Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpäs tosihommiin :) Nopeasti asiat eteni ja nyt jo kotiuduttiin pikku-Onnin kanssa.

Elikäs meidän pikkukerttu syntyi 040606 klo 12:06

pituus 49cm, paino 3015g ja hattu 35cm.

Kirjoittelen josain vaiheessa synnytyskertomuksen kaikessa lyhykäisyydessään.

Helmis ja Onsku 1vrk

Vierailija
22/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ainakaan eilen ruuhkaa. Vain 4/9 synnäristä oli touhuissa ja osastolla sain privahuoneen vaavin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole koneelle nyt niin ehtinyt..

Mutta monet olivatkin viikonloppuna tositoimissa!

Onnea Katalin, Magpie ja Helmis pojasta ja Canderelille onnea tytöstä! Aivan valtavasti ihania uutisia.. Yhä kateellisempana täällä odotellaan Rääpäleen saapumisaikaa..

Neuvolassa piipahdin tänään, siinä kun täti kyseli että onko mitään supistusten tapaistakaan, niin piti todeta että EI. Ainoastaan niitä sukkapuikkoja kohdunsuulla ja niillä ei kai ole mitään merkitystä..

Ehkä jos vaikka synnyttäisi tenavan Provinssin aikana? Saisi juhlia aina syntymäpäiviä rokaten..

Kärsimätön Mrs.Marple & Hyvin Kärsivällinen Rääpäle, rv 39+2

Vierailija
24/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vauvan saaneiden onnitteluiden jatkoksi!

Kiva kuulla muidenkin siinä rv 36. paikkeilla olevien kuulumisia. Ja kiva kuulla tietty lisää!

Ja noista suikkapuikko-vihlomisesta, harmi tosiaan Mrs. Marple kun niistä ei ole mitään hyötyä..Niitä tulee kanssa vähän väliä ja ehdin jio ihan aluksi luulla niitä joiksikin suppareiksi..Sulla synnytys varmaan alkaa ihan yllättäen ja se on sit suoraa menoa synnärille.

Ajattelin vähän valitella, kun ei jaksa miehelläkään koko ajan valittaa oloa..Mutta mä en saa öisin yhtään nukuttua ja päivät menee siks osittain pilalle. Vaikka en joisi mitään, niin tulee käytyä vessassa kolmekin kertaa. `Taitaa vauva painaa pahasti virtsarakkoa.

Muuton takia meillä ei oo vauvalle vielä oikein mitään valmiina, muuta kuin kestovaipat ja vaunut. Sänky ja turvis on vieläkin ostamatta ja ainoat vaatteet on ne ä-pakkauksen vaatteet. Sairaalakassia en taida pakata lainkaan valmiiksi, kun tarvin sen sisältöä ennen h-hetkeä..Ajattelin sitten heittää nopeeta kamat kassiin ennen lähtöä. Äitiyskortti kulkee laukussa koko ajan.

Eipä muuta lisättävää ;)

Vierailija
25/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään uutta täällä rintamalla. Neuvolassa kävin: Sf-mitta 34cm, painoa 600g/vk, (yhteensä tullut 8,6kg) RR 120/85. Ja ei kun taas odotellaan. Seuraava neuvola on sitten laskettuna aikana. Toivottavasti ei tartteis enää mennä silloin. Nyt jotenkin tuntuu pitkältä ajalta tuo 9 päivää. Mitäs tässä taas sen ajan tekiskään. Onneks tällä viikolla on tullut rahaa, joten voin viettää aikaa kaupungilla shoppailemassa. Tai ainakin ikkunaostoksilla. Mut kivempi on käydä kaupungilla katselemassa kun tietää, että edes voi ostaa jos löytyy jotain tosi kivaa.

Nyt oli taas se mukava neuvolatäti. Se ei edes sano mitattuja arvoja ellei niissä ole oikeasti jotain huolestuttavaa. Se vaan merkkaa ne neuvolakorttiin. Miusta tuo on hyvä tyyli, koska mitä turhaa sitä joka kerta sanoa, että jaahas, tän verran painoa. Se vaan kehui miten ihanan näköinen maha mulla on ja miten hyvinvoivan näköinen olen. Tuommoista on aina kiva kuulla! Ja muutenkin se puhuu jotenkin niin mukavasti, en tiedä.

No, mies pääsee kohta töistä. Pitää rueta tekemään ruokaa. Johan tässä on itselläkin nälkä.

Tytteli-83 rv 38+5

Vierailija
26/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HELMIKSELLE JA MUILLEKKI!

ihana ilma ulkona pitkästä aikaa . vähä liikaa tuulee mut ainakin aurinko paistaa.. oon ruohonnut kukkapenkkiä ja leikannu ruohoa.

maha tuntuu vähä rasittuneelta :(

Niin mulla kans on laskettu aika vasta juhannusaattona mut aamuyöstä heräsin supisteluun ja luulin jo et lähtö tulee mut se sitte rauhoittu. tuli vessareissun yhteydes kirkasta limaa! onko se limatulpasta peräisin ku esikoisen aikaa se tuli koko möntti kerralla ja toisen aikaan en tiiä mihi katos :) en koskaan nähny sitä, en ole kyl kauheasti aatellu et se syntyis vielä. ja mieski tämän viikon yö tuuris ja minä kotona yksin muksujen kans ilman autoa!!! IIIIIK!!!

mustaki tuntuu et vesi maistuu oudolle ! ei olleskaa sellaista raikasta niinku ennen.

mut taidanpa lähtä pihalle muun perheen seuraksi . pitää käydä myöhemmmin viel kattoo pääseekö tänään ketkä lähtee loppusuoralle!

aks 37+3

Vierailija
27/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmis-06:

Pääsinpäs tosihommiin :) Nopeasti asiat eteni ja nyt jo kotiuduttiin pikku-Onnin kanssa.

Elikäs meidän pikkukerttu syntyi 040606 klo 12:06

pituus 49cm, paino 3015g ja hattu 35cm.

Kirjoittelen josain vaiheessa synnytyskertomuksen kaikessa lyhykäisyydessään.

Helmis ja Onsku 1vrk

oisin halunnu sun kans samaa aikaa *byhyy*

onnittelut koko poppoolle pikku onnesta :))

krisse rv38+2

Vierailija
28/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea TAAS kerran vauvansa lunastaneille. *kateellinen*

Itsellään kun ei ole mitään muuta kuin häpyluu niin kipeä että ei edes koiran kanssa ulkoilusta tule mitään. Vaikkakin yritän raahautua tuon korkean mäen joka kerta koiran kanssa ylös, mutta vaikeata tekee.

Esikoinen oli viime yön kylässä. Ja sain nukkua juniorin kanssa jopa yli kymmeen. Ihanaa!!!!!

(heräsin kun esikoinen paineli ovikelloa noin 100 kertaa. Arghh...

Mutta yöni meni hyvin yhden vessa reissun kanssa.

No täällä kuullostellaan kuka lähtee seuraavaksi, ja onnea matkaan:-)

Miiris+" pietu" 38+2

Vierailija
29/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena luen täällä vauvauutisia minäkin. Mitään merkkejä synnytyksestä ei ole. Tai no supistelee, muttei kipeästi vieläkään. Oleminen on päivä päivältä raskaampaa, mutta mitään ei tapahdu. Kaikki ajatukset on vaan synnytyksessä. Taitaa tulla aika pitkäksi tässä lopussa jos menee lasketun ajan paremmalle puolelle. Toisaalta mihínkäs tässä on kiire... :D

Kateellisena luen kyllä noista nopeista kotiutuksista. Oysissa kun joutuu olemaan sen 3vrk:tta jos ei sitten ala tosissaan vastaan panemaan. Pitää kattoa mitä ne sanoo kun pyydän mahdollisimman pikaista kotiutumista. Ois ihan unelma päästä jo seuraavana päivänä kotiin.

Tää nettikin näyttää taas mulla pelittävän, joten käyn taas useammin kirjoittelemassa niin kauan kuin yhteys pelaa.

Mirju 38+1

Vierailija
30/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuossa lueskelin.... Heh pitkät on viikot ollut Magpiella...

Magpie poika 3710g/52cm, rv 49+6

Vierailija
31/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmuuden vuoksi onnea onnea..uudestaan!

Esikoinen päiväunilla. Nukkunut nyt jo 2 tuntia, herää mun tuurilla just nyt..

Niin mun piti siitä limatulpasta sen verran, et mä en edes esikoista odottaessani huomannu, et ois sellanen irronnu/tullu ulos. Enkä tiedä mihin meni ja katosi. Eikä kyl oo nytkään kuulunu eikä näkyny..??

Toivon todella, et tämä lähtis itse täältä masusta tulemaan. En halua käynnistystä. Oon kuullu siitä vaan pahaa..joten hyviä kommentteja käynnistämisestä tänne, kiitoooossss!!!

Aamulla kävin puntarilla ja paino olis puntarin mukaan tippunu viime viikon neuvolakäynnistä melkein 2 kiloa!! Mitä se sitte tarkottaa?? Eikö mun istukka enään toimi vai ottaako vauva multa kaikki kilot?? Pelkään, et onkin jotain vakavaa?? Keskiviikkona aamulla onneks neuvola!

Heräis nyt toi esikoinen..pääsis kauppaan! Hanna* 39+1

Vierailija
32/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä taidan nyt soittaa tonne polille...kun tulin niin huolestuneex noista liikkeistä kun on niin hirmu hiljainen aina vaan...

liikkeitä tulee kyllä sillon tällön...liikelaskentaakaan en oo tehnyt (pitäs kait?) mut ei oikein onnistu kun noitten tyttöjen kans joutuu oleen melkeen koko ajan liikkeellä ja sit se vaan jää huomaamatta ne liikkeet (tai oikeestaan liikkumattomuus)

tietääkös teistä kukaan että jos laskee niitä liikkeitä...ja tunnissa tulee 10 (eix se ollu se raja) niin pitääkö seuraavatkin tunnit laskeskella...siis että pitääkö joka tunti tulla se 10 liikettä?

ja entäs jos se 10 liikettä tunnissa on vain murto osa siihen miten paljon vauva on ennen liikkunut?? niin vaikuttaako se mitenkään siihen laskemiseen??

pelottaa jos vaikka napanuora on sillä kaulan ympärillä tai jotain ...voi mix se ei voinut yöllä vaan alkaa jo tää synnytys...*niisk*

risse...

Vierailija
33/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=68228B] enpä ole taas muutamaan päivään jaksanut kirjoittaa, kun on vaan tympääntynyt olo, eikä jaksais koko ajan vaan miettiä, että millonkohan alkaa jotain tapahtua... lukenut olen kuitenkin päivittäin.

[color=00CD00] ONNEA KAIKILLE JAKAANTUNEILLE!

[color=68228B] limatulppaa ei mullakaan esikoisesta näkynyt, nyt olen taas sitä vähän odotellut (kun on supistellut), mutta eipä näy ei kuulu.

krisse: mene ihmeessä käymään tarkastuksessa, niin saat mielenrauhan. liikkeiden laskennasta en minäkään sen kummemmin tiedä, kun en ole sitä harrastanut. kai ne vauvatkin nukkuu välillä pitempiä pätkiä, että ei kai niitä ihan joka tunti kymmentä tule? tai mistä minä tiedän, kertokaa te, jotka asiasta paremmin tiedätte.

(.) täällä on siis taas vaihteeksi supistellut aika paljon. eilen illalla ja yöllä melko säännöllisestikin välilllä ja vähän kivuliaitakin, ei kuitenkaan tarpeeksi kipeitä ja tarpeeksi säännöllisiä. ja tämän koko päivän on tullut harvoin ja epäsäännöllisesti kipeähköjä. voi että tämä on ärsyttävää! kuitenkin sitä aina toivoo, että ne voimistuis ja synnytys lähtis käyntiin, mutta en kuitenkaan jaksa uskoa. on vaan ärsyttävää, kun ei voi kuitenkaan ihan normaalisti elää, kun muutenkin on aika kipeä olo (iskias-hermot istuessa vaivaa, ja seisallaan tuntuu mahassa tosi inhottavalta). voikohan tätä supistelua kestää vielä monta viikkoa? pahimmillaan vielä 4 viikkoa jäljellä... masentava ajatus.

ja sit muutkin jo alkaa odottamaan, että milloin tulee lähtö. mies tuossa just sanoi, että mun pitää huomenaamulla tietää, tuleeko lähtö huomenna vai ei, kun sen pitää lähteä kauemmas työhommiin. rupesi sitten ärsyttämään, että enhän minä voi sitä tietää, jos vaikka vedet yhtäkkiä menee, tai supparit muuttuukin tästä niiksi oikeiksi suppareiksi. ja mun vanhemmat on sitä mieltä, että ennen laskettua aikaa olis mun hyvä synnyttää, että ne pääsee sit sodankylän leffafestareille (kun ne on lupautuneet hoitamaan esikkoa synnytyksen aikana). voi että nyt ärsyttää taas kaikki!

pitää varmaan lähteä tästä valittamasta... parempaa illan jatkoa muille!

gabriela rv 38+3

Vierailija
34/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELMIS, ONNEA ihan mielettömästi!!!!! Upeeta että noin nopeaa olette jo selvinneet kotiinkin :)). Jospa se " yrmy-pilvi" täällä Vantaalla käy meidät yksitellen pelastamassa kuitenkin pois tästä pahantuulisuudesta...

KRISSE, mäkään en tiedä miten toi liikkeiden lasku oikein menee. Jostain olen lukenut että jos saa ne 10 liikettä/tunti niin olis ok mutta toisaalta luin että jos vauva liikkuu aiempaa selvästi vähemmän kannattaisi myös käydä näytillä. Harmi kun et jo päässyt tositoimiin, kuulosti jo niin lupaavalta :(, noh, hyvää kannattaa odottaa! Niin ja noista miehistä, parempi kun osais laittaa toisesta korvasta ulos niitten tyhmät ajatukset ja ajattelemattomuudet!!

ANNINAPA, täällä kans yks häntäpäinen, 36+3, ei supistuksia juurikaan, kivuliaita ei yhtään!! Ihan joitakin tulee päivittäin mutta ovat siis ihan normaaleita. Aiemmissa raskauksissa mua supisteli kyllä ihan tosissaan näillä viikoilla mutta kolmonen näyttää jumittuneen täysin tuonne masuun. Mulla on ollut viikon verran sellaisia tosi outoja vihlaisuja ja kipuja häpyluussa, jollaisia ei aiemmissa ollut, eivät ole niitä sukkapuikkoja niitä oli ekassa raskaudessa, niistä menee miltei jalat alta aina, ja ne vetäsee mut aina " kasaan" , niin että lapsetkin ovat ne huomioineet. En ymmärrä mistä ne tulee kun kuitenkin vauva on mulla kuulema tosi ylhäällä vielä eli ei voi vauvanstakaan oikein johtua? Olisko vaan jotain häpyluun irtoamisia (??). Selkäsärky on nyt tullut kehiin, ja eilen illalla ekan kerran särki niin hurjasti selkää että tuli jo mieleen että alkaako synnytys, mutta lopulta nukahdin sitten. Mutta varsin tyyntä tällä on kyllä kaikinpuolin, paitsi mieleltä.

Lapsilla siis alkoi lomat ja voi kiesus että olen puhki niiden " viihdyttämisestä" , ehkä sittenkin mielummin ajelisin edes takas koulun ja eskarin väliä kuin tekisin koko ajan jotain kivaa...Eilen käytiin tosiaan kotieläintilalla, tänään onkimassa, jne. Nyt sanoinkin että nyt riittää hauskuus, tästä edes tehdään jotain extra kivaa kerran viikossa!! Ja kun olis noita kotitöitäkin kuitenkin vaikka millä mitalla. Rankkaa tämä äitiysloma. Mutta sitten jos ei tehdä mitään pitäis jaksaa kuunnella niitten riehumista, tappelua, sotkemista.....

Miten te muut joilla on kotona jo lapsia jaksatte tehdä ruokaa? Kun pitäisi olla kaksi lämmintä ateriaa ja en millään jaksaisi tehdä kokoajan ruokaa!?? Tänään elettiin jo lounas saarioisten makaroonilaatikolla, nyt mies tuolla paistaa broilerin fileitä ja potut kiehuu...mutta en kyllä jaksa tehdä hemmetti vie jatkuvasti ruokaa, etenkään kun itselle ei meinaisi maistua oikein mikään.

Missä muuten on Summersnow?? Onko jo jakautunut vai oonko vaan jotenkin pihalla?

t. mariadee 36+3

Vierailija
35/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ meidän nyt kuuluukin jakautua oikein urakalla!

Onnea kaikille jo pienokaisen saaneille taasen. Hyvinhän kaikilla

kai on tähän asti mennyt.

Isommista lapsista. Joo, sama täällä, osaa kouluruokailua arvostaa!

Mulla on vanhin 11, kohta 12 ja se syö ku hevonen! Eikä haluais

voileipiä tai muuta välipalaa vaan lämmintä ruokaa jatkuvasti.

Hulluksi tulen. Minun kuopus! täyttää 10 ja meillä on keskiviikkona

Hawaji-bileet. Mistä nuo lapset keksii kaikki ideat aina? Eli kukka-

seppeleet kaikille vieraille, drinksejä ja pirtelöö ja Beach Boyseja

musiikiks. Limbouskisaa sun muuta. Mies pääsee kuulema

baarimikoksi. Tyttä vaan on huolissaan, että varmasti mulla tulee

lähtö juuri silloin. Onneks on mummo lupautunut bile-emännäks jos

näin (onnelisesti minun mielstä) kävis. Mies saapuukin takasin

Suomeen tänään niin jo tästä joutais.

Mihin sitä on ryhtynyt? Kohta on kaksi teiniä ja yksi uhmaikänen!

Onko mulla yhtään kohtalotoveria, miten tästä selvitään?? Ja kaikki

kyselee jo nyt (jopa neuvolassa!) että tuleehan tälle pienelle sit

kaveri myös pian!!

Pearl 38+4

Vierailija
36/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuossa nyt makoilin äsken sohvalla ja kattelin siskoni on noitaa...ja en pysynyt laskuissa ees mukana kun tää aloitti möyrimisen...

eli kaikki siis kait hyvin!

jotenkin vaan tässä parin päivän sisällä nuo liikkeet väheni ainakin puolella...kun koko raskaus ajan oli tottunut siihen lähes koko aikaiseen liikehtimiseen

no nyt tyttöjen kanssa puurolle että saa nuokin nukkumaan joskus...ukko onkin taas vaihteex pelaamassa poikien kanssa tennistä ...ois se niin kiva kun itekkin joskus pääsis

jospa sitten tää paapero innostuis taas yöllä tulemaan tuolta...saas nähdä tuleeko suppareita

krisse rv38+2

ainii ja kiitti hirmusti neuvoista to all

Vierailija
37/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariadee: Meillä mä olen nyt siirtynyt lähinnä siihen, että syömme vain yhden lämpimän aterian päivässä, kun en jaksa tuota ruokaa aina laittaa. Aamulla kuitenkin syömme aamupalaa vasta yhdeksän ja kymmenen välissä ja sitten " lounaan" josku kahden maissa. Välipalaa pistellään neljän viiden maissa ja sitten kunnon iltapala (saattaa välillä olla lämminkin ateria, jos on oikein nälkä) seitsemän ja kahdeksan välissä. Meillä noi vnahemmat lapset 5 ja 7 v. Tämä on ainakin toistaiseksi toiminut meillä hyvin, eivätkä lapset ole nälkää valitelleet. Mullekaan ei lämmin ruoka meinaa maistua itselle, lähinnä söisin viileää ja raikasta... (Hedelmät, jätski, ja kivennäisveteen on hirveä himo).

Vaaksa ja Tuutikki 37+6 (kotiuduimme juuri huvipuistosta ja kyllä nyt väsyttää...)

Vierailija
38/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten aamulla siellä viisaudenhampaiden poistossa... menin sinne ihan vapisten kun jännitti, mutta tosi hyvin meni. Puudutus vain tuntui inhottavalta jane äänet ja rutinat... mutta ei siinä paria minuuttia kauempaa mennyt per hammas. Aamulla otin Paratabsin varmuuden vuoks, mut nyt ei oo tarvinnut ottaa yhtään särkylääkettä.

Krisse: Mun käsittääkseni, jos tunnissa tulee se 10 liikettä (vas. kyljellä maatessa) niin ei tartte laskea sen enempää... liikkeessähän ja muuta puuhastellessa ei välttämättä liikkeitä tunnu. Mut jos niitä tulee just ja just 10 tai vähemmän niin pitäs juoda lasi mehua ja laskea toinen tunti toisella kyljellä. Jos vieläkin liikkeitä tulee niukasti niin pitää soittaa päivystykseen. Sikiö saattaa nukkua 40 min putkeen, joten ihan heti ei kannata huolestua jos puol. tuntia on hurahtanut ilman liikkeitä... ja toisaalta jos 10 liikettä on tullut jo aikaisemmin täyteen niin ei tartte laskea koko tuntia luonnollisesti loppuun. Jos vauva tuntuu rauhalliselta niin laskennan voi uusia vaikka joka ilta tai tarvittaessa aamuin illoin tms.... mikä nyt sitten mieltä rauhoittaakkaan.

060606: Ite en hirveen mieluusti haluis lapselle sitä syntymäpäivää... kun sitten se nuorena murkkuna varmaan olettaa olevansa joku pedon alamainen tai vastaava. Itelle toi luku tarkottaa vaan numeroita... eli en ole taikauskoinen tai usko muutenkaan symboliikkaan... se on sitten eriasia mitä kukin ihminen omassa päässään ajattelee.

Omanapa: Aaamulla tietysti supisti kipeästi, kun jännitin sitä hammaslääkäriä mutta rauhottu sitten hammaslääkärin penkillä :) hmm. eipä muuta :)

Ninni rv 36+5

Vierailija
39/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vantaan kiukutuspilvi" on tainnut rantautua tänne itä-suomeen! Kaikki menee siihen asti hyvin, kun tulee pienikin vastoin käyminen, niin kirosanoja satelee ennätys paljon! Hermot on siis ehkä vähän riekaleina...

Toisaalta on taas ihan onnellinen olo.. ehkäpä tämä on nyt vaan sitä mielialan vaihtelua, joka on ihan normaalia. Onneksi on ollut niin ihana aurinkoinen ilma, että se on saanut hyvän mielen aikaan.

Tyttelin innoittama jatkoin talvella aloittamaani virkkausta. Virkkaan sellasta vauvalle " takkia" ja hattua, joka sopii esim kastepäiväksi tai muuten siistimpiin menoihin. Kohta se alkaa olemaan valmis.

Täällä on myös yksi loppukuinen, rv 37+3, tai varmasti menee yli lasketun ajan, joka on juhannusaatto. Tulee kerrankin erilainen juhannus!:) Ei uskalla lähteä mökillekään, jos vauva sattuiskin haluamaan silloin ulos!:) Eli kyllä meillä saadaan pinot kasaan vielä kesä-heinäkuun vaihteeseenkin!:)

LIIKELASKENNASTA: olen nyt viikon ajan joutunut tarkkailemaan enemmän vauvan liikkeitä, koska lapsivettä on normaalia vähemmän. Minulle ainakin sanottiin, että jos liikkeitä on normaalia vähemmän, vaikka niitä tulisikin se kymmenen, niin pitäisi soittaa äitiyspolille. Varsinkin jos nämä kymmenen liikettä on normaalia vaimeita, eikä yhtään voimakasta. Mieluummin siis soittaa turhaan, kun odottelee...

Huomenna neuvolaan ja shoppailemaan kankaita ja vauvan juttuja!:)

Kärsivällisyyttä odotukseen meille kaikille!!!!;)

-Amanda rv 37+3-

Vierailija
40/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison sellaisen, 4210g ja 53cm. Synnytys oli minulle kolmas ja huolimatta pojan suuresta koosta tämä oli kaikista helpoin. Klo 22.00 lauantai-iltana puhkes kalvot ja poika tuli maailmaan klo 1.11. Ollaan todella onnellisia " pienestä" pojastamme kahden tytön jälkeen!