Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko farkut nykypäivänä nou-nou vaate treffeille?

Vierailija
25.11.2019 |

Jos kyseessä on aika epävirallinen tapaaminen (ei ravintola tmv) niin mitä puetaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli farkut, lenkkarit, t-paita, hiukset ponnarilla, ei meikkiä. Kävelytreffit.

Entä jos menee syömään toisen luokse? Ap

Menisin samoissa vaatteissa kuin kävelytreffeille. Kyllähän sinä jo tiedät, minkä tyylinen mies itse on, koska tuskinpa ensitapaamisesta on kysymys, jos hänen kotiinsa menet.

No jopa on nokkelasti peiteltya moralisointia (not) :D

Ihan hyvin voi olla kyseessa ensitreffitkin. Mina pyysin nykyisen avomieheni luokseni ekoille treffeille. 

En tiedä oliko moralisointia vai mitä, mutta itse en ainakaan pyytäisi ketään kotiini ensitreffeille tai menisi kenenkään luo. Turvallisempaa lähteä vaikka mieluummin sit sinne kävelylle paikkaan jossa on muitakin ihmisiä.

Netti on täynnä hulluja. Ei voi edes tietää kenen kanssa keskustelua käy. Ihan hullun luottavaisia ihmiset on kyllä. 😳

Vierailija
22/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli farkut, lenkkarit, t-paita, hiukset ponnarilla, ei meikkiä. Kävelytreffit.

Entä jos menee syömään toisen luokse? Ap

Menisin samoissa vaatteissa kuin kävelytreffeille. Kyllähän sinä jo tiedät, minkä tyylinen mies itse on, koska tuskinpa ensitapaamisesta on kysymys, jos hänen kotiinsa menet.

No jopa on nokkelasti peiteltya moralisointia (not) :D

Ihan hyvin voi olla kyseessa ensitreffitkin. Mina pyysin nykyisen avomieheni luokseni ekoille treffeille. 

Moralisointia? Ei ole kyse moralisoinnista, olen itse harrastanut kyllä seksiäkin ihan ensitreffeillä, mutta ikinä en tapaisi ketään ventovierasta ihmistä hänen kotonaan tai kutsuisi häntä omaan kotiini. Turvallisuuskysymykset ovat yksi asia, toinen se, että tilanne voi olla erittäin kiusallinen, kun toinen ei ole yhtään sellainen kuin kuvitteli. Ja pahimmassa tapauksessa saa stalkkerin. Itse erehdyin paljastamaan yhdelle treffikumppanille osoitteeni, ja kun sitten ilmoitin hänelle, että meistä ei tule paria, niin hän kiikutti oveni taakse lahjoja ja pudotti postiluukusta pitkiä käsin kirjoitettuja kirjeitä, joissa julisti rakkauttaan. Vaarallinen hän ei onneksi ollut. Sen sijaan erään toisen kohdalla onneksi en ehtinyt paljastaa osoitettani vaan vain työpaikan; hän stalkkasi minua työpaikkani ulkopuolella ja uhkasi tappaa, kun tulen ovesta ulos, koska en halunnut jatkaa häneen tutustumista.

Eli ei ikinä toisen kotiin, ei ikinä omaa osoitetta toisen tietoon ennen kuin on tavannut toisen ainakin kerran tai vielä mieluummin tuntee häntä jo vähän paremmin.

Ookoo, kasitin vaarin - anteeksi.

Hyvia pointteja, itsehan vaan ajattelin etta tunnen ko. tyypin jo sen verran hyvin (kuusi vuorokautta intensiivista viestimista) etta uskallan kutsua kotiin. Han asui useamman sadan kilometrin paassa joten ajattelin etta vahan karua vaan pyytaa jonnekin kahvilaan. :D Toki tapasin hanet juna-asemalla josta hanet kotiini hain, eli jos olis ollu ihan sekopaa niin olis saanut lahtea saman tien takaisin. 

Peti oli sijattu vierashuoneeseen mutta samaan sankyynhan tuo tuli yoksi ja seuraavana aamuna sitten sovittiinkin jo seurustelusta <3 

Kuusi vuorokautta? Et todellakaan voi tuntea ketään tuossa ajassa, ihan naurettavaa edes väittää moista. Tiedoksi, että jos ajattelet yhä noin kankeasti, niin myös se juna-asemalle saapuva kivan oloinen mies voi olla täysi psykopaatti, joka r.aiskaa ja tappaa naisia. Ei voi tietää. Oma turvallisuus edellä aina näissä jutuissa!

Se että sulle sattui käymään hyvin, ei tarkoita että kaikilla olisi noin hyvä tuuri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on turvallinen vaihtoehto. Joku ihana paitapusero kaveriksi. Mitä luonnollisemmin pystyt treffeillä käyttäytymään, sen parempi.