Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Handjob vai suihinotto

Milf -77
23.11.2019 |

Perustele.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suohin otto ja ennen laukeamista käsin loppuun asti kovaapuristaen ja vauhtia lisäten.

Eli molemmat kiitos.

Vierailija
2/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari. Handjob yleensä on liian kuiva ja kovaotteinen -menee halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten Hommaforum. Ei tarrvinne perustella?

Vierailija
4/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto, se kertoo enemmän siitä miten miestään rakastaa. Myös se että on kosteutta samalla, kun tekee myös samalla handjobia, tuntuu kokonaisuus paremmalta. Kun kuitenkaan ei suuhun, nieluun mahdu kuin terska ja puolet kalun varresta, miehen lautessa voi samaan aikaan imutuksen aikana kädellä kalun varresta lypsää spermaa lisää ja lisätä ruiskahduksia suuhun, nieluun. Tuntuu parhaalta tuo handjobin ja imutuksen yhteispeli.

Vierailija
5/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihoito, koska sen saan. Jos valitsen suikkarin, sitä ei tule.

Vierailija
6/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan ehdottomasti suihin. Vielä mielellään niin että ei vedä käteen samalla kun imee sitä, vaan hyväilee pelkällä kielellä ja huulilla. Aivan parasta. Suihin saaminen on intiimeintä mitä tiedän ja tolleen kevyesti hyväillen paine kasvaa hitaasti sietämättömäksi kunnes lopulta purkautuu ihanaan lämpimään suuhun. Ja parasta tietysti jos toinen vielä nielee lastin.

Vierailija
7/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto, koska se tuntuu sata kertaa paremmalle. 

Vierailija
8/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto olis kyllä kiva, ei oo yhdeksään vuoteen sitä saanutkaan.

Vierailija
9/19 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto tietty ja se olis ihanaa loppuun saakka, myös syväkurkku ois ihanaa kokea. Mutta tällä hetkellä jos sais edes handjobin puolisolta eikä aina itseltä niin oispa se mukavaa. Mut puoliso mahtaa jo nukkua...

Vierailija
10/19 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tavannut vielä yhtään naista joka osais tehdä tajunnanräjäyttävän suikkarin. Toki lauennut olen. Ja käsin voin hoitaa itsekin, paremmin kuin naiset.

Vierailija
11/19 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tavannut vielä yhtään naista joka osais tehdä tajunnanräjäyttävän suikkarin. Toki lauennut olen. Ja käsin voin hoitaa itsekin, paremmin kuin naiset.

onneksi et ole pikkulapsiperheen äidin jans naimisissa kuten minä. kerran 2 viikosss tulee juuri tuoll. taj. räjäyttävä hoito

Vierailija
12/19 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä millainen olisi tajunnanräjäyttävä suikkari?

T.tyydyttämishaluinen nainen

Vierailija
13/19 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä millainen olisi tajunnanräjäyttävä suikkari?

T.tyydyttämishaluinen nainen

Mies saa makailla selällään ja sinä työstät hänen vehjettään suullasi. Imet loppuun asti ja mies saa tarttua päähäsi laueten suuhusi. Lopuksi nielet ja hymyilet. Mies taas nukahtaa rentoutuneena.

Vierailija
14/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aivan selvä, että mieluummin suikkari kuin käsihoito. Tarvittaessa suikkaria voi tehostaa käsihoidolla, mutta mieluummin niin, että vähintään nuppi pysyy koko ajan huulien välissä. Parhaassa suikkarissa otetaan nieluun asti ja annetaan räjähtää sinne. Ja se muuten on yleensä sellainen tajunnanräjäyttävä suikkari, ihan tyydyttämishaluiselle naiselle vinkiksi

Vierailija
15/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain suihinotto on sitä parasta mitä nainen voi tarjota miehelleen. Imu yhdistettynä suun sisällä terskalle kohdistuviin kielen muljautuksiin, aijaijai että tekee nannaa. Loppuun asti on ehdoton edellytys, koska juuri se tekee suikkarista niin nautinnollisen, imu samaan aikaan kun spermaa tulee, huhhuh!!! Parhaat kokemukset on naisesta, joka osasi heti lauettuani imettynä, pitää kaikesta liikkeestä ja imusta pienen tauon (10-20s), imaisi ja muljautti kieltä terskan ja esinahan välisessä urassa, käsi samalla pusseja hivellen, meinasi pää räjähtää kun orkku palasi takaisin, huomasi missä mennään ja herkutteli monta kertaa samaan tyyliin, spermaa tuli aina vaan lisää, tunne oli kuin olisi hanan avannut ja imenyt sitä syvältä lantiostani pillillä. Olin aivan poikki muutaman minuutin herkuttelun jälkeen ja tarvitsin vartin palautumisaikaa ennen kuin kykenin jatkamaan seksisessiotamme. Olihan taitava nainen lukemaan reaktioitani ja keikuttamaan jyrkänteen reunalla, ai kun vielä hänen kanssaan pääsisi peuhaamaan... Tuollaisella käsittelyllä nainen voi saada miehen vaikka rakastumaan itseensä, siinäpä pikkujouluvinkkiä naisille!

Vierailija
16/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari. Naisten käsihoidot ovat useimmiten kömpelöitä ja huonoja.

Vierailija
17/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkaria parempaa ei olekaan. Lämmin, kostea suu, kieli pyörii jokapuolella kalua. Rauhallinen sessio ilman käsiavustusta. Ja tietysti loppuun saakka, jälki-imuineen. Pieni lepohetki ja naiselle sama hoito. Se kruunaa kaiken!

Vierailija
18/19 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat toki hyviä nainen hallitsee tekniikan.

Olen aina tykännyt naisista, joilla on pitkät ja mielellään luonnolliset kynnet. Joten itse kyllä valitsisin handjobin, jos ajatellaan että löytyisi nainen, jolla olisi sekä tekniikka hallussa että kauniit kädet ja siistit, pitkät kynnet. Muussa tapauksessa kyllä kallistuisin enemmän suihinottoon.

Vierailija
19/19 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kättähän saa aina kun käy vessassa joten ääni imutukselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme