Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistatko LinkedIn:stä työkokemuksesi yrityksissä, joista olet saanut potkut/menneet konkurssiin?

Vierailija
22.11.2019 |

Tällaiseen törmäsin. Onko tämä jokin puhtaalta pöydältä-aloitus, tai peittelyviritelmä? Eikö tämä tavallaan ole valehtelua?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Olen kuvitellut LinkedIn:in asialliseksi, tosin tiesin , että siellä(kin) setämiehet vonkaavat. Mutta että kaunistella ja valehdella tyhistoriaansa? Ei pöytää voi puhdistaa sen osalta, naivi ajatuskin.

LinkedIn on surkuhupaisa kerskailupaikka. Mitään ei voi tehdä, jos aiheesta ei voi kehua itseään.

Naiivia ja hassua.

Vierailija
22/27 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Olen kuvitellut LinkedIn:in asialliseksi, tosin tiesin , että siellä(kin) setämiehet vonkaavat. Mutta että kaunistella ja valehdella tyhistoriaansa? Ei pöytää voi puhdistaa sen osalta, naivi ajatuskin.

LinkedIn on surkuhupaisa kerskailupaikka. Mitään ei voi tehdä, jos aiheesta ei voi kehua itseään.

Naiivia ja hassua.

Tämä! Asialliset asiantuntijaprofiilit eivät juurikaan päivity, mutta auta armias näiden, jopa 50+ ikäisten, tekniikasta innostuneiden myynti- ja vientittkkien narsismi- ja omakehuprofiileita. Siinä on mäkit sedillä illat laulaneet, kun ollaan ensin tuunattu kuvankäsittelyllä oma turpa kuntoon, ja sen jälkeen aloitettu valehtelu surkuhupaisasta urasta ammattivalehtelijana. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on ollut pariin otteeseen vankilassa, miten sen aiheuttama aukko kannattaa laittaa CV:iin. Omalla kohdalla on pari talousrikosta ja molemmista istuin vuoden. Nyt on LinkedInissa että olin sapattivapaalla mutta onko sellainen uskottava? Tällä hetkellä olen aikeissa hakea uutta työtä nimenomaan talouspuolelta ja nuo istumiset ei saisi tulla ilmi.

Vierailija
24/27 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

talous-lissu kirjoitti:

Entä jos on ollut pariin otteeseen vankilassa, miten sen aiheuttama aukko kannattaa laittaa CV:iin. Omalla kohdalla on pari talousrikosta ja molemmista istuin vuoden. Nyt on LinkedInissa että olin sapattivapaalla mutta onko sellainen uskottava? Tällä hetkellä olen aikeissa hakea uutta työtä nimenomaan talouspuolelta ja nuo istumiset ei saisi tulla ilmi.

Jos on jo kaksi kertaa istunut, niin pitäisi olla sen verran rahaa sveitsiläisellä tilillä ettei työntekoa enää tarvitse edes harkita.

Vierailija
25/27 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä potkujakin on erilaisia. En varmaan mainitsisi missään jos olis jotain koeaikapurkuja tms. mutta en ymmärrä miksi joku jättäisi työpaikan pois cv:stä jos on ollut esimeriksi ihan tavalliset ja yleiset yt_neuvottelut.

Vierailija
26/27 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita konkursseja kukaan muista, ellei sitten ole joku Anttila tai vastaava työpaikkana. Joku keskisuurikin yritys voi olla hyvin paikallinen, josta kukaan ulkopuolella ei ole kuullut mitään. Miksi se siis pitäisi poistaa? En usko, että työhönottajat lähtevät googlettamaan jokikistä työpaikkaa.

Vierailija
27/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä viikon mittaista työsuhdetta, joka päättyi koeajalla en ole sinne edes listannut. Se työ ei antanut kuin pahan mielen.