27v miehen ja 55v naisen seksuaalinen suhde - mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (28)
Heräsi ajatus että tahtoisin vain jankata ikäerosta.
Eiköhän moni ole vaan ihastunut toiseen ikäerosta huolimatta. Itse olen suhteessa ikätoverini kanssa, mutta voin hyvin kuvitella mahdolliseksi myös tällaisen suhteen itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa miksei nuoremmankin. Asian puhkianalysointi ei mielestäni johda minnekään. Olemme tosi hyviä keksimään rationaalisia perusteluja ratkaisuillemme jälkikäteen.
Kysymys taisi olla:
-27v miehen ja 55v naisen seksuaalinen suhde - mitä ajatuksia herättää?
Jaa-a...ihan OK, jos molemmat saa siitä mitä haluaa ja tarvitsee ;)
No mulla oli 20-vuotta sitten itse 30-vuotiaana seksisuhde juuri tuon ikäisen varatun naisen kanssa (54v). Ei kyllä meinannut sitten aikanaan päästä siitä eroon, kun alkoi olemaan liian riskaabelia omalle liitolle. Tehtiin kyllä vaikka mitä seksikokeiluita yhdessä ja aina oli valmis :) Mutta hyvät muistot jäi. Kukin kokeileen ja taablaa, miten itse lystää, kunhan ei vahingoita muita.
t. mies nyt itse 53v
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli 20-vuotta sitten itse 30-vuotiaana seksisuhde juuri tuon ikäisen varatun naisen kanssa (54v). Ei kyllä meinannut sitten aikanaan päästä siitä eroon, kun alkoi olemaan liian riskaabelia omalle liitolle. Tehtiin kyllä vaikka mitä seksikokeiluita yhdessä ja aina oli valmis :) Mutta hyvät muistot jäi. Kukin kokeileen ja taablaa, miten itse lystää, kunhan ei vahingoita muita.
t. mies nyt itse 53v
Ainiin, ja olisin voinut lisätä että nyt vaan haaveilen seksisuhteesta 30-vuotiaan naisen kanssa :)
Anne Kukkohovin tyyliset tapaukset
minä harrastan itseäni vanhempia ja nuorempia naisia, seksiä 3x viikossa. itse olen 27 ja eilen mulla oli 49 v nainen ja su 57 molemmat super kiimaisia etenkin kun jaksan ja mulla paksu ja kova kulli, viime pe 23v ja hänen 21, sisko imuutti mua.
olen harrastanut seksiä 14 lähtien ja aloitin itseäni vanhemman kanssa kullin koko ratkaisi suunnan silloinkin. syyskuussa 10 kerhoon Virgin koneen wc 40v britti kiima pakkaus. valintakysymys toisinpäin mies olisi sika mutta näin päin mies Robin Hood.
RAFAXL
Voi ollakin - omasta kokemuksestani voin sanoa, että kun olen ollut itseäni nuorempien miesten kanssa, ei siinä ole ollut kyse mistään äiti-poika-fantasiasta, vaan pelkästään siitä, että nuoret miehet ovat parempia sängyssä kuin omanikäiseni (noin viiskymppiset)