Antakaa hyviä pikakaunistusvinkkejä rupsahtaneelle kotiäidille
Minulla olisi lauantaina meno sukujuhliin ja olen väsyneen näkönen. Olen yrittänyt ulkoilla ja juoda paljon vettä, mutta olisiko muita vinkkejä, joilla sais vähän eloa olemukseen. Mikäs se auttoikaan mustille ja turvonneille silmän aluksille ja millä sais ihon kiinteämmäksi ja " nuorekkaammaksi" Kiitollisena otan vinkkejä vastaan!
Kommentit (33)
T. ei ap, vaikka väsynyt kotiäiti oonkin
http: //plaza. fi/ellit/tyylinmetsastajat/kauneus/luonnonmukaisia-kauneunikseja
Kuori kasvot ja KOKO VARTALO. Vartalonkuorintapurnukka ei maksa paljoa ja sen pitäisi löytyä lähikaupasta.
Aja kaikki karvat, nypi kulmat ja kun tulet saunasta rasvaa itsesi päästä varpaisiin, ja vedä yöksi pörrösukat jalkaan sekä pumpulihansikkaat käteen. Aamulla jalkapohjat ei ole karheat eikä tartu sukkiin, samoin kädet on ihanan pehmeät.
Hiuksiin vaikka ihana kevytsävyte jos et halua värjätä kestovärillä.
Osta kauniit alusvaatteet, silloin tunnet olevasi kaunis joka paikasta.
Saunahunajaa suosittelen minäkin, ja ihohuokosten avaamista höyryllä.
Tee myös perusteellinen manikyyri varpaisiin ja sormiin. Kaikki pienet asiat piristävät vaikka tulos ei juuri näkyisikään, ja kun tunnet olosi pirteäksi niin itsevarmuus kasvaa ja se loistaa sinusta aivan kuten hymysikin. Tällainen ihminen on vastustamaton :)
suosikki on valokynä ja meikin alle lumenen pikakaunistaja -voidetta. Sitä ennen kunnon kuorinta kasvoille.
Ota mukaan käsilaukkuun hajustenäyte ja pyyhi tarvittaessa esim. kainaloita tai niskaa hajustepyyhkeellä, se raikastaa ja jättää tuoksun.
älä meikkaa liikaa! Silloin kaikki naamasi uurteet tulevat esiin ja näytät tosi rupsahtaneelle.
Osta vaikka uusi huulikiilto ja luomiväri, ja tee keveä, heleä kesämeikki. Kesäjuhlissa ei tarvitse kuin ehkä sävyttävää päivävoidetta, ripsaria ja hiukan poskipunaa.
Värjää kulmasi ja ripsesi, se ei ole vaikeaa ja kun värjäät ne itse muutaman kerran on se vielä helpompaa.
Varsinkin kulmien värjäys on helpompaa kuin hampaiden pesu ja piristää ilmettä tosi paljon!
tosin maksaa jonkun verran, Lumenella ainakin hyvä ja ei niin kallis.
Ota juhliin mukaan puuteria, poskipunaa, huulipunaa, pieni lakkapullo ehostamista varten ja lisäksi kantalaastarit (kokekmuksesta tiedän, että juhlat pilalla jos kengät hiertää kantapäät auki)