Kun aina ihastuu niihin joilta ei saa vastakaikua
Eli jos tilanne on se että ihastuu aina niihin, jotka eivät kiinnostu sinusta, niin kyseessä on se että oma taso ja ihastuksien taso ei vastaa. Mulla käy aina niin että kiinnostun vain niistä jotka eivät kiinnostu minusta.
Kysynkin nyt että miten voi "psyykata" itsensä kiinnostumaan niistä alempitasoisista, jotka eivät tällä hetkellä sytytä ollenkaan? Kaikki aina sanovat että laske tasoa jos ei natsaa, mutta miten se tehdään? Ihan oikeasti kysyn tätä, koska en tiedä enkä osaa tehdä sitä...Haluaisin kuitenkin rakastua ja löytää kumppanin.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka paljon näitä ihastuksia on ollut? Jos ihastuu vain harvoin, niin silloin ei ehkä ole ihme, etteivät juuri ne harvat satu tuntemaan samoin. Jos taas ihastuksia on ollut kymmenittäin tai sadoittain, niin olisi todennäköisempää, että joku olisi kiinnostunut.
Tämä on hyvä pointti. Tuossa on valtava ero, sillä jos kiinnostuu vain pienestä segmentistä, niin riski ettei saa ketään on suuri. Silloin kyse ei ole pelkästään tasosta, vaan muustakin. Psykologisista jutuista myös.
Sinänsä uskon tasoteoriaan vaikka olen nainen - siis siihen oikeaan tasoteoriaan, jonka on esittänyt 12121212 täällä ja muutama nimeton kirjoittaja.
Taso on se minkälaisen ihmisen on saanut sitoutettua. Ellei ketään, niin taso on nolla, kuten tasojankkaajilla.
Ap on tunnettu autismistaan ja liian hennosta ja naisellisesta kropastaan. Ei vaan löydy niin kääpiötä naisia, että hän ei niiden rinnalla näyttäisi narukädeltä.
Olen treenattu 55 v kaunis nainen.
ylioppilas ja ammattikoulu
Sivistän itseäni lukemalla paljon
Salilla ei käy ikäisiäni naisia (he käyvät jumpissa)
Lisäkseni puntteja nostelevat nuoret kaunottaret.
Ei taida 55 vuotiaat naiset oikeasti huolehtia kropistaan?
Niin ja en ole ryppyinen..ihoni on vaalea ja sileä..
Veikkaan että tasoistani en saisi
jos 35 vuoden liittoni päättyisi.
Olisin ennemmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ennemmin yksin.
Haluaisin siis ikäiseni komean miehen, jolla koulutus ja hiukset päässä
ei semmoisia ole
nuoret naiset saa ne
Onneksi oma mies rakastaa.ap
Kysymys kuuluukin
Pitääkö tasoa laskea koska on yli 50 vuotias,
vaikka näyttää nippa nappa 40 vuotiaalta ja
kroppa on treenanneen 30 vuotiaan?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin
OOt harhainen???
Ne muut salikissat kun katsoo sua
niin ne ajattelee : joku mummo tossa kahvakuulailee.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/83532810-5c08-43b4-ab99-7bd8d5…
Ei tarvitse, katsoppa tuo artikkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ennemmin yksin.
Haluaisin siis ikäiseni komean miehen, jolla koulutus ja hiukset päässä
ei semmoisia ole
nuoret naiset saa ne
Onneksi oma mies rakastaa.ap
Eihän hiustenlähdölle miehet mitään voi...
Oletko koskaan käynyt tanssiaisissa, jossa miehet hakevat? Anna miesten hakea tanssimaan ja tehdä aloitteet ja olla aktiivisia.
Valitset sitten aikanaan mieluisimman eli hänet, johon ihastut.
Joskus aikaa menee, mutta tulos on paljon parempi kuin se, että ryntäilet ihastumisiesi perässä ja tavallaan tyrkytät itseäsi ja seuraasi, vaikka toista ei kiinnosta. Sehän nyt on suurin virhe, minkä voi tehdä.
Joskus vanha tapa ja toimintamalli voi olla paljon parempi kuin pussillinen uusia.
Ihastuin mieheen. Ollut joko varattu tai ei tykkänyt minusta. Olen kyllästynyt yksipuoliseen ihastumiseen, missä minä kärsin. N28
" Koska sillä miehellä on statusta, valtaa, tai rahaa. Siltikin se on harvinaista. Ilman noita, ehkä yksi pari miljoonasta.
Toteutuu lukioystävissänikin, viime vuonna oli tapaaminen. Kaksi kauneinta naista olivat perustaneet perheen rikkaiden miesten kanssa, molemmat parhaiden tienaavien listoilla. Varmaan pelkkä yhteensattuma.."
Minä olen kaunis nainen aika monella mittarilla mitattuna ja olen naimisissa ulkoisesti ruman, lyhyen, kouluttautumattoman ja köyhän miehen kanssa. Hän on kuitenkin mitä kultaisin ja ihanin luonne, hauska ja mukava. Ihastuin alun perin hänen persoonaansa, vaikka pidin häntä suoraan sanottuna rumana, ja ajan mittaan tavallaan olen tottunut hänen ulkonäköönsä, eikä hän minun mielestäni ole ruma, vaikka todennäköisesti valtaosa ihmisistä on sitä mieltä. Nuo tasoteoriat on täyttä paskaa, ja ylipäätään minulle olisi turn off sellainen mies, joka jaottelee ihmisiä joidenkin kuvittelemiensa tasojen mukaan. Eli sinä peruspentti, joka haaveilet kauniista naisista, ole oma itsesi, äläkä luokittele ihmisiä pinnallisin perustein, niin voi olla mahdollisuus löytää unelmiesi nainen. Kun mieli on avoin, maailmakin on avoin.
Yleensähän se menee niin että ihastus on siihen itseä paremman näköisempään ja tämän vuoksi ei vastakaikua tule koska hottista ei se taviksempi niin kauheasti sytytä.
Miehelle onnellisuutta tuovat hyvät muistot diskosta, jonka luokan tytöt hiljaisilta pojilta estivät.
Kulissiliitoissa kasvaneita lapsia seurattiin 50-70-luvulta tähän päivään. Noihin aikoihin yhteen mentiin useimmiten järkisyistä. Lapsi kärsii huomatessaan etteivät vanhemmat välitä toisistaan. Aikuisella lapsella havaittiin ongelmia muodostaa merkityksellisiä ihmissuhteita. Miettikää useampaan kertaan järkiliiton järkevyyttä. Siinä kärsii kaikki.