Missä helsingin alueilla et uskaltaisi liikkua?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me asumme Itiksen lähellä. Ei ikinä minkään valtakunnan ongelmaa.
Pikku-Huopalahti sen sijaan olo vastenmielinen päivälläkin. Pakko siirtää siwltä toimisto pois.
Vai niin?
Toisin kuin sinulla, niin minulla oikeasti on työpaikka Pikku Huopahadessa. Osaa siis myös kirjoittaa paikan oikein -- ei väliviivaa.
Rauhallinen ja siisti alue. Ei yhtä tupakan stumppia ole.
Mikä on Pikku Huopahade? Jos nyt kirjoittamistaidoilla kerskutaan...
Typo on eri asia.
Mutta, jos tarkoituksella kirjoittaa Pikiku Huopalahden väliviivalla, niin ei ole täältä päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-Huopalahti sen sijaan olo vastenmielinen päivälläkin. Pakko siirtää siwltä toimisto pois.
Vai niin?
Toisin kuin sinulla, niin minulla oikeasti on työpaikka Pikku Huopahadessa. Osaa siis myös kirjoittaa paikan oikein -- ei väliviivaa.
Mikä on Pikku Huopahade? Jos nyt kirjoittamistaidoilla kerskutaan...
Typo on eri asia.
Mutta, jos tarkoituksella kirjoittaa Pikiku Huopalahden väliviivalla, niin ei ole täältä päinkään.
En olekaan sieltäpäin, enkä väittänyt sellaista. Olin siellä töissä.
Helsinkiläisenä missä vaan uskallan liikkua siitäkin huolimatta että kaisaniemen puistossa, Itä-Helsingin koulussa sekä metrossa kimppuuni käyty keskellä kirkasta päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin?
:D
Pikkuhuopalahti
En oikein tunne oloani mukavaksi Espa-Bulevardi-akselin eteläpuolella mutta tarvittaessa uskaltaudun sinnekin.