Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että krapula kestää 2 päivää?

Vierailija
24.11.2019 |

Ei koskaan enää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos olet ylittänyt teini-iän niin vaikka koko viikon.

Vierailija
2/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole koskaan kestänyt kauempaa kuin yhden päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Se voi oikeasti kestää 4-5 päivää kun huomioi masennuksen ja nukkumisen vaikeudet.

Vierailija
4/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä pahanee ja pitenee krapulat, ikävä kyllä.

Vierailija
5/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu miten määrittelet krapulan. Kyllähän joskus vielä toisenakin päivänä on vatsa sekaisin jne. Mutta että ihan täysi kankkunen kestäisi kaksi päivää? Kerran on itselleni käynyt noin, joten sanoisin omalta kohdaltani että erittäin epätavallista. Mutta toisaalta minulle ei juuri tulekaan krapulaa, joten olen ehkä väärä ihminen puhumaan.

Vierailija
6/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toivoisin, että tulisi pahempi krapula. Ehkä se vähän jarruttaisi juomahaluja. Perjantaina meni pikkujouluissa n. 20 annosta. Eilen oli aamusta vähän heikko veto, mutta illan päälle jo kävin salilla kyykkäämässä kolminumeroisilla painoilla. En ole mikään isokokoinen kaveri (167 cm). Ehkä kiinni geeneistä. Mun 55v isäkin on ollut joskus illalla "nelivetokännissä" ja aamulla ja sitten lähteny puusavottaan. Tänään olo on taas mitä mahtavin. Ehkä, koska oli vaan niin hemmetin hauskaa.

-M28

Vierailija
7/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on vieroitusoire, tuttavallisesti viekkarit. Kertoo suoraan minkälaisesta aineesta on kyse. Heh työttömänä ei ole sunnuntai pelkkä loivennus päivä. Haen salkun kunhan eiliseltä jääneet on juotu. Jep, jep tätä se on kun koukuttuu.