Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet löytää heti eron jälkeen uuden tai jo ennenkin, olitko sinä se uusi?

Vierailija
22.02.2023 |

Facen eroryhmissä lähes kaikilla sama tarina, että miehillä heti uusi ja jopa niin, että uusi nainen muuttaa hetimiten perheen kotiin.
Keitä nämä uudet naiset on? Kerro mikä sai sinut lähtemään tällaisen miehen kelkkaan.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esitteli lapsille uutta äitiään ylpeänä ja olin vain että minkäs teet

Vierailija
2/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no on niillä naisillakin kyllä aika pian uusi ollut.

Moni nainen jää pienten lasten kanssa keskenään, ei siinä arjen pyörityksessä ehdi mitään miehiä tapaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden exien mielestä on sopiva suruaika? Vuosi? 10 vuotta?

Jos on eronnut, on eronnut.

Vierailija
4/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Itse olen mies ja erosin vasta vuonna 2017. Yhtään naista ei sen jälkeen ole ollut missään muodossa, paitsi työkavereina.

Vierailija
5/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies esitteli lapsille uutta äitiään ylpeänä ja olin vain että minkäs teet

Eipä tuo varmaan lapsia kovin häiritse jos vaari on löytänyt uuden. Jollei tämä uusi mummi sitten asu lasten kanssa samassa taloudessa.

Vierailija
6/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tässä ei kysytty

Vierailija
7/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No , se vaan kertoo ihmisestä pari faktaa: 1) ei osaa olla yksin 2) rakastaa luultavasti rakastumista

3 ) näin tulee käymään sille uudelle hyvin todennäköisesti jossain kohtaa.

Jo se, että ihminen ei osaa yhtään olla yksin, on vastenmielistä. 

Vierailija
8/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille jää tosiaan lapset eikä ole voimia ottaa taloon lisää passattavia. Miehet etsii jonkun toiveikkaan passaajan ja sellaisia monet naiset on ihastuessaan, kunnes arki astuu kuvioihin.

Vierailija
9/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ulkopuoliset voi tietää kenenkään suhteista. Minulla oli uusi mies jo kun erosin. Tosin ilmoitin erohaluni välittömästi, kun tunteet heräsi. Exään ei mitään tunteita tai suhdetta enää tullut. Asuttiin vain samassa osoitteessa.

Mitään en häpeä, kadu tai koe tehneeni väärin. Miesystäväni ei epäröinyt aloittaa suhdetta kanssani.

Vierailija
10/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on vähemmän.  Suomimies on sitä paitsi  katoamassa.

Vierailija
11/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään vastaeronneen miehen uutta naista ei ole vielä ilmoittautunut?

Vierailija
12/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aina ollut sinkku, niin joskus tuntuu todella pahalta. Vaikka mikäpä minä moralisoimaan. Pahalta tuntuu se kun koen sisälläni pienen toisinaan isomman kateuden piston. Ymmärtämättä, miksi itse taas pian huomaan yhden vuoden vierähtäneen lisää sinkkuna.

Vierailija
13/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nainen joka on katsellut jo valmiiksi uuden petikaverin kun ilmoittaa, että erotaan.

Vierailija
14/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No , se vaan kertoo ihmisestä pari faktaa: 1) ei osaa olla yksin 2) rakastaa luultavasti rakastumista

3 ) näin tulee käymään sille uudelle hyvin todennäköisesti jossain kohtaa.

Jo se, että ihminen ei osaa yhtään olla yksin, on vastenmielistä. 

Sarjaeroajat ja sarjapettäjät ovat juuri tuollaisia. Vastenmielisiä ja kuvottavan oksettavia tyyppejä.

Vierailija
15/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laastari tuoreelle YH-mammalle ja voi pojat se mamma oli rakastunut rakastetuksi tulemisen tunteeseen. Lapsi hunnigolla mutta ei väliä kunhan melaa tulee mekkoon. Suhde luonnollisesti kariutui hyvin nopeasti.

Vierailija
16/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ulkopuoliset voi tietää kenenkään suhteista. Minulla oli uusi mies jo kun erosin. Tosin ilmoitin erohaluni välittömästi, kun tunteet heräsi. Exään ei mitään tunteita tai suhdetta enää tullut. Asuttiin vain samassa osoitteessa.

Mitään en häpeä, kadu tai koe tehneeni väärin. Miesystäväni ei epäröinyt aloittaa suhdetta kanssani.

Lähes kaikilla vähän sinne päinkin olevilla naisilla on tasan tarkkaan tiedossa, keneen ovat yhteydessä, kun ero tulee. Naisilla ne kumppanit on yleensä katsottu valmiiksi jo mahdollisesti vuosia ennen eroa.

Vierailija
17/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pinnallisia liitäjiä. Ihminen, jota ei ole lapsena pyyteettömästi rakastettu, ei edes tiedä, mitä rakkaus on. Alapäällään ajattelevat.

Vierailija
18/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se uusi nainen, tosin yli 25 vuotta sitten. Tulin kuvioihin mukaan ennen kuin nykyinen puoliso ja exänsä oli eronneet, tosin exä oli muuttanut uuden miehen luokse jo ennen kuin olisi edes kertonut, että tämä suhde oli tässä. Olivat opiskelijoita, asuivat viikonloput yhdessä ja kun piti muuttaa kesäksi yhteen, oli exällä jo uusi koti. En siis koe olevani erityisen syyllinen, että menin kesätyökaverin kanssa kaljalle.

Vierailija
19/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia liitäjiä. Ihminen, jota ei ole lapsena pyyteettömästi rakastettu, ei edes tiedä, mitä rakkaus on. Alapäällään ajattelevat.

Kyllä on melkoinen määrä sitten ihmisiä, joita ei ole "lapsena rakastettu". Ei se elämä noin aina mene.

Vierailija
20/72 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisemmin on se "toinen nainen" mikä on ollut siinä vierellä. Varsinkin jos mies eroaa ja on nainen viikko eron jälkeen sen luona niin 100% on pettänyt.