Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Peteliuksen anteeksipyyntö ärsyttää monia?

Vierailija
23.11.2019 |

Hän pyysi anteeksi vain omasta puolestaan. Ei ole vaatinut ketään muita pyytelemään anteeksi. Kai ihmisellä on vapaus pyytää anteeksi jos haluaa? Itse en todennäköisesti olisi pyydellyt anteeksi mutta sehän on sitten eri asia.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti anteeksipyynnön epäjohdonmukaisuus. Pyytämällä anteeksi yhdeltä pilanteon kohteeksi joutuneelta ihmisryhmältä anteeksipyyntö on silkkaa veetuilua muille pilanteon kohteille, kuten romaneille.

Vierailija
22/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden kipeyttä tuo anteeksipyyntö. Moni (vihreä) taho hyötyy siitä.

Minä pyysin anteeksi muurahaisilta, joita olen tallonut kuoliaaksi vuosikymmenien aikana, mutta ensaanut tarpeeksi näkyvyyttä . Harmittaa.

Ollapa kansanedustaja paremmintietävien puolueessa!

Ps. Milloin kokkareet ja heidän vihreä osasto (VIhreät) pyytää anteeksi julmuuksiaan punaisia kohtaan v. 1918-1919? Se oli kansanmurha, jollaista ei saamelaisia ole kohdannut, eikä kohtaa.

Orpo ja Ohisalo?

Vaikka symppaan vihreitä niin tämä kohu ei nosta niiden kannatusta. Tarkennan että en ole koskaan äänestänyt vihreitä ja niitä vaivaa muutenkin ns. cityvihreys ideologia. Luonto on kuitenkin asia jota ylivaltaisen lajin, ihmisten kuuluisi suojella. Oikeasti ihan samalla tavalla kuin vanhemmat huolehtivat lapsistaan. Ihminen kun ei elä jos luonto tuhotaan.

Petelius luoto ohjelman tekijänä on tosi symppis ja joku huumorin vaikka jonkun mielestä huumorin tehneenä teki nyt anteeksi pyytämällä ison virheen. Mä loukkaannut nyt jopa säästä jos ennustetaan sellaista mistä en tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan hyvin miten tietyt piirit pahoittivat mielensä Ylen tehtyä oman versionsa Mannerheimista.

Pyysikö YLE heiltä anteeksi?

Vierailija
24/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden kipeyttä tuo anteeksipyyntö. Moni (vihreä) taho hyötyy siitä.

Minä pyysin anteeksi muurahaisilta, joita olen tallonut kuoliaaksi vuosikymmenien aikana, mutta ensaanut tarpeeksi näkyvyyttä . Harmittaa.

Ollapa kansanedustaja paremmintietävien puolueessa!

Ps. Milloin kokkareet ja heidän vihreä osasto (VIhreät) pyytää anteeksi julmuuksiaan punaisia kohtaan v. 1918-1919? Se oli kansanmurha, jollaista ei saamelaisia ole kohdannut, eikä kohtaa.

Orpo ja Ohisalo?

Vaikka symppaan vihreitä niin tämä kohu ei nosta niiden kannatusta. Tarkennan että en ole koskaan äänestänyt vihreitä ja niitä vaivaa muutenkin ns. cityvihreys ideologia. Luonto on kuitenkin asia jota ylivaltaisen lajin, ihmisten kuuluisi suojella. Oikeasti ihan samalla tavalla kuin vanhemmat huolehtivat lapsistaan. Ihminen kun ei elä jos luonto tuhotaan.

Petelius luoto ohjelman tekijänä on tosi symppis ja joku huumorin vaikka jonkun mielestä huumorin tehneenä teki nyt anteeksi pyytämällä ison virheen. Mä loukkaannut nyt jopa säästä jos ennustetaan sellaista mistä en tykkää.

Piti olla huonon huumorin tehneenä. Sori jäi sana välistä.

Vierailija
25/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua ärsyttäisi, jos pitäisit jostain tv-ohjelmasta ja sitten ohjelman tekijät ilmoittaisivat, että he katuvat sen tekemistä? Kyllä sellainenkin voi loukata.

Vierailija
26/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän teki sen vain siitä syystä, että nämä sketsit kummittelisi ja sotkisi hänen alkavaa poliittista uraansa.

Vierailija
27/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pyytänyt anteeksi jo ajat sitten? Sokeakin näkee että hän pyytelee nyt anteeksi koska on aloitteleva poliitikko ja tällaiset haamut olisi kiusallisia juurikin Vihreissä.

Vierailija
28/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän teki sen vain siitä syystä, että nämä sketsit kummittelisi ja sotkisi hänen alkavaa poliittista uraansa.

kumpikohan sotki enemmän, anteeksi pyyntö vai ohjelmat joita teki?

Vierailija
29/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katosi aziz-sketsitkin Kummeleista aikoinaan, koska niissä rassisstisesti loukattiin terro ristien tunteita.

Tais olla pikemmin hienotunteisuutta uhreja kohtaan. Aziz oli ajalta ennen kaksoistorneja.

Muistaakseni ne poistettiin juuri samaan saumaan muutama vuosi sitten, kun tuli se ensimmäinen pakoooolaisvyöry

Näinhän se oli. Ettei loukattaisi tulijoiden tunteita. Kummelin tekijät itse halusivat poistaa ne jaksoista.

Itse pidän sketsiä hauskana.

Pidän kyllä pikku-Henri sketseistäkin. Kukaan ei tosin ole vaatimassa anteeksipyyntöä pieniltä miehiltä ja selittämässä etteivät kaikki ole tuollaisia.

Vierailija
30/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsytti anteeksipyynnön epäjohdonmukaisuus. Pyytämällä anteeksi yhdeltä pilanteon kohteeksi joutuneelta ihmisryhmältä anteeksipyyntö on silkkaa veetuilua muille pilanteon kohteille, kuten romaneille.

Kun kumartaa yhdelle, pyllistää toiseen suuntaan.

Vierailija
31/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kumpikohan sotki enemmän, anteeksi pyyntö vai ohjelmat joita teki?

Anteeksipyyntö. Nyt lähti ääni ja arvostus pois ainakin meikältä.

Vierailija
32/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä niinkään ärsytä, vaan kummastuttaa. Tuntuu, että suhteellisuudentaju on kadonnut ihmisiltä.

Vierailija
33/85 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.

Vierailija
34/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet joutuvat kohta syytetyn penkille, kun aletaan tutkia sitä, miten ruotsalaisvitsit oukkaavat ruotsalaisia.

Tamperelaiset herjaavat turkulaisia ja päinvastoin. Tarvitaan siis lisää poliiseja analysoimaan näitä vitsejä.

Minua alkaa ärsyttää kohta tämä aika, jota nyt elämme. On se nyt prkl, kun loukkaannutaan, puolestaloukkaannutaan, kauhistutaan ja pöyristytään ja kiihotutaan kansanryhmän vastaisesti aivan tavallisesta huulenheitosta. Ihmisiä aliarvioidaan kun ajatellaan, etteivät he osaa erottaa tosiasioita ja viihdettä toisistaan. Toisaalta tällä menolla eivät kohta enää osaakaan.

Vierailija
35/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyyntö perustuu puoluen paineeseen ja naamanpesuun politiikkaa varten.

Vierailija
36/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelta poliittiseltakin taholta jo kummastellaan vimmaa tutkia vanhoja viihdeohjelmia.

Peteliuksen reaktio oli epäonnistunut.

Oli saanut kirjoitusapua puolueeltaan jotka unohtivat että on muitakin vähemmistöjä kuin saamelaiset.

Tosi noloa. Kertoo lähinnä vihreiden kapeakatseisuudesta.

Vierailija
37/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oli erilainen silloin 90-luvulla eikä kukaan nähnyt mitään ihmeellistä noissa sketseissä eikä myöskään paheksunut niitä.

Nyt kaivellaan kaikki vanhatkin jutut esiin, että saadaan olla tuohtuneita.

Vierailija
38/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

30 vuotta vanhaa anteeksipyyntöä, ja sekin käskettynä, on vähän vaikea laskea.

Mutta ihan sama.

Vierailija
39/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on tehnyt ison omaisuuden näillä sketseillä ja kuittaa asian anteeksipyynnöllä, joka ei maksa hänelle mitään

Vierailija
40/85 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuleita ahdistaa, tuskin meitä terveitä. Yleensäkin henkisesti terve kykenee arvioimaan tekojaan, katumaan aidosti ja pyytämään anteeksi, mutta sosiopaatti ei koskaan. Ja juuri siinä on suurin ero ps:n ja kaikkien muiden puolueiden välillä.

Aika on muuttunut. Sen myötä myös vanha tunkka pitää tuulettaa. Esim. Speden "huumori" oli silkkaa naisvihaa ja alkoi tympiä katsojia jo omana aikanaan. Siksihän eräs Speden leffa esitettiin teatterissa yhden ainoan kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi