Mistä tunnistaa tapailuvaiheessa jos mies onkin pettäjätyyppiä?
Onko muiden naisten perään.. Vastaako kännykkään.. Häviääkö joskus ?
Kommentit (40)
Et mistään. Kaikennäköiset ja -oloiset voivat paljastua pettäjiksi.
Dr Philissä joskus sanottiin, että: past behaviour predicts future behaviour.
Olen tämän kantapään kautta havainnut paikkansa pitäväksi.
Pettämiseen taipuvaiset miehet ramppaavat vieraissa, vaikka olisivat parisuhteessa itse miss Universumin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Dr Philissä joskus sanottiin, että: past behaviour predicts future behaviour.
Olen tämän kantapään kautta havainnut paikkansa pitäväksi.
Pettämiseen taipuvaiset miehet ramppaavat vieraissa, vaikka olisivat parisuhteessa itse miss Universumin kanssa.
Tohtori Pili oli itse pahimman sorttinen pettäjä.
Ihanko Dr. Phililtä jouduit kuulemaan ton? C'moon
Liika itsevarmuus, eli jos ei yhtään näytä hermostuneelta/jännittyneeltä edes alkuvaiheessa.
Puheluihin/viesteihin epämääräisesti vastaaminen tai jos on pitkiä aikoja vastaamatta. Jos tulee tunne, ettei mies ilahtunut soitosta niin jotain pelejä pelaa.
Jos mies ei pidemmänkään tapailun jälkeen halua tehdä suhteesta näkyvää tai syvempää. En tarkoita somenäkyvyyttä, vaan yhdessä liikkumista normaaliarjessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina pettäjä
Koskee ainoastaan sinua, koska olet B-tasoa ulkonäöltäsi ja tylsän puuduttavaa seuraa.
Siitä jos on kaksoisstandardeja, eli miehille ja naisille eri säännöt sen miehen mielestä. Esim naisen ei pidä kiroilla, mies voi niin tehdä, tms. Silloin hönellö on mielestään erivapsudet kuin sinulla.
Ja jos mies on överimustasukkainen. Jos on itse uskollinen, ei tule edes mieleen, että toinen pettäisi. Ja jutut miten nainen ei voi vsikka köydä yksin risteilyllä, kun ksikki siel pettävät ja miten miehet haluavat vain yhtä asiaa jne. Itse pettävä epäilee samaa muistakin ja tietää siis, mitä se mies vaikka niil risteilyillä puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Liika itsevarmuus, eli jos ei yhtään näytä hermostuneelta/jännittyneeltä edes alkuvaiheessa.
Puheluihin/viesteihin epämääräisesti vastaaminen tai jos on pitkiä aikoja vastaamatta. Jos tulee tunne, ettei mies ilahtunut soitosta niin jotain pelejä pelaa.
Jos mies ei pidemmänkään tapailun jälkeen halua tehdä suhteesta näkyvää tai syvempää. En tarkoita somenäkyvyyttä, vaan yhdessä liikkumista normaaliarjessa.
Pelaaja on just sellanen, että välillä tekstaa kiihkeänä, välillä ei vastaa puheluihin ja sitten kun et enää itse ole kiinnostunut, alkaa pommittamaan uudestaan. Eli sillä on niin paljon säätöjä, ettei ehdi sähläykseltään keskittymään yhteen naiseen.
Pelimiehen tunnistamiseen auttoi ystävät, jotka tiesivät kertoa miehen juoksuista tositarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Hassua mutta olen liikkunut juurikin pettäjän kanssa hyvinkin avoimesti kylillä. Ennemmin ne rehelliset haluavat viettää kahdenkeskistä aikaa.
Saako hän naisia. Jos ei saa sinun mielestä, niin tuskin pettääkään
No ei tuota äkkiseltään voi kukaan arvata. Usein hiljaisessa vedessä se kala kutee
mies51v
Ei se näy päällepäin, toisilla on vaan korkeampi moraali kuin toisilla
No eiköhän se selvin varoitusmerkki ole se, että treffikumppani on varattu. Ei kovin korkealle toista sukupuolta arvosta jos kykenee varattuna vokottelemaan muita
Sellanen jonka pitää koko ajan varmistella omaa viehätysvoimaa, jolle ulkonäkö on tärkeää. Pätee myös naisiin
Mies, joka tuntuu liian täydelliseltä, on usein pettäjä, mutta voi olla sellainenkin, jossa on vikoja ja puuteita. Komea mies pettää melko varmasti mutta niin myös rumempikin voi tilaisuuden tullen. Jos miehellä on paljon harrastuksia, on pettämisen kynnys matala. Samoin jos on kotihiiri, pettäminen voi tapahtua vaikkapa netissä. Hyvätuloinen mies pettää ja myös voi pettää keskituloinenkin. Ei ole kaukaa haettua etteikö myös alemman tulodesiilin mies petä varsinkin toisen saman tulodesiilin naisen kanssa.
Sellaiset jotka kehuu itseään tyyliin "olen hyvä mies". Ne nimenomaan ei ole, vaan pettäjiä ja valehtelijoita. Oikeasti hyvän miehen mieleen ei edes tule mainita itsestään tuollaista.
Paras keino on olla etenemättä tapailuvaiheeseen. JSS
Ohis, mutta kerran pettäjä ei ole aina pettäjä. Petin nuorena parisuhteissa, koska olin täysi kypsymätön ääliö, joka ei osannut hoitaa ongelmia puhumalla tai eroamalla. Jo alle kolmekymppisenä opin hoitamaan ongelmat paremmin ja olen ollut umpiuskollinen viimeisimmissä parisuhteissa. En pettäisi missään olosuhteissa nykyään. Pettäminen on aina valinta ja tahallinen teko.
Jos hän on varattu, kerran pettäjä aina pettäjä. Liian makea eli kehuu ja imartelee jatkuvalla syötöllä. Nämä minun kokemuksia pettäjistä.