Mies tuijottaa usein mutta ei tee aloitetta
Kommentit (70)
Jos miehellä on niin maan perkeleesti huonoja kokemuksia siitä kun tehnyt aloitteen, ajattelee että parempi jättää tekemättä koska päin helvettiä se menee kuitenkin
suostumus2019 kirjoitti:
Aloitetta?
Siis että pyytäisi minua jonnekin tms. Ihmettelen kun kuitenkin tuijottaa. Vai tykkääkö sitten vaan tuijotella...
Tuijottaa mitä?? Kännykkää, telkkaria, lehteä....ja mistä olette jutelleet?? Säästä, kauppa reissuista?? Kannattaa nostaa se mirri pöydälle ihan kunnolla.
Tuijottaa, kun miettii, että sinussa on ulkoisesti jotain outoa. Onko ristipurenta vai huono iho? Kasvosi taitaa olla epäsymmetriset. Hiusleikkaus viime vuosikymmeneltä vai onko blondauksen kuluttamat hapsut jäljellä.?
Minä en ymmärrä näitä munahaukkoja: Joku ukko pitäisi saada vaikka väkisin.
No ei muuta kuin lyhyt hame vaan päälle ja pyllistystä kehiin - kyllä se siitä äkkiä jäykistyy,jos on jäykistyäkseen, heh,heh...
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa, kun miettii, että sinussa on ulkoisesti jotain outoa. Onko ristipurenta vai huono iho? Kasvosi taitaa olla epäsymmetriset. Hiusleikkaus viime vuosikymmeneltä vai onko blondauksen kuluttamat hapsut jäljellä.?
Tuliko nyt hyvä mieli kun sait haukuttua inhoamasi henkilön? Ei yllätä sinut tietäen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Haukut - tuntemattomia - täysin vieraita ihmisiä tietämättä mistään mitään.
Kannattaa keskittyä nyt omaan elämään ja korjata sieltä asiat mitkä korjausta vaatii. Tule sitten haukkumaan vieraita ihmisiä.
kokemusta on tästä kirjoitti:
Jos miehellä on niin maan perkeleesti huonoja kokemuksia siitä kun tehnyt aloitteen, ajattelee että parempi jättää tekemättä koska päin helvettiä se menee kuitenkin
Niin on minullakin, mutta joo ymmärrän kyllä jos mahdollisesti ajattelee noin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa mitä?? Kännykkää, telkkaria, lehteä....ja mistä olette jutelleet?? Säästä, kauppa reissuista?? Kannattaa nostaa se mirri pöydälle ihan kunnolla.
Ja mitenhän se ”nostetaan pöydälle”?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Haukut - tuntemattomia - täysin vieraita ihmisiä tietämättä mistään mitään.
Kannattaa keskittyä nyt omaan elämään ja korjata sieltä asiat mitkä korjausta vaatii. Tule sitten haukkumaan vieraita ihmisiä.
Ei vaivaa enää mikään. Kokemuksen kautta voin kertoa, että ei se kolmaskaan mies ole hyvä juttu. Onneksi niille ei kuitenkaan ole lapsia tehtynä, kuten av-mammoilla on tapana.
Miksi muuten vaikka uusperheen tilanteeseen pitää tehdä sen uuden ihastuksen kanssa lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikka niin, että onko yhteistä elämää muuta kuin se kännykän tuijottelu.
Onko hän varattu vai sinkku?
Uskoisin tuijottamisen tarkoittavan kiinnostusta.
Ehkä voisit alkaa rohkaista miestä moikkaamalla aina nähdessänne oikein iloisesti katsomalla silmiin ja hymyilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teet itse aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyä nyt omaan elämään ja korjata sieltä asiat mitkä korjausta vaatii. Tule sitten haukkumaan vieraita ihmisiä.Ei vaivaa enää mikään. Kokemuksen kautta voin kertoa, että ei se kolmaskaan mies ole hyvä juttu. Onneksi niille ei kuitenkaan ole lapsia tehtynä, kuten av-mammoilla on tapana.
Miksi muuten vaikka uusperheen tilanteeseen pitää tehdä sen uuden ihastuksen kanssa lapsi?
Minulla ei ole kyllä ollut yhtään miestä eikä yhtään lapsia tehtynä. Miksi ihmeessä kuvittelet tuntevasi tänne kirjoittelevien yksityiselämästä jotakin? Jätä tuollaiset kommentit keskusteluihin joihin ne kuuluvat.
Ap
Voi olla niin ovela että saa tuijotuksella sinut tekemään aloitteen? Jos näin on niin nostan ukollesi hattua. Toivon että olisin itse yhtä kätevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän varattu vai sinkku?
Uskoisin tuijottamisen tarkoittavan kiinnostusta.
Ehkä voisit alkaa rohkaista miestä moikkaamalla aina nähdessänne oikein iloisesti katsomalla silmiin ja hymyilemällä.
En tiedä onko varattu vai sinkku.
Niin olen tehnytkin... jutellaan niitä näitä ja sitten kun ei jutella hän tuijottaa.
Ap
Aloitetta?