Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän äitini luulee, että olen kunnianhimoton ja ujo kaikissa asioissa?

Vierailija
24.11.2019 |

Sanottakoon tässä heti, että en ole äitihullu.
Olen aloittanut laulutunnit ja olen harjoitellut laulua _pitkään_. Äiti sanoi, että minun pitäisi ottaa hyvällä se, että opettaja valitsee minulle niin vaikeita kappaleita - jos itse ehdottelen liian helppoja.
Mitä ihmettä? En todellakaan yritä laulaa pelkästään jotain ei-vaativia lauluja uskalluksen puutteessa. Kai tuo oli tarkoitettu jonain positiivisena kommenttina, mutta ihan en ymmärrä asennetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
2/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en ollut valittanut niistä ja kappaleista, ihan puskista tuli tuo kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kai. Tuntui, että kerrankin hän yritti ymmärtää harrastuksiani tai jotenkin osallistua niihin, mutta heti tuli vahvistus, että ei tunne minua yhtään. Ap

Vierailija
4/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äitihullu, ihan selvästi.

Vierailija
5/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo silläkin satuttaa, kun sairastan pitkäaikaissairautta, mutta äiti ei tunnu siihen "uskovan". Hän tekee välillä kommenttia että teenkö sitä ja tätä (mihin olen kertonut, että en pysty). Ehkä tietyt asiat hän selittää sillä, että minulla ei olisi puhtia ja halua, tottakai se satuttaa. Ap

Vierailija
6/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet äitihullu, ihan selvästi.

En kyllä vaan ole, tiedän äitihullun palstalta ja hän kiroilee ja kiihtyy nollasta sataseen aika äkkiä. Ap

Vierailija
7/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai. Tuntui, että kerrankin hän yritti ymmärtää harrastuksiani tai jotenkin osallistua niihin, mutta heti tuli vahvistus, että ei tunne minua yhtään. Ap

Älä ota hei noin vakavasti. :) Jos on kyse jostain, mitä ei itse tunne ollenkaan (vaikkapa tuo lauluharrastus muuten kuin "lauleskeluna", on siitä ehkä vaikea keksiä juteltavaa, mikä ei toisen korvaan sitten kuulostaisi arvostelulta tai vähättelyltä, tai toisaalta vaikka ylenpalttiselta kehumiselta). Ei kannata olla äiteelle armoton ja miettiä, että mitä väärää se taas teki. 

Ja toisekseen, ei se äitikään kaikkea tiedä ja aikuista lastaan tunne sen enempää kuin tämä antaa itseään tuntea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan