Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Creepya vai romanttista?

Vierailija
23.11.2019 |

Mä tapasin kaupungilla sattumalta miehen, jonka kanssa vaihdettiin muutama sana (ihan arkinen tilanne). Mies siinä sitten ohimennen sanoi olevansa menossa syömään ja kysyi, joko mä olen käynyt lounaalla. Totesin, että olin menossa kirjastoon ja sinne sitten meninkin suunnitellusti.
No jonkin aikaa kerkesin kiertelemään, kun aiemmin tapaamani mies ilmaantui sinne! Sanoi suoraan, että tuli mun takia ja kysyi lähtisinkö kahville tai jotain. Kerroin olevani varattu, tähän tyyppi totesi että niin hänkin on, mutta jostain syystä oli pakko kysyä (?!). Sitten totesi itsekin että taisi olla huono idea ja unohdetaan koko juttu.

Onkohan tuollaiset tyypit niitä kylmäverisiä pettäjiä? Jos molemmat olisivat olleet sinkkuja niin tuohan olisi voinut olla romanttista, mutta nyt jäi vähän outo fiilis tilanteesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepy as fuuuuuck

Muuten propsit että oli palleja lähestyä ja pyytää heti välittömille treffeille, harvat tekee sellaista ja se on oikein romanttista jos niin oikeasti tapahtuu kahden sinkun välillä jotka pitävät toisistaan ensituntumalta.

Jos tuo olisi tosiaan tapahtunut kahden sinkun välillä, olisi se ollut romanttinen alku suhteelle.

Voisihan se siltä kuulostaa mutta todellisuus on toista. Tuntemattomien lähestymisestä on romantiikka kaukana.

Koko evoluution ajan kaikki romanttinen kanssakäyminen on toteutunut tuntemattomien lähestymisestä.

Se että nykyisin on jotain 10v kun homma on toteutettu internetissä on pelkkä silmänräpsäytys koko evoluution ajalta.

Tuntemattoman lähestyminen on edelleen se paras tapa aloittaa romanttinen suhde, ja todellakin ihan vaikka kadulla tai ylipäätänsä livemaailmassa.

Jos vain lähestyjät osaisivat valita paremmin kohteensa eivätkä ottaisi kohteekseen niitä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Täysin satunnaisesti valikoiden.

Vierailija
22/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ymmärrän myös miestä, vaikka olisikin oikeasti ollut varattu. Itsekin varattuna (naisena) tiedän, että joskus vaan "klikkaa" joidenkin tyyppien, niin miesten kuin naistenkin, kanssa niin, että kokee välitöntä halua tutustua lisää.

En oikein tiedä mitä olisin itse tehnyt vastaavassa, jos olisin siis ollut kohde ja kokenut myös hänet kiinnostavaksi, olisinko lähtenyt vai en. Jos olisin päätynyt lähtemään kahville, olisin kyllä myös tiedostanut mihin kahvittelu mielenkiintoisen ihmisen kanssa voi johtaa, sillä lähtökohtaisesti tällaiset tilanteet eivät vielä ole mielestäni kylmäveristä pettämistä. Omaan puolisooni olen siis vielä näiden 9 vuoden jälkeen erittäin tyytyväinen ja eilen viimeksi, oltuani pari päivää reissussa, koin oikein halua päästä juttelemaan hänen kanssaan kunnolla vastaantulleista asioista, mutta toisaalta myös arvostan elämässäni kaikkia mielenkiintoisia huipputyyppejä, jotka tuovat siihen lisää sisältöä omalla olemuksellaan. Vaikea keissi, mutta kuten sanottu, ymmärrän myös tuota miestä ja toimintaansa, vaikka ei olisikaan mainittu "kylmäverinen pettäjä".

Tavallaan on tosiaan sääli, että monessa kohtaa tutustuminen kiinnostavaan ihmiseen jää välistä parisuhteen takia. Siis jos kiinnostava ihminen on vastakkaista sukupuolta.

Saa tutustua. Ei saa hajottaa ihmisiä.

Toisen ihmisen loukkaaminen oman ilakoinnin takia ei ole okei, luottamuksen pettäminen sattuu. Kaikki tietävät sen.

Tutustukaa siis, erotkaa vain ensin.

Älkää loukatko ikävästi ja satuttavasti, erotkaa ensin.

Älä ainakaan pussaile eri ihmisten kanssa peräkkäin mikäli joku ihminen luulee, siitä syystä että niin olet väittänyt, että olet hänen kanssaan rakkaussuhteessa.

Erotkaa ensin.

Jos et halua erota niin kerro, että hengailet muiden kanssa.

Jos parisuhteesi toinen osapuoli ei tykkää, niin sillä on oikeus tietää kenen kanssa on.

Ja vain tietäessä toteutuu oikeus erota jos ei tykkää enää siitä kenen kanssa on kun se käy muiden kanssa kahvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepy as fuuuuuck

Muuten propsit että oli palleja lähestyä ja pyytää heti välittömille treffeille, harvat tekee sellaista ja se on oikein romanttista jos niin oikeasti tapahtuu kahden sinkun välillä jotka pitävät toisistaan ensituntumalta.

Jos tuo olisi tosiaan tapahtunut kahden sinkun välillä, olisi se ollut romanttinen alku suhteelle.

Voisihan se siltä kuulostaa mutta todellisuus on toista. Tuntemattomien lähestymisestä on romantiikka kaukana.

Koko evoluution ajan kaikki romanttinen kanssakäyminen on toteutunut tuntemattomien lähestymisestä.

Se että nykyisin on jotain 10v kun homma on toteutettu internetissä on pelkkä silmänräpsäytys koko evoluution ajalta.

Tuntemattoman lähestyminen on edelleen se paras tapa aloittaa romanttinen suhde, ja todellakin ihan vaikka kadulla tai ylipäätänsä livemaailmassa.

Jos vain lähestyjät osaisivat valita paremmin kohteensa eivätkä ottaisi kohteekseen niitä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Täysin satunnaisesti valikoiden.

Ei tarvitse kuin katsoa First Dates Suomi ohjelmaa ja katsoa kuinka parin välillä ei ole MITÄÄN kemiaa ja mies sanoo treffien lopussa haastattelussa että "kipinää on" ja sitten kun kysytään että näettekö uudestaan niin nainen sanoo että "mitäpä veikkaat? no ei todellakaan nähdä, meidän välillä ei ollut mitään kemiaa".

Miehen mukaan oli kemiaa, mutta hän ei tajunnut sitä. Ja tämä kuvio toistuu lähes 100% tapauksissa.

Siitäpä sen tietää, että ei todellakaan osaa valita kohteitaan oikein.

Vierailija
24/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se jo oli aika ahdistavaa ja kyseenalaista että seuras kirjastoon.

Vierailija
25/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ymmärrän myös miestä, vaikka olisikin oikeasti ollut varattu. Itsekin varattuna (naisena) tiedän, että joskus vaan "klikkaa" joidenkin tyyppien, niin miesten kuin naistenkin, kanssa niin, että kokee välitöntä halua tutustua lisää.

En oikein tiedä mitä olisin itse tehnyt vastaavassa, jos olisin siis ollut kohde ja kokenut myös hänet kiinnostavaksi, olisinko lähtenyt vai en. Jos olisin päätynyt lähtemään kahville, olisin kyllä myös tiedostanut mihin kahvittelu mielenkiintoisen ihmisen kanssa voi johtaa, sillä lähtökohtaisesti tällaiset tilanteet eivät vielä ole mielestäni kylmäveristä pettämistä. Omaan puolisooni olen siis vielä näiden 9 vuoden jälkeen erittäin tyytyväinen ja eilen viimeksi, oltuani pari päivää reissussa, koin oikein halua päästä juttelemaan hänen kanssaan kunnolla vastaantulleista asioista, mutta toisaalta myös arvostan elämässäni kaikkia mielenkiintoisia huipputyyppejä, jotka tuovat siihen lisää sisältöä omalla olemuksellaan. Vaikea keissi, mutta kuten sanottu, ymmärrän myös tuota miestä ja toimintaansa, vaikka ei olisikaan mainittu "kylmäverinen pettäjä".

Tavallaan on tosiaan sääli, että monessa kohtaa tutustuminen kiinnostavaan ihmiseen jää välistä parisuhteen takia. Siis jos kiinnostava ihminen on vastakkaista sukupuolta.

Mulla itsellänikin on kyllä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, jotka olen tuntenut iät ja ajat. Olen siis parisuhteessa. Mutta jos pyydetään kahville, tulee siitä jotenkin fiilis, että toinen on kiinnostunut ei-kaverimielessä.

Eiköhän tällaisessa Ap:n kuvaamassa tilanteessa kiinnostus ole syntynyt ensisijaisesti ulkonäön ja toki myös lyhyen juttutuokion perusteella.

Vierailija
26/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepy as fuuuuuck

Paskapuhetta. Lähestymiset on suunnilleen koko evoluution ajan tapahtuneet niin että tyypin maine yhteisössä on ollut tiedossa ja esittely on tullut yhteisten verkostojen kautta. 

Vierailija
27/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepy as fuuuuuck

Ulkonäön perusteella valikoiden? Tai sitten on nämä epätoivoiset, jotka yrittävät kaikkia ja joita kukaan ei ota vakavasti.

Vierailija
28/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepy as fuuuuuck

Ei tarvitse kuin katsoa First Dates Suomi ohjelmaa ja katsoa kuinka parin välillä ei ole MITÄÄN kemiaa ja mies sanoo treffien lopussa haastattelussa että "kipinää on" ja sitten kun kysytään että näettekö uudestaan niin nainen sanoo että "mitäpä veikkaat? no ei todellakaan nähdä, meidän välillä ei ollut mitään kemiaa".

Miehen mukaan oli kemiaa, mutta hän ei tajunnut sitä. Ja tämä kuvio toistuu lähes 100% tapauksissa.

Joo, ihan omassa elämässäkin tullut todistettua sama homma. Miehet tuntevat aina kemiaa silloin, kun vaikutelma miehestä on itselläni ollut ehdoton EI, oloni on koko tapaamisen ajan ollut epämukava ja olen vain odottanut sen loppuvan.

Vierailija
29/32 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällaistahan tapahtuu aina tilaisuuden tullen paikassa kun paikassa. Tarvii kattoo että irtooko vai ei. Riittää että kotona on muija ja mukula.

Vierailija
30/32 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanaa, jos joku tekisi mulle näin<3 toki siis sinkku eikä varattu.

Vierailija
31/32 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepy as fuuuuuck

Joo, ihan omassa elämässäkin tullut todistettua sama homma. Miehet tuntevat aina kemiaa silloin, kun vaikutelma miehestä on itselläni ollut ehdoton EI, oloni on koko tapaamisen ajan ollut epämukava ja olen vain odottanut sen loppuvan.

Mulla vähän samaa kokemusta. Sitten innoissaan kysellään seuraavaa tapaamista tai jopa jotakin viikonloppureissua, jonka aikana voisi tutustua paremmin, kun kerran "klikkasi niin hyvin"... eikä itse ole todellakaan tuntenut samoja fiiliksiä tapaamisella.

Toki näistäkin vastavuoroisesti kuulee, että naisen mielestä ihana ja kiinnostava mies ghostaa.

Vierailija
32/32 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset henkilöt ovat usein erittäin mukavia ja hurmaavia. Tulee vähän mieleen salkkareiden Aaron touhut alkuaikoina. Psykopaatit ovat tuollaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan