***ENSIKOT MAANANTAINA***
tässäpä viikonloppupinon linkki: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7463186&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
[color=LawnGreen]Pitikin eilen jo kirjoitella, mutta iski ihmeellinen tarmonpuuska eli nukuttuani pitkään (Illalla olin kotona vasta puolenyön jälkeen karttakepinkatkojaisista mutta tällä kertaa jäi vielä moni muu jatkamaan mun jälkeen - eikä mikään yllätys se...) siivosin, tiskasin ja pesin parvekkeen. Ja kun ilma oli aika muikea, lähdettiin vielä illansuussa mökille. Siellä sitten saunottiin ja otettiin oikein rennosti. Mies lähti moottoripyörällä töihin aamulla ja minä jäin ekaks nukkumaan ja sitten myös siivoilemaan mökkiä. Ja kun ahkerasti siivoaa, niin voikin ottaa hyvällä omalla tunnolla päikkärit. Ilma kuitenkin veti viileäks ja pilveen, joten päätin sitten ajella autolla kotiin.
Näin se vaan taitaa olla, että mun päänsäryt johtui töistä. Eipä oo pariin päivään jomottanut yhtään, vaikka oon tehnyt vaikka mitä. Mutta kun saa omaa tahtia tehdä ja ottaa päikkärit välissä, niin olo on mukava.
Kovasti oli taas juttua tullut eilen illalla ja tänään. Oli ultraa ja neuvolaa ja masua ja vaikka mitä. Nyt ei kuitenkaan ajatus kulje niin, että kommentoisin kummemmin. Voikaahan hyvin enskarit!
-Amy ja EkaVekara rv 19+4[/color]
NIAMEY olittepas kivasti saanu tavaraa,on se kyllä niin kivaa kun on ihmisiä joilta saa käytettyjä ja varsinki ku niistä ei tarvi maksaa;)
Ei se " kauhu" filmi ollu,aika hienotunteinen..täällä pohjoises ei ainakaan saanu synnärille tutustumisaikaa vaan sinne voi mennä milloin vain ku esittelyt on(meillä tiistaisin 17.00)!itse ajattelin joskus ens kuussa mennä,joskus rv36 tienoilla..
jmi82&vaavi31+5
Tulen huomenna paremmalla ajalla kommentoimaan juttujanne, mutta nyt vain tämä.
Juttelin mummoni kanssa puhelimessa, ja hän antoi " vanhan kansan" vinkin: siitä päivästä, kun esikoisen odottaja tuntee vauvansa liikkeet ensimmäisen kerran, menee aikalailla tasan 20 viikkoa synnytykseen!(Eli tämän mukaan viikolla 16 liikkeet tunteneille tulisi etuaikainen paketti..!) Ei ehkä kovin tieteellinen teoria, mutta mummon mukaan todistettu todeksi useammalla odottajalla ;)
Sairasloma muuttui sitten tänään Kesälomaksi :)
Jotenkin täytyisi juhlistaa tätä loman muuttumista!! Jos vaikka Grillaisi illalla ja nauttisi yhden kopparberin limu siiderin..
AinoAuroralle onnea hyvistä ultra kuulumisista! Tuntuu hienolta nähdä pikkuisen voivan hyvin ja liikkuvan reippaasti :)
Kotiuduttiin tiitin kanssa eilen illalla ;)
Mukana tuli sitten rintapumppu, itkuhälytin, tuttipulloja ja taika mukeja, kaukalo, kaukalolle ratas osa, sitteri, cracon matkarattaat + emmaljungan lämpöpussi, leluja, mobile sänkyyn, potta, ulko keinu, vaatteita kauhee kasa, nasu keinu.. kaikki aivan ku uusia!
Kävin siis veljellä kylässä! Ja mitään ei tarvitse maksaa :) Ollaan kyllä isossa kiitollisuuden velassa nyt..
Tänään on sitten pyykkikone laulanut ;) Pesin kaikki irti lähtevät osat rattaista, kaukalosta ja sitteristä.. Vielä olis vaatteet pesemättä!
Vähän näyttää meitien kaksio siltä niin kuin olisi lapsi tulossa taloon piakkoin :)
Meilläkin tosiaan se hääpäivä lähenee!! Ja sama 16.6 täälläkin :)
Ja neuvolassa kävin tänään :)
*Raudan syönti oli nyt auttanut ja Hb noussut 120.neen :) Enää ei tarvi joka päivä ottaa lisä rautaa..
*Painoa tullut 700g kahdessa viikossa eli 350g/vk. Oikein sopivasti nousee!
*Verenpaine oli nyt vähän koholla 120/85. Aletaan seuraamaan jos ei seuraavaan kertaan mennessä ole laskenut!
*Sf- mitta 31,5 Tasaisesti kasvaa!
*Pää alaspäin ja yrittää tunkea peppua ylemmäs ja ylemmäs koko ajan!
*Tiitin syke edelleen 140. Kävi se parhaimmillaan 180.ssä kun oli vauhti päällä ;)
Osa valmennus ajoista saatiin :) Ovat heinäkuun 13 ja 18 päivä..
Ekassa käydään läpi synnytystä ja katsotaan se " kauhu" filmi! Toinen kerta on sitten lastenhoitoon liittyvää asiaa :) Synnärin tutustumis aikaa ei vielä saatu :( Ihmeen myöhään tuli noi ajat kun mullakin sitte jo 37 viikkoa täynnä ja vähän päälle..
Olen kyllä käynyt lukemassa kaikkien kuulumiset mutta tulen paremmalla ajalla kirjoittelemaan lisää!!
Nyt tekemään ostoslistaa ja kauppaan.. jääkaapissa vain valot!
Niamey ja tiiti rv 31+4