Kummalla SINÄ lihot
Kommentit (20)
Laihdun rasvalla. Ennen lihoin sokerilla.
Alkoholilla!!! Kunpa saisin lopetettua!? :( Muuten olisin niin nätti ja hoikka äityliini ilman tätä turvotusta.
Sokerin ja rasvan yhdistämisellä lihon. Sokeri puolestaan estää laihtumisen.
Harvemmin sitä puhdasta rasvaakaan syö. Sokeria tungetaan joka paikkaan aivan liikaa ja tarkkana saa olla. Joissakin leivissä on yli 10% sokeria noin esimerkiksi.
Sopivassa määrin käytettynä en kummallakaan, liikaa käytettynä molemmilla.
Minä en liho. Treenaan niin paljon että voisin syödä norsun eikä näy missään.
Rasvainen ja suolainen on aina ollut minun pääasiallinen kohtuuton himoni, ei makea, joten kyllä se enimmäkseen rasvaisella ruoalla on tullut itseni lihotettua.
Siat lihotetaan viljalla, paitsi rypsipossulle syötetään rypsiä että tulis vähärasvaista lihaa. Lehmien kuntoluokkaa pidetään yllä lypsykaudella viljalla, ettei laihdu liikaa. Hiehojen liiallista pyöristymistä ja utareen rasvoittumista ehkäistään sillä, ettei syötetä liikaa viljaa. Lehmän umpikauden ruokavalioon ei kuulu vilja varsinkaan, jos on päässyt loppu lypsykaudesta pyöristymään. Vilja on hiilaria on sokeria.
Silti kovasti thl meille väittää, että hiilaria pitää syödä ja rasvaa välttää ettei liho!
Vierailija kirjoitti:
Rasvainen ja suolainen on aina ollut minun pääasiallinen kohtuuton himoni, ei makea, joten kyllä se enimmäkseen rasvaisella ruoalla on tullut itseni lihotettua.
Mitä sen rasvan muka olet syönyt? Et kai sinä pelkkää 100% rasvaa ja suolaa ole sellaisenaan popsinut?
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin sitä puhdasta rasvaakaan syö. Sokeria tungetaan joka paikkaan aivan liikaa ja tarkkana saa olla. Joissakin leivissä on yli 10% sokeria noin esimerkiksi.
Mistä saa leipää, jossa on VAAN 10% sokeria? Kyllä siinä on yleensä 40-50% hiilihydraattia eli sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen rasvan muka olet syönyt? Et kai sinä pelkkää 100% rasvaa ja suolaa ole sellaisenaan popsinut?
No ei kai kukaan syö 100% sokeriakaan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa leipää, jossa on VAAN 10% sokeria? Kyllä siinä on yleensä 40-50% hiilihydraattia eli sokeria.
Hiilihydraattien laadulla on eroa.
Vierailija kirjoitti:
Hiilihydraattien laadulla on eroa.
Kerroppa niitä eroja.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholilla.
Siis sokerilla
Rasvalla.
Puhdasta sokeria menee vain teetä juodessa, jota nautin max. 2 kertaa viikossa, pullaa samoin korkentain kahdesti viikossa. Karkkia en syö.
Mutta se suolaisen ja rasvaisen pyhä yhdistelmä...