Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat lähteneet mukaan amerikkalaiseen seksikkyys-soopaan, kaikkien pitäisi mukamas olla kokoajan niin seksikkäitä

Vierailija
23.11.2019 |

seksisekseseksi ja seksikkyys, mitään muuta arvoa ei naisella ole.
Itseäni ei kiinnosta paskan vertaa, päinvastoin, haluan olla mahdollisimman epäseksikäs. Jo nuorena yritin pukeutua säkkeihin ja mahdollisimman rähjäisiin rytkyihin, ettei tarttis setien vislaisluja ja lääppimisiä kokea. Edes se ei auttanut.
Nyt kun ikä on parantanut siitä ongelmasta, eikö jum#lauta joka tuutista toitoteta seksikkyyttä, jopa tällä palstalla. Mikä ihmisiä vaivaa. Vanhojenkin naisten pitäisi näyttää nuorekkailta ja SEKSIKKÄILTÄ, vaikkeivat etsi hedelmöittäjää tai edes panoseuraa. Hohhoijaa.
Kun minä menen kauppaan tai muille asioille, en todellakaan mene sinne sillä mielellä, että joku mies mielikuvittelisi kuolaten mitä minulla on jalkojen välissä, menen sinne hoitamaan asioitani. PISTE.

Kaikki seksikkyydestä jankuttajat voi minun puolesta vetää alahuulet päähänsä. Olisi muuten superdoublemegasexyyyyy hei.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Ihmeen vähän tulee vastauksia.

Vierailija
22/25 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalismi tuo kaikkea kivaa Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hallitsevat mediaa ja miehet unelmoivat seksistä nuorten naisten kanssa elämänsä loppuun asti. Naiset taas menettävät suurimman mielenkiinnon seksiin, kun lapset on tehty.

No eipä näytä naiset menettävän kiinnostustaan. Itse tiedän monia naisia, joilla seksihalut ovat vähintään yhtä kovat muutama vuosi lasten syntymien jälkeen kuin ennen niitä.

Vierailija
24/25 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi seksikkyyssoopa ole ainoa asia, joissa mennään aina pidemmälle. Ylipäätään ulkonäköön panostetaan aina vaan enemmän kuin aiemmin. Vaikka jo 20 vuotta sitten puhuttiin, että sisäinen kauneus on tärkeintä, ja niin väitetään edelleen, niin kaikki kuitenkin panostavat kiihtyvässä määrin ulkonäköönsä.

Vierailija
25/25 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina huvittaa katsoa esim. Ebayn vaate tarjontaa, kaikissa, vaikka olisi mikä rytky kyseessä on maininta ”sexy.”

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi