Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö lääkärissä jos tarvitsette jotain reseptilääkettä?

Vierailija
23.11.2019 |

Itse en ole käynyt koskaan, vaan tilannut lääkkeet.
Lääkäriin menen jos olen sairas ja tarvitsen neuvoja, apua tai hoitoa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä tässä ketjussa puhutaan. Lääkärillä on täysi vastuu määräämistään ja tarvittaessa potilas on tutkittava ja mietittävä mitä lääkettä tarvitsee tai tarvitseeko ylipäätään. Toinen juttu on, että Kela ei kenenkään lääkkeiden ostoa rajoita, ainoastaan sitä, saako niistä korvauksen suoraan apteekista. Ja kolmas se, että lääkeväärennökset on yksi suurimmista bisneksistä tällä hetkellä ja netistä lääkkeitä tilaavat ottaa ihan älyttömän riskin terveydelleen. Näköjään siihen ln hyvöt petusteet, että Suomessa lääkkeet on apteekissa ja itsehoitovalikoima rajallinen, jos käyttäjät on noin tolloja kun tässä ketjussa.

Peukku ja sata symppausta!

Vierailija
42/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ostelijat on niitä, jotka joka ikiseen virusflunssaankin tilaa antibioottia, vaikka se ei auta mitään. Seurauksena kehittyy antibiooteille vastustuskykyisiä bakteerikantoja, mistä kärsimme sitten kaikki.

Aivan, ja vetelevät pameja surutta. Nää sekakäyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tietenkään reseptin takia lääkäriin mene.

Musta on paljon siistimpää ryöstää apteekki aina kun tarvitsen reseptilääkkeitä.

Joskus käy tuuri ja mukaan saa yhdellä kertaa kaikki tarpeelliset lääkkeet moneksi vuodeksi + muutamat ylimääräiset antibiootit ja piristeet.

Vierailija
44/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiantuntemus ei kyllä riittäisi oikean lääkkeen ja oikean annoksen valitsemiseen itsenäisesti esim. sydänoireisiin. Mutta ehkä olenkin jotenkin yksinkertaisempi kuin muut. Oman ammatin puolesta tunnen satoja lääkäreitä enkä kyllä ikinä lähestyisi heitä tällaisissa asioissa vaan omaa tk-lääkäriäni (kuka se silloinkin on). 

Vierailija
45/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi.tilata reseptilääkkeen? Kuka sen määrää? Kyllähän lääkärin pitää tavata asiakas.

Vierailija
46/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Aasiassa 14 vuotta eikä minulla tulisi mieleenkään mennä lääkäriin pelkkien lääkkeiden takia.

En käsitä miksi aikuiset suomalaiset ovat niin holhottavia, etteivät saa ostaa edes lääkkeitä itse.

N. 54

Phnom Penh

Kyllä sitten tulee holhousta ikävä, kun ostamasi mustan pörssin antibiootti sisältääkin syanidia.

Ostan lääkkeet apteekeista.

Mitä puhut mustasta pörssistä sellainen toimii ehkä suomessa jossa jossa kansalaisten täytyy kulkea kiltisti talutusnuorassa, että saavat edes lääkkeet.

Muualla maailmassa lääkkeet vapaita.

Vapaudessa ihmisillä on vastuu itsestään!, eikä tarvitse kysyä lupaa kela:n tädiltä.

Cool story bro. Rajoitukset ovat turvaverkkojen kääntöpuoli. Jos vapautta kaipaat, muuta irakiin tai afganistaniin, saat olla vastuussa itsestäsi ilman holhousta.

Vierailija
47/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvii pameja , pitää käydä ainakin kerran vuodessa anelemassa lääkäriltä naamatusten ja sitten saa 30 kpl vain .

Onko kokemuksia?

? Minulla on pamit pysyväislääkitys. Ja päihdetaustaa on valitettavasti. Kunnallinen lääkäri uusii aina sen 100kpl pakkauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä