Mies tuijottaa usein mutta ei tee aloitetta
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän se ”nostetaan pöydälle”?
ApTeet itse aloitteen
En tee, se ei ole koskaan ennenkään toiminut.
Olen jutellut hänelle oma-aloitteisesti, hymyillyt ja katsonut silmiin jne. jos se ei riitä ja hän ei itsekään halua/uskalla tehdä mitään niin ei voi sitten mitään mutta en mene nolaamaan itseäni.Ap
Luulen, että hän ajattelee aivan samoin. Siinähän sitten tuijottelette toisiamme, kun kumpikaan ei uskalla kysyä.
Niin se taitaa sitten mennä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään odottelen, että vastapuoli tekee aloitteen.
Mieleenpainuvin kokemus oli tänä vuonna kun eräs nainen tuijotteli pitkäänkin (tätä oli jatkunut jo viikkoja) eikä häntä näyttänyt häiritsevän minunkaan katse.
Eräs päivä tämä nainen hakeutui aika lähettyville vähän kuin jotain odottaen. No jostain kumman syystä sitten uskalsinkin lähestyä, mutta vastaanotto olikin vähintäänkin hämmentävä. Naisen reaktio oli luokkaa "mitä ihmettä sä siinä oikeen teet"? Tyly hän ei ollut siis millään tavalla, enkä missään nimessä tunne tulleeni huonosti kohdelluksi tai ole millään tavalla katkera. Tunnetilani oli tämän jälkeen lähinnä, että mitäs hemmettiä tuossa nyt tapahtui? Ei mennyt ihan niin kuin olisin kuvitellut.
Luulin aikaisemmin, että osasin lukea ihmisiä jollain tasolla mutta em. kokemus kyllä murensi sen harhakuvitelman aika tehokkaasti. :)
Voi ei, tää on kyllä ikävää kun ei tiedä etukäteen... juuri tämän takia en itse uskalla tehdä mitään kun en ole kovin kokenutkaan tuollaisten suhteen.
Ap
Ja tahtoisin vielä tehdä selväksi, että ainut asia mikä tuossakin kaduttaa ei ole se, että olisin tullut nolatuksi tai mitään sellaista. Vaan minua harmittaa, jos vastapuoli tuntee olonsa millään tavalla vaivaantuneeksi kun silloin tällöin satutaan paikalle samaan aikaan.
Pakit kyllä kestää. Mutta en halua pakkien antajalle ahdistavaa tilannetta ja vaivaantunutta oloa. Parempi siis olla tekemättä aloitetta ja yrittää unohtaa ihastus ajan myötä, kuin aiheuttaa ihastukselle kiusallista tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään odottelen, että vastapuoli tekee aloitteen.
Mieleenpainuvin kokemus oli tänä vuonna kun eräs nainen tuijotteli pitkäänkin (tätä oli jatkunut jo viikkoja) eikä häntä näyttänyt häiritsevän minunkaan katse.
Eräs päivä tämä nainen hakeutui aika lähettyville vähän kuin jotain odottaen. No jostain kumman syystä sitten uskalsinkin lähestyä, mutta vastaanotto olikin vähintäänkin hämmentävä. Naisen reaktio oli luokkaa "mitä ihmettä sä siinä oikeen teet"? Tyly hän ei ollut siis millään tavalla, enkä missään nimessä tunne tulleeni huonosti kohdelluksi tai ole millään tavalla katkera. Tunnetilani oli tämän jälkeen lähinnä, että mitäs hemmettiä tuossa nyt tapahtui? Ei mennyt ihan niin kuin olisin kuvitellut.
Luulin aikaisemmin, että osasin lukea ihmisiä jollain tasolla mutta em. kokemus kyllä murensi sen harhakuvitelman aika tehokkaasti. :)
Voi ei, tää on kyllä ikävää kun ei tiedä etukäteen... juuri tämän takia en itse uskalla tehdä mitään kun en ole kovin kokenutkaan tuollaisten suhteen.
Ap
Ja tahtoisin vielä tehdä selväksi, että ainut asia mikä tuossakin kaduttaa ei ole se, että olisin tullut nolatuksi tai mitään sellaista. Vaan minua harmittaa, jos vastapuoli tuntee olonsa millään tavalla vaivaantuneeksi kun silloin tällöin satutaan paikalle samaan aikaan.
Pakit kyllä kestää. Mutta en halua pakkien antajalle ahdistavaa tilannetta ja vaivaantunutta oloa. Parempi siis olla tekemättä aloitetta ja yrittää unohtaa ihastus ajan myötä, kuin aiheuttaa ihastukselle kiusallista tilannetta.
Olet herrasmies. Ajattelet toisen parasta enemmän kuin omaa haluasi.
Kunpa kaikki miehet olisi näin kohteliaita!
Ehkä AP:n mies on vain ujo tai omaa alhaisen itsetunnon?
Ehkäpä olet niin kaunis että tykkää katsoa.
kokemusta on tästä kirjoitti:
Jos miehellä on niin maan perkeleesti huonoja kokemuksia siitä kun tehnyt aloitteen, ajattelee että parempi jättää tekemättä koska päin helvettiä se menee kuitenkin
Niin, on sitä ennenkin kuviteltu että se tuijotteleva muija olisi kiinnostunut, muttei se sitten ollutkaan. Tehköön itse aloitteen jos kiinnostaa, prkl. Tätä samaahan ne naisetkin tosin käyttää tekosyynä aloitelaiskuuteensa, "miehet ei olekaan kiinnostuneita ja haluu metsästää". No ei sitten tehdä kukaan aloitteita ja leikitään vaan leekoilla, selevä.
Hyi helvata. Toivottavasti tilanne jää vain tuijotuksen tasolle eikä etene siitä mihinkään.
Kuulostaa erittäin epämiellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä AP:n mies on vain ujo tai omaa alhaisen itsetunnon?
Ei kyllä vaikuttanut siltä oli aika puhelias ja äänekäs. Puhui minullekkin usein oma-aloitteisesti, sitten kun ei puhuttu niin oli nuo tuijotukset. Jollain tapaa tuntui että meillä olisi ollut jotain kemiaa.. tai sitten vaan tunsin hänen ihastuksensa(?) Mutta se siitä, en enää nää häntä joten jää mysteeriksi.
Ap
Ehkäpä mies oli kuin kommentti 42.
No jos on juttutasolle jo päästy niin outoa ettei tee mitään aloitetta. Siis MITÄÄN aloitetta. Kyllähän ne vähintään alkaa sitten whatsappissa tms roikkua vähän väliä, JOS kiinnostusta on ja puhekontaktikin jo.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan naiset odottelette aloitteita miehiltä enää nykypäivänä. Olette tehneet miehistä munattomia surkimuksia, jotka pelkää syytteitä jos hakeutuvat naisen kanssa kontaktiin, paitsi ehkä jos asiasta on täytetty joku virallinen lomake.
Mitä syytteitä pelkäät? Oletko ihan jalat maassa muutenkaan? Kuulostaa, ettei mielenterveys olisi ihan kunnossa, jos tuollaisia puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTeet itse aloitteen
Olen jutellut hänelle oma-aloitteisesti, hymyillyt ja katsonut silmiin jne. jos se ei riitä ja hän ei itsekään halua/uskalla tehdä mitään niin ei voi sitten mitään mutta en mene nolaamaan itseäni.Ap
Miten siinä nolaa itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä munahaukkoja: Joku ukko pitäisi saada vaikka väkisin.
Mikä sua vaivaa? Haukut - tuntemattomia - täysin vieraita ihmisiä tietämättä mistään mitään.
Kannattaa keskittyä nyt omaan elämään ja korjata sieltä asiat mitkä korjausta vaatii. Tule sitten haukkumaan vieraita ihmisiä.Ei vaivaa enää mikään. Kokemuksen kautta voin kertoa, että ei se kolmaskaan mies ole hyvä juttu. Onneksi niille ei kuitenkaan ole lapsia tehtynä, kuten av-mammoilla on tapana.
Miksi muuten vaikka uusperheen tilanteeseen pitää tehdä sen uuden ihastuksen kanssa lapsi?
Sellasten naisten otsaan pitäisi tatuoida jokin merkki, että miehet osaa kiertää kaukaa. Eihän ne muuta ole kuin kiertäviä siitoseläimiä.
Ai tuijottaa näyttöä, mutta ei tee kansalaisaloitetta?
Vai yrittää viestittää sinulle: "mitäs tuijotat?"
Ap on tyrkky, jonka ego ei tykkää siitä, että mies ei tartu syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tyrkky, jonka ego ei tykkää siitä, että mies ei tartu syöttiin.
Niin mihin syöttiin kun mies itse tuijotti ja jutteli vaikken itse tehnyt mitään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTeet itse aloitteen
Miten siinä nolaa itsensä?
No siten että toinen torjuu eikä ole kiinnostunut kun menet liian innokkaana yrittämään jotain.
Ap
Luulen, että hän ajattelee aivan samoin. Siinähän sitten tuijottelette toisiamme, kun kumpikaan ei uskalla kysyä.