Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko farkut nykypäivänä nou-nou vaate treffeille?

Vierailija
25.11.2019 |

Jos kyseessä on aika epävirallinen tapaaminen (ei ravintola tmv) niin mitä puetaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli farkut, lenkkarit, t-paita, hiukset ponnarilla, ei meikkiä. Kävelytreffit.

Vierailija
2/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli farkut, lenkkarit, t-paita, hiukset ponnarilla, ei meikkiä. Kävelytreffit.

Entä jos menee syömään toisen luokse? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut käy melkein minne vaan. Ainoastaan ihan hienoimpiin tilaisuuksiin jotain muuta.

Vierailija
4/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne treffit on?

Vierailija
5/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miten kävelyllä käyminen on treffit. Mikset vaadi parempaa?

Vierailija
6/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin kaynyt kavelytreffeilla. Koiraihmisena hyva keino tutustuttaa treffikumppani mun koiraan, nakee heti synkkaako niilla.

Vierailija
7/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi olla farkuissakin, mutta jos yhtään epäilyttää niin mikset pukisi jotain hieman kauniimpaa? Minä voin käydä farkuissa lähikaupassa mutten treffeille laittaisi. Jos et osaa käyttää mekkoja, voithan pukea jotkut oikeat housut. Itse laittaisin mekon.

Vierailija
8/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin samoissa vaatteissa kuin kävelytreffeille. Kyllähän sinä jo tiedät, minkä tyylinen mies itse on, koska tuskinpa ensitapaamisesta on kysymys, jos hänen kotiinsa menet.

Vierailija
9/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vuosien aikana lukuisilla ensitreffeillä huomatakseni, että 99 % niistä ei johda mihinkään. Niinpä en enää olisi ensitapaamisella mihinkään muuhun suostunut kuin kahvikupilliseen töiden jälkeen tai kävelylenkkiin lähistöllä. Ne treffit johtivat parisuhteeseen, jota on nyt jatkunut useamman vuoden ja joka on edennyt avoliitoksi.

Vierailija
10/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin samoissa vaatteissa kuin kävelytreffeille. Kyllähän sinä jo tiedät, minkä tyylinen mies itse on, koska tuskinpa ensitapaamisesta on kysymys, jos hänen kotiinsa menet.

No jopa on nokkelasti peiteltya moralisointia (not) :D

Ihan hyvin voi olla kyseessa ensitreffitkin. Mina pyysin nykyisen avomieheni luokseni ekoille treffeille. 

Vierailija
11/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos farkut on puhtaat ja etenkin istuvat hyvin (farkkupeppu...nam) niin käy kyllä melkein mihin vain!

Vierailija
12/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaatteista ole kiinni. Siistit farkut ja hieman parempi pusero on oikein hyvä. Teatteriin tai hienompaan ravintolaan sitten mekko tai juhlavampi housuasu.

Ja noista kävelytreffeistä, onpa kiva idea, lähtisin mielelläni.

Vierailija
13/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoista rappeutumista tapahtunut naisten pukeutumisessa, kun yliopistossa opiskelevat naisetkin tulee treffeille farkuissa ja tennareissa

Vierailija
14/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko farkut nykypäivänä nou-nou vaate treffeille?

Ei.

Vierailija
15/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää farkuista eivätkä ne minun mielestäni joka paikkaan sovi, mutta varsinkin pikkukaupungeissa ne lienevät monille se ”vähän siistimpi vaihtoehto” kun muuten kuljetaan verkkareissa. Eli riippuu ihan siitä, missä päin asut ja millaisen ihmisen tapaat. Oletan että itse viihtyisit farkuissa ja koet näyttäväsi niissä hyvältä. Siinä tapauksessa laittaisin oman hyvän fiiliksen muodollisuuden edelle, koska jos koet itse olosi viehättäväksi, toinenkin ehkä kokee niin.

Vierailija
16/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi olla kyseessa ensitreffitkin. Mina pyysin nykyisen avomieheni luokseni ekoille treffeille. 

Moralisointia? Ei ole kyse moralisoinnista, olen itse harrastanut kyllä seksiäkin ihan ensitreffeillä, mutta ikinä en tapaisi ketään ventovierasta ihmistä hänen kotonaan tai kutsuisi häntä omaan kotiini. Turvallisuuskysymykset ovat yksi asia, toinen se, että tilanne voi olla erittäin kiusallinen, kun toinen ei ole yhtään sellainen kuin kuvitteli. Ja pahimmassa tapauksessa saa stalkkerin. Itse erehdyin paljastamaan yhdelle treffikumppanille osoitteeni, ja kun sitten ilmoitin hänelle, että meistä ei tule paria, niin hän kiikutti oveni taakse lahjoja ja pudotti postiluukusta pitkiä käsin kirjoitettuja kirjeitä, joissa julisti rakkauttaan. Vaarallinen hän ei onneksi ollut. Sen sijaan erään toisen kohdalla onneksi en ehtinyt paljastaa osoitettani vaan vain työpaikan; hän stalkkasi minua työpaikkani ulkopuolella ja uhkasi tappaa, kun tulen ovesta ulos, koska en halunnut jatkaa häneen tutustumista.

Eli ei ikinä toisen kotiin, ei ikinä omaa osoitetta toisen tietoon ennen kuin on tavannut toisen ainakin kerran tai vielä mieluummin tuntee häntä jo vähän paremmin.

Vierailija
17/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moralisointia? Ei ole kyse moralisoinnista, olen itse harrastanut kyllä seksiäkin ihan ensitreffeillä, mutta ikinä en tapaisi ketään ventovierasta ihmistä hänen kotonaan tai kutsuisi häntä omaan kotiini. Turvallisuuskysymykset ovat yksi asia, toinen se, että tilanne voi olla erittäin kiusallinen, kun toinen ei ole yhtään sellainen kuin kuvitteli. Ja pahimmassa tapauksessa saa stalkkerin. Itse erehdyin paljastamaan yhdelle treffikumppanille osoitteeni, ja kun sitten ilmoitin hänelle, että meistä ei tule paria, niin hän kiikutti oveni taakse lahjoja ja pudotti postiluukusta pitkiä käsin kirjoitettuja kirjeitä, joissa julisti rakkauttaan. Vaarallinen hän ei onneksi ollut. Sen sijaan erään toisen kohdalla onneksi en ehtinyt paljastaa osoitettani vaan vain työpaikan; hän stalkkasi minua työpaikkani ulkopuolella ja uhkasi tappaa, kun tulen ovesta ulos, koska en halunnut jatkaa häneen tutustumista.

Eli ei ikinä toisen kotiin, ei ikinä omaa osoitetta toisen tietoon ennen kuin on tavannut toisen ainakin kerran tai vielä mieluummin tuntee häntä jo vähän paremmin.

Ookoo, kasitin vaarin - anteeksi.

Hyvia pointteja, itsehan vaan ajattelin etta tunnen ko. tyypin jo sen verran hyvin (kuusi vuorokautta intensiivista viestimista) etta uskallan kutsua kotiin. Han asui useamman sadan kilometrin paassa joten ajattelin etta vahan karua vaan pyytaa jonnekin kahvilaan. :D Toki tapasin hanet juna-asemalla josta hanet kotiini hain, eli jos olis ollu ihan sekopaa niin olis saanut lahtea saman tien takaisin. 

Peti oli sijattu vierashuoneeseen mutta samaan sankyynhan tuo tuli yoksi ja seuraavana aamuna sitten sovittiinkin jo seurustelusta <3 

Vierailija
18/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut ettei farkut sopisi treffeille. Ne käy tosiaan melkein minne vaan, aika hienot juhlat saa olla ettei niissä voi mennä.

Vierailija
19/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääk. Laitan kai housut nyt kaiken varmuudeksi -Ap

Vierailija
20/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookoo, kasitin vaarin - anteeksi.

Hyvia pointteja, itsehan vaan ajattelin etta tunnen ko. tyypin jo sen verran hyvin (kuusi vuorokautta intensiivista viestimista) etta uskallan kutsua kotiin. Han asui useamman sadan kilometrin paassa joten ajattelin etta vahan karua vaan pyytaa jonnekin kahvilaan. :D Toki tapasin hanet juna-asemalla josta hanet kotiini hain, eli jos olis ollu ihan sekopaa niin olis saanut lahtea saman tien takaisin. 

Peti oli sijattu vierashuoneeseen mutta samaan sankyynhan tuo tuli yoksi ja seuraavana aamuna sitten sovittiinkin jo seurustelusta <3 

Jos itse matkustaisin miehen luo, niin varaisin ehdottomasti hotellihuoneen ja tutustuisin kaupungin näyttelyihin ja menovinkkeihin sillä mielellä, että jos tapaaminen on fiasko, niin vietänpä kuitenkin siellä hauskan viikonlopun.

Seurustelusta en ole ikinä sopinut, mutta se on tässä varmaan eri asia.