Onko täällä ketään, joka olisi vaihdattanut Skaalan tai vastaavan valmistajan ulko-oveen lasin?
Meidän ulko-ovessa on röpelölasi, joka tekee eteisen aivan pimeäksi. Pitäisi vaihtaa sileä lasi. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Paljonko suunnilleen maksoi, tullaanko työ tekemään kotiin? Kun ei voi olla oikein ilman ulko-ovea.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko viestisi oikeaan paikkaan, lasiliike osaisi vastata paremmin, no ei vaan kyllä sen saa vaihdettua joko itse mittojen mukaan tai pyydät että tulevat vaihtamaan sen. 100-150 maksaa töineen.
Veikkaatko, että paikallinen lasiliike on näin sunnuntaisin auki?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko viestisi oikeaan paikkaan, lasiliike osaisi vastata paremmin, no ei vaan kyllä sen saa vaihdettua joko itse mittojen mukaan tai pyydät että tulevat vaihtamaan sen. 100-150 maksaa töineen.
Ap
Enpä tiiä, mutta ei varmaankaan sunnuntailisiä kannata maksaa, yleensä on päivystys 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Enpä tiiä, mutta ei varmaankaan sunnuntailisiä kannata maksaa, yleensä on päivystys 24/7.
Niin että kannattaakohan mun nyt näin sunnuntaina alkaa sieltä kyselemään, että onko heillä kokemusta siitä, että olisi tällaisen lasin vaihdattanut? Mietin vain, kun aloitit viestisi sillä, että tulikohan viestisi oikeaan paikkaan.
Ap
Et viitsinyt guuglata? Kävin huvikseni katsomassa ja heti löytyi tieto että Skaala vaihtaa lasin tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Et viitsinyt guuglata? Kävin huvikseni katsomassa ja heti löytyi tieto että Skaala vaihtaa lasin tilauksesta.
No sen mun googlauksen perusteella ei selvinnyt, tulevatko kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö tuleeko ne tänään vaihtamaan sen lasin ennen 15:00 kun olisi sen jälkeen menoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö tuleeko ne tänään vaihtamaan sen lasin ennen 15:00 kun olisi sen jälkeen menoa.
Ap
Voi vitsi miten hauska olet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulee! Sekin tieto löytyi Goolettamalla.
Mä aattelin että olet jo ehtiny päätäs aukoo nii monelle että nyt on hankittava teräksiset ikkunat.