Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin ettei mikään muu kuin kotityöt kiinnosta minua enää

Vierailija
23.11.2019 |

Mies on melkein 10 vuotta valittanut siitä miten surkea olen lähes kaikissa kotitöissä ja ainakin osittain ihan aiheesta, koska fakta on se etten ole koskaan ollut kiinnostunut niistä.

Nyt päätin olla kiinnostunut pelkästään kotitöistä niin katsotaanpa mitä valitusta siitä sitten seuraa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no ei ihan pelkästään, oma ulkonäkö ja painonhallinta kiinnostavat myös. Ap

Vierailija
2/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena neuvoisin että tee vain kotityöt jotka eivät voi epäonnistua (imurointi, tiskit, pyykit oikein ripustettuna, roskat ulos). Esim meillä minä pyyhin pinnat koska mies ei huomioi ovenkahvoja, tahroja jne. Mutta pelkästään siitä ei ole kyse vaan tykkään siivota. Itsekin teen huonosti asiat jotka eivät kiinnosta yhtään.

Vierailija
4/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena neuvoisin että tee vain kotityöt jotka eivät voi epäonnistua (imurointi, tiskit, pyykit oikein ripustettuna, roskat ulos). Esim meillä minä pyyhin pinnat koska mies ei huomioi ovenkahvoja, tahroja jne. Mutta pelkästään siitä ei ole kyse vaan tykkään siivota. Itsekin teen huonosti asiat jotka eivät kiinnosta yhtään.

Miksi noin? Tarkoitukseni on osoittaa miehelle, että viimein saa mitä on tilannut. Oikeasti tietenin vihaan edelleen kaikkia kotitöitä mutta pakko niitä on tehdä kun kerran olen vaimoksi ja äidiksi suostunut. Ap

Vierailija
5/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin? Tarkoitukseni on osoittaa miehelle, että viimein saa mitä on tilannut. Oikeasti tietenin vihaan edelleen kaikkia kotitöitä mutta pakko niitä on tehdä kun kerran olen vaimoksi ja äidiksi suostunut. Ap

Miten ajattelet miehen asiaan suhtautuvan?

Kun sanot, että "viimein saa mitä on tilannut", saat päätöksesi kuulostamaan oudolta mielenosoitukselta.

Vierailija
6/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tämä käytänössä ilmenee niin ainakin siten, että käytän kaiken mahdollisen aikani kotitöihin, en halua mennä minnekään ellei pakko jne. enkä aloita keskustelua mistään muusta kuin kotitöihin liittyvistä aiheista. Ap

Vierailija
7/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelet miehen asiaan suhtautuvan?

Kun sanot, että "viimein saa mitä on tilannut", saat päätöksesi kuulostamaan oudolta mielenosoitukselta.

No enpä tiedä, nähtäväksi jää. Ap

Vierailija
8/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa lapsellinen. Aikuisuuteen kuuluu kotityöt, jos ei halua asua kuin tunkiolla.

Vierailija
9/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsellinen. Aikuisuuteen kuuluu kotityöt, jos ei halua asua kuin tunkiolla.

Niin olenkin lapsellinen, ehkä joku järkevä tasapaino tässä asiassa löytyy kun vakuutun siitä että se miehen valitus aiheesta lopullisesti loppuu. Ap

Vierailija
10/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että muutama komppaajakin löytyy. Ap

Vierailija