Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Päästäisitkö" kumppanisi yksin jouluristeilylle?

Vierailija
24.11.2019 |

Kolme vuotta suhteessa, kumppanini lähdössä lastensa kanssa jouluksi ulkomaille, minulla ei varaa. Nyt pohdin kumppanini kanssa apeana, että jos oma lapseni päättääkin mennä isälleen aatoksi, mitäs minä sitten keksisin siinä tapauksessa. Pohdiskelin ääneen eri vaihtoehtoja, esim. Kylpylää tai jouluristeilyä. Aika surullista ja noloakin kyllä mennä yksin, mutta pahempaa olisi yksin kotona joulua istua. No mitäs kumppanini tähän? Hän ehkä jättäisi minut, jos lähtisin jouluna yksin laivalle. Ei kuulemma sovi hänen käsitykseensä parisuhteesta.

Olen ollut 100% luotettava eikä ole mitään syytä olla mustasukkainen.

Mitä ajattelette? Nyt nimittäin tuli aika kuristava olo ja tuntuu että mua ei ymmärretä eikä muhun luoteta.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäistä.

Vierailija
2/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin ja olen päästänytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Toivottaisin hyvää ja iloista Jouluristeilyä ja huokaisisin luultavasti samalla syvään, ettei minun tarvitsisi lähteä mukaan. - Samalla saattaisin esittää toiveen, että uuden vuoden juhlistamaista voisi sitten olla mukava viettää yhdessä.

Eräs Setämies

Vierailija
4/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa puolisosta eroon, päästää hänet ”yksin” firman pikkujouluihin tai risteilylle..

Lainausmerkeissä sen takia, koska ei todellakaan tule siellä olemaan yksin..

Vierailija
5/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli varmaan myös jokin syy miksi olet tuollaisen tyypin kanssa...?

Vierailija
6/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suhteessa, jossa ei olisi luottamusta. Meillä molemmat matkustelevat myös yksin tai kavereiden kanssa.

Vierailija
7/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jouluna laivalla ole pääasiassa perheitä ja vanhempia pariskuntia? Ei se mikään bilepaikat silloin ole, matkatkin reilusti kalliimpia.

Ja vaikka olisikin, niin kumppanin mielipiteellä ei pitäisi olla väliä.

Vierailija
8/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin päästin kerran ja siitä seurasi asumusero.

Vierailija
9/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulu kellekään jos aikuinen ihminen haluaa lähteä vapaata viettämään risteillen. En kuunaan suostuisi siihen, että joku yritidi sanella minulle mitä saan tai en saa tehdä.

Vierailija
10/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulu kellekään jos aikuinen ihminen haluaa lähteä vapaata viettämään risteillen. En kuunaan suostuisi siihen, että joku yritidi sanella minulle mitä saan tai en saa tehdä.

Sinä teet kuten haluat ja toisella on samat oikeudet.

Vierailija
11/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kerro sille.

Vierailija
12/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä kerro sille.

Ei olis mun tyylistä tuo.

Ap

Vierailija
13/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin kerran ja avovaimo palasi kotiin pikkuhousut vahvasti spermalta tuoksuen.

Erohan siitä tuli.

Sitten yhden päästin tyttöjenreissulle Saksaan.

Meni siellä panemaan exäänsä.

Kolmatta kertaa ei tule.

Vierailija
14/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin päästin kerran ja siitä seurasi asumusero.

Mä olen toi useammin päästäny :) Kerran mies jopa sano, että häntä yritetään siellä aina iskee, mä vaan nauroin, että kai mä sen tiiän. Känniset naistyökaverit ja komea mies, ihan ymmärrettävää. Meijän liitto loppui ihan muuhun. Toinen mies ei päästänyt mua mihinkään ja petti aina ku selkäni käänsin tai vaikka kääntämättäkin. 

Vierailija
15/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitäisi päästä yksin laivalle? Mitä siellä voi yksin tehdä? Jos mä rakastaisin jotain ihmistä niin haluasiin viettää hänen kanssa joulun enkä yksin laivalle. Eli en todellakaan päästäisi naista laivalle.

Vierailija
16/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kerrot mustasukkaisuudestasi jo tutustumisen alkuvaiheessa, jotta toinen ehtii välttää ansan ennen kuin ihastuu ja siitä tulee vaikeampaa.

Vierailija
17/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiusallinen ajatus, että kumppanini on uskollinen vain siksi, ettei hänellä ole mahdollisuuksia pettää.

Vierailija
18/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kerrot mustasukkaisuudestasi jo tutustumisen alkuvaiheessa, jotta toinen ehtii välttää ansan ennen kuin ihastuu ja siitä tulee vaikeampaa.

Olen ollut aviossa jo yli 20 vuotta. Jos toinen elää elämäänsä välittämättä tunteistani, minulla on oikeus samaan. Tai erota.

Vierailija
19/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäinen kirjoitti:

Minusta olisi kiusallinen ajatus, että kumppanini on uskollinen vain siksi, ettei hänellä ole mahdollisuuksia pettää.

Olet nimimerkkisi veroinen.

Vierailija
20/74 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei varaa heidän mukaan mutta varaa risteilemään? Minne päin maailmaa toiset matkaamassa? Voisiko mies osallistua matkakuluihisi ap? Mites muu sukusi, esim. vanhemmillesi tai sisarille jouluksi?