. Parta. Kalju. Vihaisen näköinen. Joku muu tykkää muunlaisista.
Mä en ole koskaan tykännyt muista kuin hiukan feminiinisistä hoikista miehistä. Ei hormonaalista ehkäisyä käytössä tähän mennessä(40v.).
Vierailija kirjoitti:
e-pillereitä käyttävät eivät, mutta muut kyllä.
Saisinko perustelut väitteelle?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tykännyt muista kuin hiukan feminiinisistä hoikista miehistä. Ei hormonaalista ehkäisyä käytössä tähän mennessä(40v.).
Samoin. Maku on ollut täysin sama ilman hormonaalista ehkäisyä ja sen kanssa. Koen kyllä että on epäreilua että joudun maksamaan vuokraa, kun selkeästi mua ei ole olemassa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee sellainenkin. Ja myös pienikokoinen ja siro. Molempia on ollut, luonne sen ratkaisee.
Miksi et sitoudu yhteen mieheen?
Koska normaalimaailmassa suhteessa on muitakin merkityksellisiä asioita kuin ulkonäkö ja raha ja myös miehet päättävät suhteiden jatkuvuudesta! Kokeile joskus muutakin elämää kuin palstaülinaa ja ülilautaa niin tiedät.
Voi että mikä stereotypialistaus sinulla oli, oikea vuodatus ja aivan turhaan. Olen ollut naimisissa kohta 25 vuotta saman henkilön kanssa eikä ole koskaan ollut muita.
Alle 185 cm ei ole mies. Miehen pitää olla paljon pidempi vielä, kun naisella on korkokengät jalassa. Pituus on siis se ykkösjuttu. Sitten tietenkin lihakset ja komeat kasvonpiirteet ovat aina plussaa. Pitää olla mies, jonka seurassa on turvallista olla ja jonka voi luottaa puolustavan, jos joku alkaa ahdistelemaan. Hintelä ja pieni mies ei tuohon pysty, joten semmoista ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta Kasmir tyylistäkö tarkoitat? Ikinä en oo tykännyt, omaan makuun on enemmän laihat juoksijat. Oma mies meneekin siihen kategoriaan.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F736x%…
En ole nirso, mulle kelpaa hämmentävän monenlaiset vartalot. Mutta parhaita on vähän nälkiintyneen ja fyysistä työtä tekevän oloiset, lyhyehköt, laihahkot, mittasuhteiltaan keskiverrot miehet.
Vierailija kirjoitti:
Alle 185 cm ei ole mies. Miehen pitää olla paljon pidempi vielä, kun naisella on korkokengät jalassa. Pituus on siis se ykkösjuttu. Sitten tietenkin lihakset ja komeat kasvonpiirteet ovat aina plussaa. Pitää olla mies, jonka seurassa on turvallista olla ja jonka voi luottaa puolustavan, jos joku alkaa ahdistelemaan. Hintelä ja pieni mies ei tuohon pysty, joten semmoista ei ikinä.
Ok, mies.
Tavallaan joo. Noista saa plussaa, jos kaupan päälle tulee empaattisuus, luotettavuus, huumori.. jne. Olen kuitenkin ihastunut myös ulkonäöltään vähemmän "äijiin". Luonne on tärkein, ulkonäössä silmät tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasta Kasmir tyylistäkö tarkoitat? Ikinä en oo tykännyt, omaan makuun on enemmän laihat juoksijat. Oma mies meneekin siihen kategoriaan.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F736x%…
Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
e-pillereitä käyttävät eivät, mutta muut kyllä.
Saisinko perustelut väitteelle?[/quote
Älä turhaan pyydä että se linkkaisi sulle ne samat huonot replikoitumattomat evoluutiopsykologiatutkimukset.
Apinat ovat karvaisia, ei seksikkäät miehet. Kunhan ei ole partaa, eikä mitään rintakarvaryijyä ja selkäkarvoja, eikä sairaalloisen lihava, niin se ja sama minulle.
Vierailija kirjoitti:
Apinat ovat karvaisia, ei seksikkäät miehet. Kunhan ei ole partaa, eikä mitään rintakarvaryijyä ja selkäkarvoja, eikä sairaalloisen lihava, niin se ja sama minulle.
Juurikin seksikkäät miehet ovat karvaisia! Sänki ja rintakarvoja... Oih!
Kunhan on pitkä. Eikä nallekarhuis mittää vikkaa. Hunajast ne kaikki tykkää.
En luokittele ulkonäön perusteella. Olen ihastunut monenlaisiin miehiin kukkakepeistå roteviin.
No kun ei omat hartiatkaan ole kovin kapeat, niin väkisinkin harteikkaista. N40