Mistä tunnistaa tapailuvaiheessa jos mies onkin pettäjätyyppiä?
Onko muiden naisten perään.. Vastaako kännykkään.. Häviääkö joskus ?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina pettäjä
Nainen on aina pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kerran pettäjä ei ole aina pettäjä. Petin nuorena parisuhteissa, koska olin täysi kypsymätön ääliö, joka ei osannut hoitaa ongelmia puhumalla tai eroamalla. Jo alle kolmekymppisenä opin hoitamaan ongelmat paremmin ja olen ollut umpiuskollinen viimeisimmissä parisuhteissa. En pettäisi missään olosuhteissa nykyään. Pettäminen on aina valinta ja tahallinen teko.
Pettäjältä löytyy aina selitykset.
Tuntuu, että suuri osa miehistä pettää tilaisuuden tullen. Viimeistään ollessaan tarpeeksi kaukana kotoa. Tämän huomasin työkomennuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Dr Philissä joskus sanottiin, että: past behaviour predicts future behaviour.
Olen tämän kantapään kautta havainnut paikkansa pitäväksi.
Pettämiseen taipuvaiset miehet ramppaavat vieraissa, vaikka olisivat parisuhteessa itse miss Universumin kanssa.
Itseasiassa kauniiden naisten ei kannata seurustella selkeästi itseään rumemman miehen kanssa jolla ei ole myöskään mitään muuta jolla kompensoida kuten rahaa tai julkisuutta. Monesti tälläiset päättyy siihen että mies pettää ihan vaan tunteakseen olevansa parempi koska itsetunto ei kestä sitä että oma nainen saisi ihan kenet muut tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että suuri osa miehistä pettää tilaisuuden tullen. Viimeistään ollessaan tarpeeksi kaukana kotoa. Tämän huomasin työkomennuksilla.
Aasian vientiin hakeutuvat vain pettäjätyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasian vientiin hakeutuvat vain pettäjätyypit.
Olin Omanissa ja Tansaniassa.
No, onhan Oman Aasiassa.
Ylimustasukkaisuus ja syyttäminen mahdollisista pettämisistä. Yleensä ne toista syyllistävät päätyvät siihen itse. "Kun se kumminkin on pettänyt niin saan itsekkin pettää".
Vierailija kirjoitti:
Samat toiselle puolen.
Tuntuu, että suuri osa naisista pettää tilaisuuden tullen. Viimeistään ollessaan tarpeeksi kaukana kotoa.
Pettäjällä on usein huono omatunto, ellei ole aivan paatunut. Hän ostelee pieniä lahjoja, kukkia, vaatteita. Hänellä on paljon omia menoja viikonloppuisin ja työt venyvät usein iltamyöhälle. Hänellä on paljon sosiaalisia suhteita ja hän pyrkii miellyttämään ympäristöään. Näin oli minun "entisessä elämässäni".
Onneksi aika parantaa suurimmat haavat ja olen nyt suhteessa rehellisen miehen kanssa, ollut jo 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr Philissä joskus sanottiin, että: past behaviour predicts future behaviour.
Olen tämän kantapään kautta havainnut paikkansa pitäväksi.
Pettämiseen taipuvaiset miehet ramppaavat vieraissa, vaikka olisivat parisuhteessa itse miss Universumin kanssa.
Itseasiassa kauniiden naisten ei kannata seurustella selkeästi itseään rumemman miehen kanssa jolla ei ole myöskään mitään muuta jolla kompensoida kuten rahaa tai julkisuutta. Monesti tälläiset päättyy siihen että mies pettää ihan vaan tunteakseen olevansa parempi koska itsetunto ei kestä sitä että oma nainen saisi ihan kenet muut tahansa.
Olen tavannut ei niin komeita miehiä, joiden itsetunto-ja varmuus on käsinkosketeltavaa. Sitten taas komeita miehiä, joilla ongelmia juuri noissa asioissa. Kauneus tai komeus ei yksinään takaa hyvää itsetuntoa- tai varmuutta, syyt ovat syvemmällä. Sanoisin, että kauniin naisen kannattaa valita itsevarma mies, oli sitten komea tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka kehuu itseään tyyliin "olen hyvä mies". Ne nimenomaan ei ole, vaan pettäjiä ja valehtelijoita. Oikeasti hyvän miehen mieleen ei edes tule mainita itsestään tuollaista.
Tällainen on kuulemma kehujan vakuuttelua itselleenkin. Ehkä sitä tarvitaan, että uskoisi itseensä tai ehkä se on ihanne siitä mitä haluaisi olla (vaikkei ole). Sama kuulemma niillä, jotka kehuvat itseään rehellisiksi.
Kertoo olevansa viennin/myynnin ”kova ammattilainen vahvalla kokemuksella”.
Karkuun ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo olevansa viennin/myynnin ”kova ammattilainen vahvalla kokemuksella”.
Karkuun ja lujaa.
Sulla jäänyt vähän levy päälle kun joka ketjussa jankkaat viennistä ja myynnistä?
Mies joka kiertelee ja kaartelee ja vaihtaa puheenaihetta, kun kyselet tarkemmin epäilystäsi. Ja myös juuri tuo:Olen hyvä mies.
Komeat miehet, jotka ovat tottuneet saamaan naisen kuin naisen, eivät petä parisuhteissa yhtään niin varmasti kuin joku tavismies joka kerrankin saa naiselta huomiota esim pikkujouluissa...
Voisin ajatella että jos mies on heti tapailun alkuvaiheessa ryntäämässä sänkyyn, vielä kun ei käytännössä edes tunneta, voi hänellä olla aika matala kynnys samaan myös muiden kanssa.
Itsekkyys ja moraalittomuus ajavat pettämään. Tapapettäjä ei kadu tekoaan. Lisäksi pettämistä edistää statusammatti esim. lentäjä, johtaja yms. sekä lipevä kieli ja kyky flirttailla hyvin.
Kerran pettäjä ei ole aina pettäjä. Opin läksyni, en enää ikinä ajaudu olemaan niin idiootti.
Moni uskoo ettei koskaan itse olisi pettäjä, ennen kuin päätyykin tilanteeseen ja miettii, että mitä ihmettä tapahtui. Tuomitsin ennen pettäjät, enää en. Siinä mielessä että nykyään ymmärrän että virheitä sattuu meistä ylevimmillekin,jotka luulee olevansa parempia.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kerran pettäjä ei ole aina pettäjä. Petin nuorena parisuhteissa, koska olin täysi kypsymätön ääliö, joka ei osannut hoitaa ongelmia puhumalla tai eroamalla. Jo alle kolmekymppisenä opin hoitamaan ongelmat paremmin ja olen ollut umpiuskollinen viimeisimmissä parisuhteissa. En pettäisi missään olosuhteissa nykyään. Pettäminen on aina valinta ja tahallinen teko.
Itselläni sama tilanne.
Nykyään tarkkailen miesten itsetuntemusta ja impulssikontrollia muissa asioissa. Siitä voi päätellä paljon. Jos ihminen tekee jatkuvasti samanlaisia typeriä päätöksiä näkemättä ennalta, mihin ne johtavat, voi vähän olettaa, että sama pätee myös uskollisuuteen. Mies (ja nainen) voi kokea olevansa hyvinkin uskollinen ja rehellinen, mutta kun itsetuntemuksessa on pahoja aukkoja, sitä vain "löytää" itsensä tilanteista, joihin ei ollut tarkoitus joutua.
Tosiaan, tämä. Tai "Minä en valehtele koskaan"