Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää joka aamu ennen töihin lähtöä pienen kirjelapun minulle keittiön pöydälle ja lapsille oman lasten yöpöydälle

Vierailija
05.06.2006 |

Ei ole jättänyt yhdessäoloaikanamme yhtään aamua väliin. Ihana mies.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: Aurinko paistaa, loma on lähellä. Rakastan.

ap

Vierailija
2/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä taatusti mikään homo. 4 ei tiedä ilmeisesti että oikea mies näyttää ja puhuu tunteistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tosin kirjottaa siihen, et onks koirat paskonu aamulla vai ei. Tänään luki et toinen oli oksentanu kaks kertaa ja toisella oli ripuli. Söivät eilen luita, joista ilmeisesti menny massut sekasin.

Romanttista, eikö?

Vierailija
4/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti sen kyllä sitten kun en niitä noudattanut.

Vierailija
5/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy ap!

Vierailija
6/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan tommosia lappuja saa koskaan kun minä oon kumminkin aina ennemmin hereillä ku mies..

Onko tapa alkanut ihan miehesi aloitteesta, vai oletko pyytänyt häntä jättämään joskus lappusia ja siitä muodostunut tapa vai??

Vierailija
7/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kunnostautuu lähes päivittäin lähettämällä s-postilla tai tekstarilla itse keksimiään söpösiä runoja. Ihana mies.

Vierailija
8/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli varmasti kaunein viesti pitkään aikaan.

ap

Vierailija
9/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustella, asuin vielä kotona. Kun mies lähti omaan kotiinsa, jätti hän aina tyynyni alle pienen kirjeen. Tapa jäi kun muutimme yhteen.

ap

Vierailija
10/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ystäviä aina, ollaan ystäviä silloinkin kun järkytän teitä ja tulen ulos kaapista?

Miettikää nyt miltä sekin näyttää kun aikuinen mies kirjoittaa tuollaisia pikkutyttöjen viestejä!

Vierailija
11/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niissä kirjeissä lukee -tyyliin >< pusi pusi ><

Ja mulla sentään mies, joka ei pahemmin tunteitaan näyttele...

Vierailija
12/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo mies ei taatusti ole, sen voin vakuuttaa ;) Mutta jos hänessä jotain " homomaisia" piirteitä olisikin, näkisin sen vain positiivisena. Homot on mahtavia tyyppejä!

Niin ja tuo " ystäviä aina" tulee yhdestä lasten runosta...

ap

Vierailija
13/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kuin sääliä teitä jotka jäätte paitsi oikeaa rakkautta ja hellyyttä.

Vierailija
14/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo minustakin aika naiivia, jotenkin pikkutyttömäistä. Siis ei ne laput sinänsä mutta nuo viestit, että aurinko paistaa ja rakastan... Mutta mikäs siinä jos se vetoaa vaimoon ja lapsiin, mä lähtisin kyllä aika pian etsimään itselleni vähän miehekkäämpää miestä.

Vierailija
15/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehessä on varmaan sitten kans jotain vikaa... huoh...

Vierailija
16/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käy joka aamu lähtiessään töihin suukottamassa minua :)

Vierailija
17/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä av:lla ei koskaan ole asiat hyvin. Jos mies pettää ja on ns. tosi orhi, on hän paska ja joutaa mennä mutta jos mies on romanttinen ja kirjoittelee lappuja, niin joutaa hän silloinkin mennä, koska ei ole tarpeeksi miehekäs jne. Vaikuttaa siltä, että täällä palstailee todella elämäänsä tympääntyneitä ja onnettomia ihmisiä, joille tämä on yksi keino purkaa patoutumia.

Sulla on ap ihana mies ja omasta miehestäni tiedä, että mies voi olla ihanan romanttinen, kirjoitella rakkaus-viestejä ja olla samalla Miehekäs isolla M:llä.

Vierailija
18/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies kirjotteli ennen mut se on ajan saatossa jäänyt...yhdessä 11 vuotta.

T: Haikeena muistellen aikoja ennen...

Vierailija
19/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jättää silloin tällöin mulle lapun, jos jään nukkumaan kun hän lähtee töihin. Jos ei jätä alppua, laittaa hetken päästä textarin. Joskus ne ovat sisällöltään romanttisia, joskus eroottisia joskus taas " pelkkää" asiaa tyyliin " Koira ei ole vielä syönyt" ...

Vierailija
20/24 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi