Millaisia ovat perussuomalaiset arvot?
Kommentit (173)
Ikäkin on vain numero siellä jytkyteltan kosteassa hämärässä.
Rehellistä terveellä järjellä ajattelevia realisteja, pieni osa tietty ääliöitä mutta missä porukoissa ei olisi.Joukkossa tietty pieni määrä rasisteja.
En ole poliittisesti kovin mihinkään leiriin kallellaan mutta vihreitä en oikein siedä.Osa on täysin ulkona tosielämästä ja elää jossain utopiassa.Jotkut jotpa laskisin terroristeiksi suomen valtiota kohtaan.Arvot hienot osin mutta järki puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin valkoisia vihaava nykyfeminismi?! Kukaan ei mieti kenenkään ihonväriä yhtä paljon kuin te, sillä ei kiinnosta eikä vaikuta monenkaan elämään niin ratkaisevasti. Maahantulo on vähentynyt merkittävästi ja hyvä niin, mutta emme me voi kohdella tänne jo tulleita kuin pskaa. Toki eduilla on oltava rajansa ja vaatimuksia ja velvollisuuksia tulee olla myös. Kuitenkin lopulta vain pieni osuus väestöstä on maahantulleita ja tulovirta on tyrehtynyt, joten miksi ihmeessä jankkaatte ikuisesti tästä asiasta?! Itse jo melkein toivoisin, että päästäisiin eroon sekä tänne tulleista että teistä persuista niin loppuisi tuo saatanan jankuttaminen. Eikö täällä nyt jumalauta saa elää enää rauhassa kukaan muu kuin persut ja kd:n porukka. Teidän muiden haukkumista ja elämänohjeita tuputetaan joka tuutista niin, että alkaa todella jo hermot mennä. Uskomatonta miten tiukille teille voikin ottaa se miten teille tuntemattomat ihmiset omaa elämäänsä elävät!
Se mitä te feministit tuputatte, syyllistätte valkoisia ja haluatte agendassanne tuhota valkoisen rodun. Näen tästä esimerkkejä feministiaktiiveilta lähes päivittäin.
Enkä omassa elämässäni enkä poliittisesti ottaenkaan halua kohdella ketään koskaan milloinkaan "kuin paskaa", mistä ihmeestä tuon ajatuksen helmen yhtäkkiä tähän oikein repäisit? o_O
Siinä toisaalta olet oikeassa, että persuja ja meitä maahanmuuttokriittisiä(kohta sen miljoona suomalaista!) ei olisi ilman nykyistä taantumuksellista ja epäkohtaista kehitysmaamaahanmuuttoa, mutta muuten sinulta kyllä todella kummallista hermoilua, jopa hysteeristä etten sanoisi. Tämä on vain nettikeskustelu.
Jeffrey Sillanpää kirjoitti:
Rehellistä terveellä järjellä ajattelevia realisteja, pieni osa tietty ääliöitä mutta missä porukoissa ei olisi.Joukkossa tietty pieni määrä rasisteja.
En ole poliittisesti kovin mihinkään leiriin kallellaan mutta vihreitä en oikein siedä.Osa on täysin ulkona tosielämästä ja elää jossain utopiassa.Jotkut jotpa laskisin terroristeiksi suomen valtiota kohtaan.Arvot hienot osin mutta järki puuttuu.
Juuri näin, täysin todellisuudesta irtirevityt punavihreät feministiset ideaalit, jotka maksattavat tulevaisuuden suomalaisilla vielä hirvittävän hinnan.
Vierailija kirjoitti:
MINÄ ja MINUN tarpeeni sekä MINUN perheeni ja MINUN kanssani samanlaisten ihmisten tarpeet edellä.
Maailmaa ei voi hallita kuin sektori kerrallaan. Suomalaisten on keskityttävä omistaan huolenpitämiseen, eikä toimia koko maailman sosiaalitoimistona. Etenkin kun se kiitollisuus siitä on liian usein olematonta.
Kaikki tuntemani r.sistit äänestävät persuja. Suurin osa persujen äänestäjistä on r-teja, osa täysin avoimesti ja kehuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyrkki hella isämmaa
Onhan se noiden paisuneiden ja etuoikeutettujen pullaporsaiden puolue. Puolue, jossa jokainen kokee tulleensa jotenkin kaltoin kohdelluksi. Ja kaikki abouttiarallaa pelottaa, vaikka niin kovasti esitetään kovaa jätkää. Uh, nice.
Eikö yhteiskunta siis tarvitse muutosta jos ihmiset tuntevat tulleensa kaltoinkohdelluiksi ja ovat pelokkaita?
Siitä tässä pohjimmiltaan onkin kyse: ihmiset ovat huolissaan kun oma valtamedia ja poliitikot jauhavat paskaa jostain monikulttuurin onnesta, joka taas on jokaisen silmät päässään omaavan ja seuraavan silmissä silkkaa valehtelua ja paskapuhetta. Ja nyt ruotsin pääpuolueetkin yhtäkkiä vaihtoivat laulujaan ja kantojaan päinvastaiseen... Olisi enemmän ihme ihme jos ei mätä paska haisisi nyt vahvasti tavan tallaajan nokassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani r.sistit äänestävät persuja. Suurin osa persujen äänestäjistä on r-teja, osa täysin avoimesti ja kehuen.
En tiedä missä porukoissa sinä liikut, mutta itse tapaan oikeasti rasistisia ihmisiä äärimmäisen harvoin yhtään missään porukoissa. Luulen, että sinulla ei ole hajuakaan siitä mitä koko sana edes merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ihminen jos tunnet paljon rasisteja.
Tyhmyys, misogynia, rasísmi, pinkki urospuolinen lihansyöjä eka. Lihaa kolmesti päivässä, ja eukko nyrkin ja hellan väliin. Sukupuolia on tasan kaksi, joista toinen on orjà ja toinen sen herra.
HYVIÄ ARVOJA ja arvostavat Suomalaisia, toisin kuin vihreät, demarit ja vasurit. Näitä kolmea kiinnostaa vain rahan kylväminen muun maalaisille.
Itselleni on helppoa äänestää Persuja koska ovat isänmaallisia ja pistävät suomalaisten edun kaiken edelle sekä ajavat monien väestöryhmien asemaa mm. maanviljelijät, duunarit, pienyrittäjät ja työttömät. Äänestin todella pitkään Keskustaa ennekuin siirryin persuihin. Syy tähän oli Sipilän talolupaus syksyllä 2015 ja aktiivimalli. Olen itse pienyrittäjä mutta ollut myös aikaisemmin työttömänä ja tiedän että se ei todellakaan ole mitään herkkua varsinkaan pienen työmarkkinatuen varassa. Lisäksi maaseudulla asuvana ärsyttää kun Keskusta alistui Kokoomukselle hallituksessa ja hylkäsi maaseudun asian ajamisen. Katsotaan nyt mihin suunta muuttuu Kulmunin aikana. Jos menee konservatiivisempaan suuntaan ja maaseutu otetaan taas huomioon niin voin harkita palaamista kepulaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys, misogynia, rasísmi, pinkki urospuolinen lihansyöjä eka. Lihaa kolmesti päivässä, ja eukko nyrkin ja hellan väliin. Sukupuolia on tasan kaksi, joista toinen on orjà ja toinen sen herra.
Kuvaat hyvin kehitysmaalaisia miehiä ja kulttuureja, sinulla on tainnut mennä puurot ja vellit jossain kohtaa pahasti sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on helppoa äänestää Persuja koska ovat isänmaallisia ja pistävät suomalaisten edun kaiken edelle sekä ajavat monien väestöryhmien asemaa mm. maanviljelijät, duunarit, pienyrittäjät ja työttömät. Äänestin todella pitkään Keskustaa ennekuin siirryin persuihin. Syy tähän oli Sipilän talolupaus syksyllä 2015 ja aktiivimalli. Olen itse pienyrittäjä mutta ollut myös aikaisemmin työttömänä ja tiedän että se ei todellakaan ole mitään herkkua varsinkaan pienen työmarkkinatuen varassa. Lisäksi maaseudulla asuvana ärsyttää kun Keskusta alistui Kokoomukselle hallituksessa ja hylkäsi maaseudun asian ajamisen. Katsotaan nyt mihin suunta muuttuu Kulmunin aikana. Jos menee konservatiivisempaan suuntaan ja maaseutu otetaan taas huomioon niin voin harkita palaamista kepulaiseksi.
Eivät aja kaikkien asiaa. Tästä olen täällä kysellyt monesti ja kukaan ei osaa vastata. Ei selkeää eturyhmää (suomalainen on populismia) ei talouslinjaa, ei muuta kuin sitä samaa mutta missä konkretia? Miten sosiaaliturva? Miten sinunkin asiasi muka paranisivat? Aktiivimalli oli persuministerin tekele ja koko eduskuntaryhmä hyväksyi sen. Mukana myös nykyisiä edustajia. Miten ihminen voi olla noin huijattavissa.
Juuri nyt Kreikkaan tarvittaisiin sotilasjuntta, jonka ei tarvitsisi välittää suosiostaan, ja joka voisi panna lakkoilijat ja mellakoijat kuriin panssarivaunuilla
Ilmastosta ja ihmisoikeuksista viis. Konservatiivinen mies ja sitten vasta sen kaikki muut orjat ja alamaiset. Paluu 50-luvulle. Naiset polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaat hyvin kehitysmaalaisia miehiä ja kulttuureja, sinulla on tainnut mennä puurot ja vellit jossain kohtaa pahasti sekaisin!
Persut ovat ihan samaa pskaa valkoisessa paketissa. Kolikon toinen puoli, muutoin identtinen. Heikentämässä naisten asemaa, laillistamalla ræiskauksen avioliiton sisällä, vääräuskoisten naisten ræiskauksilla hekumointi, vaikka omissa riveissä ræiskaaja. Naisvíha, abørtin kielto, väkivallan ihannointi, kouriminen.
MINÄ ja MINUN tarpeeni sekä MINUN perheeni ja MINUN kanssani samanlaisten ihmisten tarpeet edellä.