Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellää sellaista vaivaa et joka askel tekee johonki nivuseen tai tonne jalkaa hirmu kipeää??? mä en ymmärrä mikä mulle on tänää tullu mut tuntuu ettei pääse kävelee! ja lisäksi alaselkä kipee :(

ois noita pieniä ennestään joitten peräs pitäs päästä menee..

voiko johtua jostai vauvan asennosta tms. et se vois vielä helpottaa?

en kyllä tahdo kärsiä koko loppuraskautta tätä.

aks 37+3

Vierailija
42/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tässä ajattelin kirjoittaa kun pääsin vähäksi aikaa koneelle..Poitsu tuolla vielä villiää,ei ruennut nukkumaan..

Meillä tässä menossa remonttia kotona niin on vähän hankalaa..Pesuhuone on tällähetkellä kohteena ja pytty puuttuu tälläkin hetkellä..Ei kivaa kun pissalla saisi kulkea koko ajan... =)

No..Minun päivä on taas mennyt siivoillessa..Alkaa tuo remontti onneksi olla siinä vaiheessa ettei ole enään niin pölyisiä hommia niin voi olla että paikat pysyiski vähä aikaa siistinä..No..Supistuksia on taas tullut aika paljon pitkin päivää...Saa nähdä mitä perjantaina sanovat neuvolassa..Ajattelin käskeä tarkistaa tuon tilanteen,että onko nuo supistukset jo lähtenyt aukaseen paikkoja vai saako olla murheitta...

Sais kuitenkin pysyä ainakin pari vkoa vielä sisällä..Esikko tuli vkolla 37+6...

Nyt on 36+3vkot

Hoh hoijjaa..Pitääköhän tota kohta käydä kyykimässä jossain pihalla kun ei tuo miekkonen vielä saa laittaa sitä pönttöä paikalleen kun on lattioiden saumausaine märkää vielä..

Pitää kai sitä lähteä ton pojan/näitten poikien kaa nukkuun ku alkaa jo ittekki väsyä kun koko päivän heilunut!Mutta jospa taas huomenna kerkeis kirjotella..Ai niin..Serkku tyttö sai eilen kans tytön..Ei varmaan ole ollut näillä sivuilla...

Öitä ja koitetaanhan saada nukuttua kaikista vaivoistamme huolimatta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäs oon taas kade kaikille teille jotka olette oman nyyttinne hakeneet!!!

mutta siitä huolimatta HIRMUISESTI ONNEA!!!!!

Mulla hävis kaikki synnytykseen viittaavat oireet eilen!!! Kivuttomia supistuksia nyt tietty tuntuu mut ihan kaikki muut, jopa ne sukkapuikot mitkä nyt ei sit ilmeisesti edistä mitään mut kuiteski!!! On vähäs koominen olo, kaikki sanoo ettei se olo ainakaan hellitä loppua kohden... no ihanko mulla ois nyt sit ainakin hetkellisesti tehnyt niin!

Mä eilen lapiosin santaa ja haravoisin ja sit viel olin rekan kyydissä eikä mitään oireita!!?! Viime yönkin nukuin ku pieni porsas ja kävin vaan kerran vessassa... outoo!

No nyt lähen nukkuun jos menis tääkin yö yhtä hyvin!

Odottavaparturi 36+3

Vierailija
44/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaani sai kolmas päivä sulosen tyttövaavin.hän saa kirjottaa myöhemmin lisää...tv:maailman onnellisin isi

Vierailija
45/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on ollu tässä nyt muutama päivä hiljaiseloa..eli tarkotan etten oo jaksanu kirjotella mitään,lukenut olen kyllä kuulumiset, mutta olo on ihan finaalista. Yöt menee päin peetä. Eilen illallakin esikoisen kanssa mentiin nukkuu puoli 10 jälkeen ja katoin kelloa vielä puoli 1!!!!Ylös ei kuitekaan jaksa nousta, sitä vaan makaa ihan raatona, jos löytyy hyvä asento. Mukavaa, että useat on jo päässeet tositoimiin ja jopa kotiinkin asti.

Meikkiksen mahatilanne seuraava: Eilen oli hirmusti jomottelua koko mahassa joka säteili sitten reisiin aika lailla. Suppareita päivittäin mutta ei mitenkään säännöllisiä. Suoli toimii hyvinkin liukkaasti (lieko nyt sitten vauva laskeutuu jo alemmaksi??). Ei muuta. Väsyttää, mutta ei nukuta. Esikoisen kanssa tänään yritin vähän nukkua päikkäreiden aikaan, eli nyt sitten illasta taas meikä on virkku kun mikä!

On muuten tosi paljon eroja neuvolatarkastuksissa paikasta riippuen! Meillä täällä itä-suomessa missä asun on miun mielestä tosi hyvin järkkäilty kaikki ultrat ym. eli pakettiin kuuluu alkuraskauden niskapoimut ja rv20 rakenneultratkin. Ei oo tarvinnu yksityisellä rahoja kulutella. Tosi helposti pääsee myös sitten äitipkl:lle, jos on jotain erikoista ja siellä palvelu on myös tosi hyvää! Tässä tokassa raskaudessa ainakaan miulle ei tehty enää synnytystapa-arviota, kun on jo kerran todettu hyvin vauvan mahtuvan ulos ja painoarvio on ihan normaali.

Äh, kai se on yritettävä vaan kömpiä tuonne sänkyyn. Olo on kun ryhävalaalla! Tai luulisin että sillä on tällänen olo...Koirallakin alko tänään juoksu...housut jalkaan vaan!Kyllä oli taas nolona, voi raukkaa. Lohduttelin vaan että tiedän kyllä miltä tuntuu, mutta onneksi ei oo tarvinnu menkoista kärsiä piiiiiiitkiiiiin aikoihin. Nojoo, hyvää yötä ja voimia!

Mallu rv37+4

Vierailija
46/46 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä mitään vauvaa tuu tänä yönä...

ei ollenkaa semmosia suppareita mitä eilen tuli...

no nyt kai painun pehkuihin minäkin...katellaan huomenna (tänään) taas.no voi tsiisus, nyt supistaa sitten :DDD tää vaavi kuulee mun ajatukset oikeesti :DD

krisse rv38+(3)