Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö lääkärissä jos tarvitsette jotain reseptilääkettä?

Vierailija
23.11.2019 |

Itse en ole käynyt koskaan, vaan tilannut lääkkeet.
Lääkäriin menen jos olen sairas ja tarvitsen neuvoja, apua tai hoitoa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen reseptin kirjoittaa?

Vierailija
2/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut? Ei kai niitä voi tilata ilman reseptiä!!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en tilaa netistä ja tarvitsen vaikka heti, niin soitan lääkärille ja kerron mitä tarvitsen.

Vierailija
4/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Aasiassa 14 vuotta eikä minulla tulisi mieleenkään mennä lääkäriin pelkkien lääkkeiden takia.

En käsitä miksi aikuiset suomalaiset ovat niin holhottavia, etteivät saa ostaa edes lääkkeitä itse.

N. 54

Phnom Penh

Vierailija
5/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi lukuisista syistä miksi lähdin suomesta.

Sellainen kansa joka tarvitsee lääkkeiden ostoon lääkärisetää ja kelan tätiä.

Uskoo mitä kuulee televisiosta ja hoitaa kiltisti peräpukamat vaikka teräsharjalla jos käsketään.

Vierailija
6/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Aasiassa 14 vuotta eikä minulla tulisi mieleenkään mennä lääkäriin pelkkien lääkkeiden takia.

En käsitä miksi aikuiset suomalaiset ovat niin holhottavia, etteivät saa ostaa edes lääkkeitä itse.

N. 54

Phnom Penh

Kaikkia lääkkeitä ei saa ilman reseptiä, eikä reseptiä saa ilman lääkäriä. Netistä ei myöskään saa kaikkia lääkkeitä, eikä sieltä reseptilääkkeiden tilaaminen taida olla laillistakaan.

Vierailija
7/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, kun en tarvitse.

Vierailija
8/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tilaan netistä lääkkeet kiinankopioina heti, kun alan tuntea tarvetta tuhota maksani. Tai sitten en.

Vierailija
9/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 54

Phnom Penh

Kaikkia lääkkeitä ei saa ilman reseptiä, eikä reseptiä saa ilman lääkäriä. Netistä ei myöskään saa kaikkia lääkkeitä, eikä sieltä reseptilääkkeiden tilaaminen taida olla laillistakaan.

Katso missä tuo nainen asuu.

Kambodza:ssa saa kaikki maailman lääkkeet todella halvalla, useimmat murto-osalla suomen hinnoista.

Ei siellä todellakaan tunneta mitään reseptejä, saati kela:a

Vierailija
10/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, Suomi on ihan anaalista kun lääkkeistäkään ei tartte maksaa niin kamalasti! Eikä esimerkiksi antibioottejakaan saa hakea ihan miten sattuu, aivan kammottavaa.

Vierailija
11/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa myytävien lääkkeiden raaka-aineet ovat useimmiten Intiasta ja Kiinasta.

Vierailija
12/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, Suomi on ihan anaalista kun lääkkeistäkään ei tartte maksaa niin kamalasti! Eikä esimerkiksi antibioottejakaan saa hakea ihan miten sattuu, aivan kammottavaa.

Jokainen lääke on halvempi kambodza kuin suomessa.

Lääkkeet luonnollisesti samoista raaka-aineista kuin suomessa.

Vierailija
13/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan tai lähetän meilin tutulle lääkärille jos tarvitsen reseptin.

Vierailija
14/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terve niin mihin niitä lääkkeitä sitten tarvitsee?

15/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 54

Phnom Penh

Juu, sieltä Aasian kehitysmaista voisi ottaa joka asiaan neuvoja tänne Suomeen. Sieltä voisi vaikka ostaa kehitysapupalveluita Suomelle. 

Vierailija
16/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilannut lääkkeet"? Mistä tilannut? Itse jos olen tarvinnut vaikka pensilliinikuuria, kyllä se meillä päin edellyttää lääkärissä tai ainakin sairaanhoitajan luona käyntiä. 

Jos soittaisin TK:seen ja sanoisin että pankaas kirjoittaen sellainen resepti, että saisin tuon sitkeän kuumeen ja kurkkukivun  pois, he nauraisivat varmasti makeasti JA käskisivät otille vaikka päivystykseen.

Vierailija
17/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 54

Phnom Penh

Kyllä sitten tulee holhousta ikävä, kun ostamasi mustan pörssin antibiootti sisältääkin syanidia.

Vierailija
18/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen lääke on halvempi kambodza kuin suomessa.

Lääkkeet luonnollisesti samoista raaka-aineista kuin suomessa.

Varmasti. Lääkkeiden väärennöksetkin on suuri bisnes. Kuitenkin eniten mietityttää kun ihmisillä ei ole mitään tolkkua lääkkeiden kanssa. Kelläpä ei olisi tuttavaa jonka jokainen vaiva pitää hoitaa lääkkeillä ja mieluummin varulta antibioottikuuri vielä.

Vierailija
19/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tilannut lääkkeet"? Mistä tilannut? Itse jos olen tarvinnut vaikka pensilliinikuuria, kyllä se meillä päin edellyttää lääkärissä tai ainakin sairaanhoitajan luona käyntiä. 

Jos soittaisin TK:seen ja sanoisin että pankaas kirjoittaen sellainen resepti, että saisin tuon sitkeän kuumeen ja kurkkukivun  pois, he nauraisivat varmasti makeasti JA käskisivät otille vaikka päivystykseen.

Se on sinulle ihan hyvä tehdä niinkuin käsketään. Ei täti naura toverille vai oletko vielä pioneereissa.

Kävin suomessa vuonna 2011 ja tarvitsin unilääkettä. Eihän niitä ollut apteekissa.

Soitto tutulle lääkärille Singapore:een ja sitten oli.

Sikahintaista sama lääke kahdeksan kertaa halvempaa Hanoissa.

Joku tietokone resepti kertoivat.

Hullua hommaa.

Vierailija
20/47 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan apteekista anneta reseptilääkkeitä ilman reseptiä. Eikä kukaan muu voi reseptiä kirjoittaa kuin lääkäri. Reseptin uusiminen onnistuu monissa tapauksissa onneksi ilman lääkärikäyntiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan