Mitä kuuntelet?
Kommentit (22)
Batle beastia. Tämä on mulle uusi bändi. Aika hyvä muuten jos kiinostaa kuunnella.
No just nyt soi Deathstarsin Syndrome.
Pesukoneen myllytystä. Pesukoneeni on vanha ja väsynyt ja luovuttaa usein kesken pesun, pitää aina kuunnella mitä se puuhaa ja mennä kannustamaan sitä, jos pesun äänet yhtäkkiä loppuvat.
Kellojen tikitystä, meillä tikittää täällä varmaan 30 kelloa, en oikein saa untakaan ilman tikitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kellojen tikitystä, meillä tikittää täällä varmaan 30 kelloa, en oikein saa untakaan ilman tikitystä.
Tuli heti mieleen kun muijan luonakin tulee aika usein valvottua. Kuulen sängyssä ainakin neljän kellon nakutuksen. Kaikki vielä vetää vähän eri tahtiin. Kun ei saa unta yllättävän pienet asiat voi ärsyttää suhteettoman paljon. Kaksi niistä kelloista on olohuoneessa ja yön hiljaisuudessa kuulen ne makkariin asti.
Vierailija kirjoitti:
Batle beastia. Tämä on mulle uusi bändi. Aika hyvä muuten jos kiinostaa kuunnella.
Sitten tykkäät varmaan myös Beast in Blackista koska se on Battle Beastin alkuperäisen biisintekijä kitaristin bändi. Kun kapanen potkittiin Battle beastista pois niin perusti uuden bändin. Molemmat sellaista old school metallia. Tulee 80-luku mieleen hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tykkäät varmaan myös Beast in Blackista koska se on Battle Beastin alkuperäisen biisintekijä kitaristin bändi. Kun kapanen potkittiin Battle beastista pois niin perusti uuden bändin. Molemmat sellaista old school metallia. Tulee 80-luku mieleen hyvällä tavalla.
Battle Beast ei ole Battle Beast ilman Nitte Valoa kuten ei Nightwishkaan ole Nightwish ilman Tarja Turusta.
Suomipopissa tulee just Samu Haberia på Finska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Battle Beast ei ole Battle Beast ilman Nitte Valoa kuten ei Nightwishkaan ole Nightwish ilman Tarja Turusta.
Kyllä Nitte ja Noora on molemmat älyttömän hyviä solisteja, mutta uusimman Battle beastin levyn kipaleet ei oikein minua sytyttäneet. Varmaan se vaikuttaa kun Kabanen ei ole enää tekemässä biisejä. Tosin oli Kabanen pois jo edellisen albumin aikaan mutta ehkä bändin tyyli ei ollut silloin vielä ehtinyt muuttua.
Mutta Beast in Black on hyvä jatkumo alkupetäiselle Battle beastille ja Papadoulos perkuleen hyvä laulaja.
Der Päpste - Karjala (Popeda cover "Lihaa ja Perunaa")
Saksalaisten tekemä Popeda coveri.
taylorswift,katyperry,arianagrande,ladygaga,britneyspears,madonna pääosin