Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa flirttailla ja jutella miesten kanssa.

Vierailija
23.11.2019 |

Ja jotenkin turhaltakun tuntuu jutella jotain scheissea jonkun randomin kanssa esim baarissa. Tuntuu oudolta kun kaverit oikeesti tykkää tavata uusia ihmisiä. Itse mielummin vietän aikaa tutussa seurassa. Tosin vaikea löytää kumppania kun en tapaa ketään uusia ihmisiä. Hankala yhtälö.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon, ja se minua niin ravistaa..

Vierailija
22/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulet hiukan törröllen ja katsot silmiin ja ryhtiä hiukan taaksepäin ja rintamusta ylös.

Pitäisi tehota.

Korsetti + laihdutus + push up:it + pysrtöä pystyyn + turpa tötterölle = dikin saanti 100% success!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Otetaanko huonon flirttailun ja vaivaannuttavan keskustelun kisat?

t. mies

Noloa. Luulitko saavasi tältä palstalta?

Vierailija
24/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulet hiukan törröllen ja katsot silmiin ja ryhtiä hiukan taaksepäin ja rintamusta ylös.

Pitäisi tehota.

Korsetti + laihdutus + push up:it + pysrtöä pystyyn + turpa tötterölle = dikin saanti 100% success!

Kuka jaksaa nähdä moisen vaivan jonkun munan takia? Ja miksi? Sitähän on tarjolla enempi kuin tarpeeksi muutenkin.

Ap:kin kaipasi miestä eikä pelkkää panoa.

Vierailija
25/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Otetaanko huonon flirttailun ja vaivaannuttavan keskustelun kisat?

t. mies

Noloa. Luulitko saavasi tältä palstalta?

En kuvitellut.

t. mies

Vierailija
26/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla, flirttailu tuntuu jotenkin teennäiseltä, sosiaaliselta peliltä ja minulle on tärkeintä aito yhteys.

Vierailija
27/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä saa jo pelkästään tämän ketjun perusteella sellaisen kuvan että olen ennemmin yksin.

Vierailija
28/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mietittekö aina ennen keskusteluun ryhtymistä onko puhekumppaninne samaa sukupuola kuin te itse olette vai vastakkaista sukupuolta; jos ny näin vanhanaikaisesti saa jaotella

Itse näet en osaa tehdä isoa eroa sen suhteen onko puhekumppanini nainen vai mies (tai mahd. jotain muuta) Kuvittelen ja uskottelen puhuvani ihminen ihmiselle. 

Teenkö näin jotain väärin?    

Vierailija
29/31 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama...nyt yhtäkkiä puskista yksi mies soitti mulle eile, mutta lopetti lyhyeen kun en osannut puhua mitään :O

Olen ikuisesti yksin

Soittaminen on mun mielestä mennyttä aikaa. Siinä tavallaan vaaditaan ajasta ja paikasta riippumatta, että nyt sinä puhut kanssani välittömästi., vaikkei ole edes sovittu asiasta.

Kai nyt saa soittaa. Ei siihen ole pakko vastata just silloin jos ei sovi vaan soittaa takas/viestittää kun on parempi hetki. Ihan älytöntä että soittamiset pitäisi sopia etukäteen?!

Vierailija
30/31 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa flirttailla. Puhua miesten kanssa? Ihan samoinhan miesten kanssa puhutaan kuin naistenkin kanssa. Ei eroa.

Vierailija
31/31 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo flirttailu ja ryhdy vain puhumaan ihmisten kanssa. Kun teet tätä muutaman vuoden, alat oppia lukemaan jo kehonkielestä, onko toinen kiinnostunut sinusta vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi