Kauniina naisena minua ärsyttää kun tavallinen mies tulee pokaamaan
Miten saisin ne ymmärtämään että mulle kelpaa vain se kaikein komein koko baarissa ja muitten on ihan turha yrittää?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
No älä! Mua ärsyttää kun tavallinen mies teeskentelee av:lla kaunista naista.
jaa. mua ärsyttää kun tavallinen nainen teeskentelee av:lla kaunista naista
Voiko tinderin saada näyttämään vain ne komeat miehet? Eilenkin multa meni tunti tinderissä kunnes onnistuin löytämään yhden joka oli tykkäyksen arvoinen.
Kyllä se on valitettavaa kun suomen tinderissä on niin surkea miestarjonta.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko tinderin saada näyttämään vain ne komeat miehet? Eilenkin multa meni tunti tinderissä kunnes onnistuin löytämään yhden joka oli tykkäyksen arvoinen.
Kyllä se on valitettavaa kun suomen tinderissä on niin surkea miestarjonta.- Ap
Kreikassa lykästää
Vierailija kirjoitti:
Ghanassa parempi onni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa lykästää
Miehen pitää olla myös varakas. Ei minulle kelpaa mikään köyhä gigolo.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa lykästää
Unohdin lisätä. Löytyy gay menoa ja karvaisia miehiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa lykästää
Miehen pitää olla myös varakas. Ei minulle kelpaa mikään köyhä gigolo.
- Ap
Varakkailla on varaa valita.
Minuakin ärsyttää tuo. Alan aina epäillä olenko sittenkin oikeasti kaunis jos joku vähemmän komea luulee että sillä olisi oikeasti joku mahdollisuus kanssani.
Ap = tasoteoreetikko joka haaveilee jykeväleukalaisesta ja kovat huulet omaavasta karvapakarasta <3
Tavallisena miehenä minua ärsyttää kun kauniit naiset ei tule pokaamaan.
No se tavallinen ei petä sua niin kuin se komein tulee aina tekemään.
Eikö se palstan latinomies ole komea, rikas ja kans älykäs? Ai hitsi, se onkin ma mu. Et muuten kelpasi sille koska käyttäydyt kuin mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisena miehenä minua ärsyttää kun kauniit naiset ei tule pokaamaan.
Tinder matkailua on suotavaa hyödyntää. Pohjoisesta käsin pääsee ”käymään” Venäjällä ja aivan etelässä myös Virossa. Alkulämmittelyt voidaan hoitaa siitä sohvalta käsin ;)
Mä oon taas niin kaunis, että mua ei uskalla lähestyä kuin kriminaalit vahvassa amfetamiinihuurussa, jolloin ego taivaissa.
Kerran lähestyin itse yhtä tavallista miestä ja se ei osannu muuta sanoo ku että saako kuvan, ku haluis muiston tästä kohokohdasta.
Että ap ole onnellinen, että sua tavikset lähestyy.. mun kanssa ne menee ihan sekasin ja ei sitten tuu juttelusta mitään.
Ja kaikki rahaäijät tyrkyttää vaikka mitä. Rahaa kyl on tarpeeks iskältäkin.
Eti täs ny sitten rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan, kun ulkomaalaiset tulevat pokaamaan. Inhoan pelkästään jo heidän katseitaan.
Rasisti!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se palstan latinomies ole komea, rikas ja kans älykäs? Ai hitsi, se onkin ma mu. Et muuten kelpasi sille koska käyttäydyt kuin mäntti.
Voi kuule, kuusi komeaa meksikolaista miljonääriä kosi minua viimeksi kun olin cancunissa lomalla. Yksi culiacanissa asuva liikemies jopa lupasi minulle oman talon palvelijoineen jos suostuisin muuttamaan sinne hänen rakastajattareksi. Kuulemma oli el chapon pojasta seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kuusi komeaa meksikolaista miljonääriä kosi minua viimeksi kun olin cancunissa lomalla. Yksi culiacanissa asuva liikemies jopa lupasi minulle oman talon palvelijoineen jos suostuisin muuttamaan sinne hänen rakastajattareksi. Kuulemma oli el chapon pojasta seuraava.
Hahahaha! Kiva et kelpaat idari-narcoille 😅
Vierailija kirjoitti:
No se tavallinen ei petä sua niin kuin se komein tulee aina tekemään.
tavallinen mies pettää siinä kuin komeakin, jos vain tilaisuus tulee. Ihan turha kuvitella muuta.
HAH, joku franskalainen Lucas-Pierre veis sulta jalat alta, rasisti.