Millaisia ovat perussuomalaiset arvot?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä arvoja, vastuuntuntoisia arvoja, kannatettavia arvoja joita on luonnolista ylläpitää.
Onko tässä tyyppiesimerkki? Julistetaan jotain hienoa sanomatta yhtään mitään? Eli mitkä ne arvot sitten on? Tuo oli pelkkää sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo femismin vastustaminen jopa persunaisten taholta on suorastaan käsittämätöntä ja suhteetonta. Hommalla on ketjuja, lukekaa. Ihan normisettiä heittää jotain sensuuntaista että maailma on pilalla koska naiset ovat työelämässä ja politiikassa. Jopa omalla nimellä.
Suomi on ihana mutta tähän settiin ei kuulu isänmaan luontoarvot tai muut sivistysarvot. Suomen päällä on kupla joka suojaa ilmastonmuutokselta. Tuulivoima on paha.
En käyttäisi sanaa kupla (en tosiaankaan!). Vaan tiheä metsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä arvoja, vastuuntuntoisia arvoja, kannatettavia arvoja joita on luonnolista ylläpitää.
Onko tässä tyyppiesimerkki? Julistetaan jotain hienoa sanomatta yhtään mitään? Eli mitkä ne arvot sitten on? Tuo oli pelkkää sanahelinää.
Vastuunkanto ja luonnollisuus.
Ja sulle lukutaito.
KokoomusCuCkPersujen arvot ovat itkuisen pienen miehen arvoja. Putinin juoksupoikien ja maanpettureiden arvoja.
Persukkalailaa, persukkalailaa, persupappa tytärtään kairaa...
Perussuomalaisten arvoja on kokoaan isompi Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmälsen naisvihamielinen, kaikenlaiseen epäoikeudenmukaisuuteen pyrkivä ja omalle kansalle pahan toivominen ja järjestävä, vapauden viejä.
= SDP:n uusi vaalislogan?
Vierailija kirjoitti:
Persukkalailaa, persukkalailaa, persupappa tytärtään kairaa...
Se Oulun insesti-isä oli demari...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain täysin suomalainen kelpaa näille. 50% ei riitä. Olin ennen kiinnostunut suomalaisesta nationalismista.
Aika nopeasti vedin käsijarrulla U käännöksen kun kuulin niitä juttuja.
50% riittää, jos on näyttöjä. Esim. rauhanturvaaja tai tohtori yliopistosta.
Niin, suomalaiset on ulkomailla vain rauhanturvaajina eikä täys-sotilaina.
Valitettavasti Siltsu ja Baltzar (tsaari? Itsekeksitty nimi?) ovat vain todistaneet, että persut ovat oikeassa.
Persukkalailaa, persukkalailaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen edut eivät ole koko maailman kusettajien edut, samoin valkoisia vihaava rappeutunut nykyfeminismi saisi lakata kokonaan olemasta olemassa. Länsimaisen kulttuurin ja terveellä tavalla liberaalien arvojen puolustamista se edustaa itselle.
Mikä helvetin valkoisia vihaava nykyfeminismi?! Kukaan ei mieti kenenkään ihonväriä yhtä paljon kuin te, sillä ei kiinnosta eikä vaikuta monenkaan elämään niin ratkaisevasti. Maahantulo on vähentynyt merkittävästi ja hyvä niin, mutta emme me voi kohdella tänne jo tulleita kuin pskaa. Toki eduilla on oltava rajansa ja vaatimuksia ja velvollisuuksia tulee olla myös. Kuitenkin lopulta vain pieni osuus väestöstä on maahantulleita ja tulovirta on tyrehtynyt, joten miksi ihmeessä jankkaatte ikuisesti tästä asiasta?! Itse jo melkein toivoisin, että päästäisiin eroon sekä tänne tulleista että teistä persuista niin loppuisi tuo saatanan jankuttaminen. Eikö täällä nyt jumalauta saa elää enää rauhassa kukaan muu kuin persut ja kd:n porukka. Teidän muiden haukkumista ja elämänohjeita tuputetaan joka tuutista niin, että alkaa todella jo hermot mennä. Uskomatonta miten tiukille teille voikin ottaa se miten teille tuntemattomat ihmiset omaa elämäänsä elävät!
Anteeksi nyt vaan, mutta jotkut ihmiset kokevat ihan oikeassa elämässä heidän aiheuttamia ongelmia. Helppo itse huudella kun ei ole kokenut. Sanot, että tulovirta on tyrehtynyt, mutta 2000 vuodessa on mielestäni kyllä aika iso määrä ja johonkin nämäkin on laitettava ja työllistettävä yms puhumattakaan koko systeemin muista ongelmista ja vaikutuksista muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rasismi, naisviha, tyhmyys, valehtelu, väkivaltaisuus
Tälle ääretön määrä yläpeukkuja. Tässä on totuus.
Totuus löytyy sinulle kaurapuurosta. Syö sitä siis vielä ainakin vuosikymmen niin aivosi kehittyvät ja sinustakin kukaties saattaa vielä kasvaa älyllisesti rehellinen ihminen eikä tuollainen sokea vouhottaja.
Aivot tarvitsevat proteiinia, lihaa ja äyriäisiä...
Vierailija kirjoitti:
rasismi, naisviha, tyhmyys, valehtelu, väkivaltaisuus
Hyvin tiivistetty.
Vierailija kirjoitti:
Kivempi suomi kaikille suomalaisille :)
Ei ainakaan tämän palstan perusteella. Olen itse vihervassari ja koen oloni aika uhatuksi persujen äänestäjäkunnan taholta. Ei ole kiva elää sellaisessa Suomessa, missä käytetään väkivaltaa eri mieltä olevien ojentamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajaa keski-ikäisen autoa ajavan ja lihaa syövän hetskumiehen arvoja. Ei minun eikä muiden naisten.
Puhu vain omasta puolestasi. Itse olen keski-ikäinen, ideologisesti autoton (ajokortti kyllä löytyy), pääasiallisesti kasvissyöjä ja vielä tosiaan nainenkin, mutta silti PS on puolue joka on lähimpänä omaa arvomaailmaani.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset arvot: 1. Lihansyönti. 2. Joulujuhlat kirkossa. 3. Polttomoottoriauto bensa/diesel. 4. Isänmaallisuus. 5. Maanpuolustushenkisyys. 6. Harrastukset Kuntosali ja Penkkiurheilu (lapsilla Jääkiekko jos rahaa.)
Lähes kaikki osui, paitsi että ei voisi persut vähempää kiinnostaa.
Lähes kaikki osui ja silti ei kiinnosta. Ei vaaleissa ole tarkoitus äänestää vähiten sopivinta puoluetta
mies51v
Olet kertonut aiemmin olevasi persu.
Niin olenkin? En toki puolueessa, mutta äänestän nykyään heitä.
Ex-kokkare
mies51v
Ymmärrätkö sä edes itse kirjoittamasi tekstin sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
KokoomusCuCkPersujen arvot ovat itkuisen pienen miehen arvoja. Putinin juoksupoikien ja maanpettureiden arvoja.
Eijjumalauta! Saleen jonkun sivarisoijapojan näkemys.
Tavallaan olisi hyvä jos r y s s ä olisi miehittänyt Suomen 1944. Näiden soijapoikien isovanhemmat olisivat k.uolleet Stalinin leireillä eikä älyllisesti vajaa jälkikasvunsa pääsisi kiusaamaan muita suomalaisia syvän rauhan vallitessa.
Palautus, kun lähtömaan olot rauhoittuvat. Kuten Norja esim. on tehnyt somaleille.